Miten tärkeä miehille seksi on parisuhteessa?
Kommentit (198)
Riippuu varmaan siitä, miksi mies yleensä on siinä suhteessa. Jos vain seksin takia, niin se on tietysti ykkösprioriteetti, mutta toisaalta silloin ei ole kyseessä varsinainen parisuhde.
On miehiä joita ei seksiä mitenkään kauheasti edes kiinnosta. Omanikin on sellainen. Aika lailla ilman saa olla.
Minun kanssani ei olisi tulevaisuutta, mutta onhan niitä a-seksuaalisiakin.
Seksi erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta.
Yleisesti ottaen voi sanoa että ei. Tietysti voi onnistua löytämään miehen joka ei halua seksiä mutta kyllä se vaikeaa on varsinkin kun muutenkin pitäisi olla sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä, miksi mies yleensä on siinä suhteessa. Jos vain seksin takia, niin se on tietysti ykkösprioriteetti, mutta toisaalta silloin ei ole kyseessä varsinainen parisuhde.
määrittelisitkö meille kaikille varsinaisen parisuhteen.
Tarkoitat siis "niille miehille joista olet kiinnostunut" eikä kaikille miehille, vaikka kukaan ei sitä "osaakaan" kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
On miehiä joita ei seksiä mitenkään kauheasti edes kiinnosta. Omanikin on sellainen. Aika lailla ilman saa olla.
Mikset laihduta?
Useimmille se on tärkeää, mutta jos sinua ei haluta koskaan niin olisitko valmis 1-2 kertaa viikko siitä huolimatta? Jos kyllä niin sinulla ei ole huolen häivää. Jos ei niin kannattaa etsiä nimenomaan miestä jota ei myöskään haluta koskaan tai hyväksyt sen, että mies käy välillä vieraissa.
Vaikka olen mies niin uskoisin, että sama pätee myös toisin päin. Joskus se nainen on se haluavampi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, että jos seksiä ei ole, kyseessä on ystävyys- tai kaverisuhde. Intiimi kanssakäyminen vasta tekee suhteesta parisuhteen. Se on niin kuin se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset laihduta?
Ok, voin laihduttaa. Painan nyt 56 (olen 170 pitkä). Paljonko pitää laihduttaa että mieheni viisari värähtää?
Nuorena niitä haluja on ja mitä vanhemmaksi me miehet tulemme niin sitä vähemmän seksi kiinnostaa.
Mielenterveys siinä kärsii, jos joutuu olla puutteessa. Ainakin näin 30 vuotiaana.
Kuka mies on ollut niin huono seksissä että naiselta mennyt kiinnostus seksiin iäksi.
Itse (mies) olen ollut pitkässä parisuhteessa, jossa oli seksiä. Nyt olen ollut vuosia ilman suhteita ja seksiä. Eli voisin tulevaisuudessa olla suhteessa, jossa on vain vähän seksiä. Esim. kerran kuukaudessa tai jotain sinne päin. Täysin seksitönkin saattaisi olla ok, mutta en osaa sanoa etukäteen.
Kaikille miehille seksi ei ole tärkeää. T. M49
Olen nainen, mutta vastaan silti. Seksi kuuluu osana parisuhteeseen, pl. lukien nyt sairaudet yms. Haluan parisuhteen, jossa haluan miestä myös fyysisesti. En ole vielä valmis elämään seksittömässä parisuhteessa, olen 45+.
Yksilöllistä, sillä onhan niitä erilaisia suuntautumisia. Elintavathan myös määrittelee haluja. Valtaosa miehistä varmasti haluaa seksiä suhteessa.
Kyllä minä haluaisin häntä vaikka joka päivä, mutta kuitenkin kunnioitan ja arvostan naisystävääni... Tällä hetkellä 3-4 kertaa viikossa tasaisesti molempien aloitteesta...
Ei seksiä = ei parisuhdetta. Pätee varmaan 99,5% miehistä kun suhde alkuvaiheessa. Teki suurempi prosentti miehistä päätyy elämään seksittömään liittoon.
onko jotain muuta syytä alkaa naisen kanssa parisuhteeseen?