Olen kasvoilta nätti nainen mutta viehätyn miesten vaatteista
Valitsen aina ne miesmäisimmät suurehkot paidat ja löydät housut. Onko ihan normaalia? Lisäksi ruutupaidat kiehtoo ja kauluspaidat?
Kommentit (13)
Jokaisella on vapaus valita omat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen nätti nainen ja ostan ja pukeudun aina miesten collegehousuihin, puseroihin ja takkeihin. Johtuu siitä että olen 183cm pitkä ja naisten vaatteissa on liian lyhyet lahkeet ja hihat.
Voi hitsi mä'kin olen 182cm olen alkanut miettiä onnko mussa jotain miesmäisyyttä? ://
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen nätti nainen ja ostan ja pukeudun aina miesten collegehousuihin, puseroihin ja takkeihin. Johtuu siitä että olen 183cm pitkä ja naisten vaatteissa on liian lyhyet lahkeet ja hihat.
Mikset osta naisten tall-mallistoista?
T N182cm
Miten sun naamas miesten vaatteisiin liittyy.
mä tykkään peittää kroppani ihmisten ilmoilla. oukeudun säkkeihin ja miesten paitoihin. kotona kyllä olen pienissä vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sun naamas miesten vaatteisiin liittyy.
Voiisi olettaa että pidän röyhelöistä
Oliko rage bait
Pera55 kirjoitti:
Entäs sitten?
No vähä outoo ku pikkutytöstä asti on tuputettu että pitää pukeutuu mekkoon ja pinkki iiin jne?!
Olen itsekin huomannut, että monet kasvoiltaan sinänsä naisellisen nätit, mutta pitkät naiset ovat käytökseltään ja/tai pukeutumiseltaan hieman miesmäisiä. Vähän sellaisia poikatyttöjä, vaikka ihan heteroista tiettävästi on kyse, koska meikkaavat ja pitävät naisellisia hiuksia. (no en toki kaikkien suuntautumista tiedä)
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin huomannut, että monet kasvoiltaan sinänsä naisellisen nätit, mutta pitkät naiset ovat käytökseltään ja/tai pukeutumiseltaan hieman miesmäisiä. Vähän sellaisia poikatyttöjä, vaikka ihan heteroista tiettävästi on kyse, koska meikkaavat ja pitävät naisellisia hiuksia. (no en toki kaikkien suuntautumista tiedä)
voi olla että on testosteronia
Siitä vaan, tuskin tuo nyt ketään haitannee.