Olen TAITOLUISTELIJA
Olen 15v taitoluistelija :) Haluatko viihdyttää leirille menomatkaani, ja kysyä jotain?
Ps. Olen surkea äidinkielessä joten kirjoitusvirheitä on paljon.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:19"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]Tuleeko sulla kuukautiset ollenkaan? [/quote] Eipä oikeastaan, koska syön e-pillereitä. En tiedä johtuuko pillereistä, vai jostain muusta. Ap [/quote] Jos syöt pillereitä ja pidät taukoviikon, ja silloin tulee vuotoa, et voi edes tietää, tuleeko sulla kuukautiset luonnollisesti. En usko, että tulisi. Ja taukoviikolla siis pitäisi tulla jonkinlaista vuotoa. Näistä sun viesteistä paistaa kyllä se, että olet sairas. Kannattaa hakea apua, ennen kuin saat peruuttamattomia muutoksia kehoosi ja terveyteesi. En ymmärrä, miksei valmentajasi sano mitään, tai miten saat tuon painoisena pillerireseptin ilman, että lääkäri sanoo mitään. SUn syömiset ja paino eivät kuulosta urheilijan syömisiltä ja painolta. VOit hajottaa itsesi tosi pahasti, kun treenaat paljon, muttet syö mitään. Esim. saatat pilata sydämesi, ja sitä ei sitten enää korjata millään. Hae apua mahd. pian. Ja se, joka ap:n tunnisti, voisi ottaa hänen seuraansa yhteyttä. [/quote] En tiedä ap:n seuraa, joten en voi ilmoittaa. Muuten kyllä ilmoittaisin. Ap [/quote] Ehkä voit kysellä tai pitää silmät auki seuraavissa kisoissa? [/quote] Ei minusta tarvitse ilmoittaa minnekkään! Kyllähän valmentaja, äti ja muut luistelijat näkee minut ilman vaatteita pukukopissa jne. Ei ne koskaan sano mitään. Ap
[/quote]
Eivät tietenkään, koska ne muut luistelijat äiteineen ovat tyytyväisiä, ettet ole mikään uhka kisoissa, koska urasi luistelijana on jo päättymässä. Aluksi tuo selkävaiva ja sitten...
Epäilen tätå juttua kyllä taitavasti laadituksi provoksi, jossa keskustelu kulkeutuu odotetusti käsittelemään aloittajan painoa, kuten melkein mikä tahansa aloitus täällä. Hän saattoi kysyä painoa itse itseltään ja sai meidät muut mukaan päivittelemään ilmiselvän anorektikon tai siihen pian sairastuvan "luistelijan" tilannetta. "Joku palstalainen" oli muka nähnyt aloittajan kisoissa jne. Todella hyvä juttu, jos ap valehteli kaiken ja kieriskelee naurusta lattialla lukiessaan saamiaan kommentteja. Toivon todellakin niin.
[/quote]
Siis minä halusin vaan kysymyksiä, koska minulla oli tylsää. Mikä ihmeen wannabe salapoliisi sinä yrität olla??
Ap
[/quote]
Oisko se, että lipsahti "Ap" tohon "ap:n nähneen" kirjoittaman kommentin loppuun... Busted
[/quote]
Siis en minä ole sitä yhtä kommenttia kirjoittanut!
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:06"]
Olen 15v taitoluistelija :) Haluatko viihdyttää leirille menomatkaani, ja kysyä jotain? Ps. Olen surkea äidinkielessä joten kirjoitusvirheitä on paljon.
[/quote]
Haaveletko koskaan ratsastavasi jättikyrvällä?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:06"]
Olen 15v taitoluistelija :) Haluatko viihdyttää leirille menomatkaani, ja kysyä jotain? Ps. Olen surkea äidinkielessä joten kirjoitusvirheitä on paljon.
[/quote]
Haaveletko koskaan ratsastavasi jättikyrvällä?
[/quote]
Poikaystävällä on ihan tarpeeksi iso.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:19"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]Tuleeko sulla kuukautiset ollenkaan? [/quote] Eipä oikeastaan, koska syön e-pillereitä. En tiedä johtuuko pillereistä, vai jostain muusta. Ap [/quote] Jos syöt pillereitä ja pidät taukoviikon, ja silloin tulee vuotoa, et voi edes tietää, tuleeko sulla kuukautiset luonnollisesti. En usko, että tulisi. Ja taukoviikolla siis pitäisi tulla jonkinlaista vuotoa. Näistä sun viesteistä paistaa kyllä se, että olet sairas. Kannattaa hakea apua, ennen kuin saat peruuttamattomia muutoksia kehoosi ja terveyteesi. En ymmärrä, miksei valmentajasi sano mitään, tai miten saat tuon painoisena pillerireseptin ilman, että lääkäri sanoo mitään. SUn syömiset ja paino eivät kuulosta urheilijan syömisiltä ja painolta. VOit hajottaa itsesi tosi pahasti, kun treenaat paljon, muttet syö mitään. Esim. saatat pilata sydämesi, ja sitä ei sitten enää korjata millään. Hae apua mahd. pian. Ja se, joka ap:n tunnisti, voisi ottaa hänen seuraansa yhteyttä. [/quote] En tiedä ap:n seuraa, joten en voi ilmoittaa. Muuten kyllä ilmoittaisin. Ap [/quote] Ehkä voit kysellä tai pitää silmät auki seuraavissa kisoissa? [/quote] Ei minusta tarvitse ilmoittaa minnekkään! Kyllähän valmentaja, äti ja muut luistelijat näkee minut ilman vaatteita pukukopissa jne. Ei ne koskaan sano mitään. Ap [/quote] Eivät tietenkään, koska ne muut luistelijat äiteineen ovat tyytyväisiä, ettet ole mikään uhka kisoissa, koska urasi luistelijana on jo päättymässä. Aluksi tuo selkävaiva ja sitten... Epäilen tätå juttua kyllä taitavasti laadituksi provoksi, jossa keskustelu kulkeutuu odotetusti käsittelemään aloittajan painoa, kuten melkein mikä tahansa aloitus täällä. Hän saattoi kysyä painoa itse itseltään ja sai meidät muut mukaan päivittelemään ilmiselvän anorektikon tai siihen pian sairastuvan "luistelijan" tilannetta. "Joku palstalainen" oli muka nähnyt aloittajan kisoissa jne. Todella hyvä juttu, jos ap valehteli kaiken ja kieriskelee naurusta lattialla lukiessaan saamiaan kommentteja. Toivon todellakin niin. [/quote] Miksi vitussa äitini ei sano mitään, jos minulla on kerran anoreksia? Mietippä sitä. Ap
[/quote]
Tulihan se "vittukin" sieltä, kun en viitsinyt vastata nälvimiseesi ;)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:19"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]Tuleeko sulla kuukautiset ollenkaan? [/quote] Eipä oikeastaan, koska syön e-pillereitä. En tiedä johtuuko pillereistä, vai jostain muusta. Ap [/quote] Jos syöt pillereitä ja pidät taukoviikon, ja silloin tulee vuotoa, et voi edes tietää, tuleeko sulla kuukautiset luonnollisesti. En usko, että tulisi. Ja taukoviikolla siis pitäisi tulla jonkinlaista vuotoa. Näistä sun viesteistä paistaa kyllä se, että olet sairas. Kannattaa hakea apua, ennen kuin saat peruuttamattomia muutoksia kehoosi ja terveyteesi. En ymmärrä, miksei valmentajasi sano mitään, tai miten saat tuon painoisena pillerireseptin ilman, että lääkäri sanoo mitään. SUn syömiset ja paino eivät kuulosta urheilijan syömisiltä ja painolta. VOit hajottaa itsesi tosi pahasti, kun treenaat paljon, muttet syö mitään. Esim. saatat pilata sydämesi, ja sitä ei sitten enää korjata millään. Hae apua mahd. pian. Ja se, joka ap:n tunnisti, voisi ottaa hänen seuraansa yhteyttä. [/quote] En tiedä ap:n seuraa, joten en voi ilmoittaa. Muuten kyllä ilmoittaisin. Ap [/quote] Ehkä voit kysellä tai pitää silmät auki seuraavissa kisoissa? [/quote] Ei minusta tarvitse ilmoittaa minnekkään! Kyllähän valmentaja, äti ja muut luistelijat näkee minut ilman vaatteita pukukopissa jne. Ei ne koskaan sano mitään. Ap
[/quote]
Eivät tietenkään, koska ne muut luistelijat äiteineen ovat tyytyväisiä, ettet ole mikään uhka kisoissa, koska urasi luistelijana on jo päättymässä. Aluksi tuo selkävaiva ja sitten...
Epäilen tätå juttua kyllä taitavasti laadituksi provoksi, jossa keskustelu kulkeutuu odotetusti käsittelemään aloittajan painoa, kuten melkein mikä tahansa aloitus täällä. Hän saattoi kysyä painoa itse itseltään ja sai meidät muut mukaan päivittelemään ilmiselvän anorektikon tai siihen pian sairastuvan "luistelijan" tilannetta. "Joku palstalainen" oli muka nähnyt aloittajan kisoissa jne. Todella hyvä juttu, jos ap valehteli kaiken ja kieriskelee naurusta lattialla lukiessaan saamiaan kommentteja. Toivon todellakin niin.
[/quote]
Siis minä halusin vaan kysymyksiä, koska minulla oli tylsää. Mikä ihmeen wannabe salapoliisi sinä yrität olla??
Ap
[/quote]
Oisko se, että lipsahti "Ap" tohon "ap:n nähneen" kirjoittaman kommentin loppuun... Busted