Ketä bloggaajaa aidosta kadehdit? Ole rehellinen!
Itse kyllä kadehdin Kalastajan vaimoa. Kaunis ja hoikka, silti lihaksikas ja hyväkuntoinen, ei siis löysän laiha. Parisuhde vaikuttaa onnelliselta, positiivinen asenne, talous näyttää olevan mallillaan, terve....
Kommentit (109)
Kenzaa kadehdin ihan aidosti. Olen jo vuosia lukenut hänen blogia, ja siinä ihmisessä tuntuu olevan kaikki kohdallaan. Menestynyt, täydellisen näköinen ja vaikuttaa jalat maassa olevalta ja hauskalta tyypiltä :)
Kadehdin karostardustia :D vitsi
En ketään. Mun unelmat on erikoisia enkä halua asioita, mistä ihmiset yleensä haaveilee:)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:51"]
Mä en normaalisti kadehdi ketään, mutta yksi bloggaaja on saanut mussa aikaan sellasia tunteita, että voi ei miten kaunis, mukavan oloinen ja lahjakas tanssija. Ja ei mikään bimbo vaan ajattelevainen ja taiteellinen. Ei oo kait niin suosittu blogi, mutta siis muutakin kuin tanssia Anni.
[/quote]
Kylläpäs tätä blogia nyt mainostetaan bloggaajan taholta.
[/quote]
Joo en ole kyseinen bloggaaja :DD onko niin uskomatonta että joku lukee muutakin kuin noita valkoiset kodit, converset, raakareseptit & persetreeni - kategorian blogeja :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:35"]Kaikkia niitä, jotka ei liho :D
[/quote]
Esim?
Ne ei varmaan syö niin paljoa kuin sinä?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:17"]
41: Olen käynyt pari kertaa vilkaisemassa Pipsan blogia. Että sellainen fanittaja olen.
39
[/quote]
No tuo selittää merkittävän paljon enemmän kommentointiasi. En silti ymmärrä "kurkku suorana huutamista", mutta en tietysti paljon muitakaan asioita maailmassa. Toisaalta olisi varmaan ihanaa, jos olisi jaksanut säilyttää tuollaisen lapsenuskon jonkun aika heikkotasoisiinkin värittelyihin <3
Kieltämättä Mariannan, Alexan, Xenian yms. kaltaisia bloggaajia kadehdin siinä mielessä, että heillä tuntuu olevan rahaa vaikka muille jakaa. En sano, että kaipaan samanlaista elämää, olen tyytyväinen omaani, mutta kieltämättä kadehdin sitä, ettei välttämättä itselleni ole koskaan mahdollista toteuttaa tuollaisia unelmia.
Ps I love fashion Lindaa kivan tukholmalaisen pikkukotinsa vuoksi ja koska Linda on mielestäni kaunein suomalaisbloggari ja muutenkin kivan oloinen. Xeniaa ja Mungoa kadehdin lähinnä siitä että pitävät tuon tasoisia blogeja ja tienaavat niillä aika paljon, helpolla saavat mukavan paljon rahaa, varsinkin Xenia kun bloginsa menee sieltä mistä aita on matalin. Muutoin en heitä kadehdi mistään, mutta kelpaisi itsellekin joku noin helppo työ jota voi tehdä kun lystää ja ei vie aikaa paljon ja yhtä hyvät tulot kuin lääkärillä.
ennen avioeroa Malenami oli aika kadehdittava, kiusaamisesta tuntui pääseen yli...mutta nyt avioeron myötä hänellä taitaa olla aika raskasta. mutta kadehdin kyllä hänessä sellaista tiettyä...jotain. en oikein osaa sanoa, että mikä se on :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 09:30"]
Kaitaliina asuu pienessä kolmiossa pian kahden lapsen kanssa. Hänen siskonsa, Alma, asuu yli 90 neliön asunnossa keskustassa. Eipä Kaitaliinan elämä nyt niin varakkaalta vaikuta. Helsingin kantakaupungin mittapuulla ihan tavalliselta, hyvätuloiselta lapsiperheeltä vaikuttaa.
[/quote]
Alma on myös erikoistuva lastenlääkäri. Kaitaliinalla taitaa olla opiskelutkin vielä kesken. Ei ole vaikea päättää, kumman siskon elämä on mielestäni "kahdehdittavampaa".
[/quote]
Minä en kadehdi opiskeluja, koska lähes kenellä tahansa suomalaisella on mahdollisuus valita erikoislääkärin urapolku. Itsekin voisin, jos haluaisin. Perheen tuomaa sosio-ekonomista asemaa kadehdin, se kun on itselleni saavuttamaton (tai toki sekin omalla yht.kunnallisella nousulla saavutettavissa mutta kovan työn takana)
[/quote]
Mitä tässä tarkoitat perheen tuomalla asemalla? Vaurautta, taloudellista tukemista, verkostoja, mitä? Miten sinulla saavuttamaton?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:31"] [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 09:30"] Kaitaliina asuu pienessä kolmiossa pian kahden lapsen kanssa. Hänen siskonsa, Alma, asuu yli 90 neliön asunnossa keskustassa. Eipä Kaitaliinan elämä nyt niin varakkaalta vaikuta. Helsingin kantakaupungin mittapuulla ihan tavalliselta, hyvätuloiselta lapsiperheeltä vaikuttaa. [/quote] Alma on myös erikoistuva lastenlääkäri. Kaitaliinalla taitaa olla opiskelutkin vielä kesken. Ei ole vaikea päättää, kumman siskon elämä on mielestäni "kahdehdittavampaa". [/quote] Minä en kadehdi opiskeluja, koska lähes kenellä tahansa suomalaisella on mahdollisuus valita erikoislääkärin urapolku. Itsekin voisin, jos haluaisin. Perheen tuomaa sosio-ekonomista asemaa kadehdin, se kun on itselleni saavuttamaton (tai toki sekin omalla yht.kunnallisella nousulla saavutettavissa mutta kovan työn takana) [/quote] Mitä tässä tarkoitat perheen tuomalla asemalla? Vaurautta, taloudellista tukemista, verkostoja, mitä? Miten sinulla saavuttamaton?
[/quote]
Vaurautta, korkean koulutuksen tuomaa tiettyä sosiaalista pääomaa, sivistystä. Näitä voi siis hankkia itselleen, mutta lapsuudenperheeseen ei tietenkään enää.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:30"]
Miksi tuo kommentti Annika O:sta sai niin paljon alapeukkuja? Käyn joskus katsomassa hänen blogiaan, ja juuri kuvatultahan hänen elämänsä näyttää. Onko multa mennyt jotain ohi?
[/quote]
Chicago-Iida niminen bloggaaja on ollut vuosia riidoissa Annika O:n kanssa ja harjoittaa nettikiusaamista haukkumalla Annikaa tällä palstalla ja piikittelemällä välillä blogissaan, sitten alapeukuttaa satakertaisesti Annikaa kehuvia viestejä ja yläpeukuttaa haukkuvia.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 09:30"]
Kaitaliina asuu pienessä kolmiossa pian kahden lapsen kanssa. Hänen siskonsa, Alma, asuu yli 90 neliön asunnossa keskustassa. Eipä Kaitaliinan elämä nyt niin varakkaalta vaikuta. Helsingin kantakaupungin mittapuulla ihan tavalliselta, hyvätuloiselta lapsiperheeltä vaikuttaa.
[/quote]
Alma on myös erikoistuva lastenlääkäri. Kaitaliinalla taitaa olla opiskelutkin vielä kesken. Ei ole vaikea päättää, kumman siskon elämä on mielestäni "kahdehdittavampaa".
[/quote]
Minä en kadehdi opiskeluja, koska lähes kenellä tahansa suomalaisella on mahdollisuus valita erikoislääkärin urapolku. Itsekin voisin, jos haluaisin. Perheen tuomaa sosio-ekonomista asemaa kadehdin, se kun on itselleni saavuttamaton (tai toki sekin omalla yht.kunnallisella nousulla saavutettavissa mutta kovan työn takana)
[/quote]
Aika suuret on kuvitelmat sulla erikoislääkärin urapolusta, jos kuvittelet että lähes kenellä tahansa suomalaisella on mahdollisuus se valita. Joo, ehkä teoriassa sillä opiskelu on ainakin vielä toistaiseksi Suomessa ilmaista, mutta mites noi pääsykokeet? Kuinka moni hakija jää nuolemaan näppejään joka vuosi? Kyllä erikoislääkärin työ osoittaa, että on sitä jotain tolkkuakin päässä ja itsekuria lukea muutakin kuin lifestyle-blogeja.
[/quote]
No teoriassa tietenkin, on kai se nyt sanomattakin selvää ettei kaikilla ole taipumusta juurikin erikoislääkäriksi
Kaikkia jotka pystyy syödä isoja annoksia ja jotka löytää vielä sen jälkeen itselleen sopivia vaatteita! Olen kokoa 38 alakropasta ja 40 yläkropasta ja tunnen jo nyt olevani liian turvoksissa, ja syön silti vähän.
Minulla on paljon rahaa joten pystyn ostaa mitä haluan ja tarvitsen, mutta haluaisin pystyä herkuttelemaan ja testata eri ruokalajeja pitkin maailmaa, mässäillä Amerikan tyyliin niin ettei se haittaisi minun mieltäni millään tavalla!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:45"]Vilma P:tä, koska on niin energinen ja toimelias.
[/quote]
Tämä blogi on suurin kulissi evö :D :D