Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä bloggaajaa aidosta kadehdit? Ole rehellinen!

Vierailija
03.06.2015 |

Itse kyllä kadehdin Kalastajan vaimoa. Kaunis ja hoikka, silti lihaksikas ja hyväkuntoinen, ei siis löysän laiha. Parisuhde vaikuttaa onnelliselta, positiivinen asenne, talous näyttää olevan mallillaan, terve....

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kadehdin Mariannaa. Ulkonäön ja elämäntyylin vuoksi. Lisäksi on vielä niin nuori, että on ihan kaikki mahdollisuudet avoinna :) Olisin samassa asemassa ihan todella mielelläni.

Vierailija
22/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, en ketään. Blogipiireissä jonkin verran pyörineenä ja kulissejakin nähneenä, neuvoisin muitakin olemaan kadehtimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään, kuten en ketään muutakaan ihmistä tässä maailmassa. Tosijuttu. :)

Vierailija
24/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Varmasti jollain tasolla kadehdin, mutta en kyllä yhtään suomalaista bloggaajaa. Viime aikoina olen miettinyt, että olisi varmaan kiva olla joku Kristina Bazan tai vastaava, kun sillä tuntuu olevan mahdollisuuksia elämässään vaikka mihin. Toisaalta en kyllä haluaisi elää tuollaista elämää linssiluteena ja jatkuvassa jetlagissä, joten... en tiedä :D

Toisin sanoen, en kadehdi itse elämäntyyliä, vaan mahdollisuuksia toteuttaa ideoitaan. Jos löytäisin jostain sopivan karismaattisen ja kauniin nuoren naisen, joka suostuisi malliksi, niin perustaisin aivan taatusti muotiblogin. Ihan laskelmoidusti. Olisi kiva olla harmaa eminenssi supersuositun blogin takana :P

Vierailija
25/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikästä Pipsaa. Erittäin tapahtumarikas elämä, kaunis, varakas & hyvä tyylitaju.

Vierailija
26/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aloittajaa muuten, mutta en silti haluaisi olla Kalastajan Vaimo (esim. en haluaisi niin auringossa (?) vanhentunutta ihoa, niin vanhaa miestä, joka tekee paljon reissutyötä jne) eli ei ole hänkään "kadehdittavan täydellinen". Niin kai se kaikkien kohdalla on, ettei mikään tai kukaan ole täydellinen...

Vierailija
27/109 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehditaan jonkun bloggarin parisuhdetta?! Mitäh? :'D Minä tunnen erään bloggarin ja se mitä kirjoittaa parisuhteestaan on pelkkää paskaa. Totuus on aivan toinen. Paskaa jauhetaan minkä keritään siellä blogissa. Ja mä nauran.

Vierailija
28/109 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:57"]

Rehellisesti, en ketään. Blogipiireissä jonkin verran pyörineenä ja kulissejakin nähneenä, neuvoisin muitakin olemaan kadehtimatta.

[/quote]

Juuh, täsmälleen samaa mieltä. Ei lisättävää.

Vierailija
29/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:58"]

En ketään, kuten en ketään muutakaan ihmistä tässä maailmassa. Tosijuttu. :)

[/quote]

Komppaan. Mun elämä on mun näkönen ja oon siitä onnellinen (:

Vierailija
30/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:54"]

Itse kyllä kadehdin Kalastajan vaimoa. Kaunis ja hoikka, silti lihaksikas ja hyväkuntoinen, ei siis löysän laiha. Parisuhde vaikuttaa onnelliselta, positiivinen asenne, talous näyttää olevan mallillaan, terve....

[/quote]

kalastajan vaimosta tykkään minäkin. hänellä on jalat maassa, elää tavallista elämää, mutta on jotenkin niin löytänyt ne omat juttunsa. onneksi pitää blogia, olen siitä saanut tosi monta hyvää vinkkiä.

Vierailija
31/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vitussa lue mitään blogeja.

Vierailija
32/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan Vaimo kirjottaa paljonkin Suomen ja suvun kaipuusta ja ikävästä. Voiko moista tuskaa kadehtia?

Vierailija
33/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään kadehti ketään suomalaista bloggaaja, mutta enemmänkin ulkomaalaista esim. wendyslookbookin wendyä, joka on saanut tehdä niin ihania asioita muodin parissa hyvin suurten muotitalojen kanssa. Myös sen, että hän on löytänyt rinnalleen miehen, joka ottaa sairaan hyviä kuvia ammattivalokuvaajan tasolla.

Vierailija
34/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika O. Varmasti maailman kaunein tyttö, täydellinen parisuhde, upea asunto, varaa matkustella usein, huomattavan älykäs ja ahkera, hyvin toimeentuleva nuori nainen.

Vierailija
35/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Striclty style - rikas mies ja saa asua Losissa.Hänen elämänsä kyllä vaikuttaa aika täydelliseltä.

Vierailija
36/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-ahoa.

Vierailija
37/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:07"]

Kalastajan Vaimo kirjottaa paljonkin Suomen ja suvun kaipuusta ja ikävästä. Voiko moista tuskaa kadehtia?

[/quote]

hmm, ei kai kenenkään elämä ole täydellistä. sanotaanko, että kalastajan vaimon elämä on monilta osin sellaista, jota kadehdin sillä tavalla positiivisella tavalla. elämänasenne on hänellä kohdallaan.

Vierailija
38/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin osaa kadehtia ketään tiettyä. Toivoisin kyllä meillä olevan joidenkin bloggaajiien tavoin enemmän rahaa, että voitaisiin ostaa kivempi asunto kivalta paikalta. Ja parempi auto. 

Vierailija
39/109 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:30"]

Miksi tuo kommentti Annika O:sta sai niin paljon alapeukkuja? Käyn joskus katsomassa hänen blogiaan, ja juuri kuvatultahan hänen elämänsä näyttää. Onko multa mennyt jotain ohi?

[/quote]

Annikaa kadehditaan tällä palstalla niin paljon, että kaiken positiivisen sanominen aiheuttaa miljoona alapeukkua.

Vierailija
40/109 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en kyllä osaa kadehtia ketään tiettyä bloggaajaa. Jos muistatte Kriistinan, eli ex-Cavan, niin hän oli ihan mielettömän kaunis ja varakas, hänellä oli aivan ihana koti ja muutenkin hänen elämänsä vaikutti kovin hienolta.