Olen TAITOLUISTELIJA
Olen 15v taitoluistelija :) Haluatko viihdyttää leirille menomatkaani, ja kysyä jotain?
Ps. Olen surkea äidinkielessä joten kirjoitusvirheitä on paljon.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:20"]Sormetatko usein, oletko ottanut suihin, onko sinua naitu?
[/quote]
Tämä kuuluu sinulle?
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:20"]Sormetatko usein, oletko ottanut suihin, onko sinua naitu? [/quote] Tämä kuuluu sinulle? Ap
[/quote]
Kysymyksiä pyydettiin eikä aiheita rajattu mitenkään. Että luistelija on hyvä ja vastaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:20"]Sormetatko usein, oletko ottanut suihin, onko sinua naitu? [/quote] Tämä kuuluu sinulle? Ap
[/quote]
Kysymyksiä pyydettiin eikä aiheita rajattu mitenkään. Että luistelija on hyvä ja vastaa.
[/quote]
No yksityisasia on yksityisasia.
Ap
Ahaa no siinä tapauksessa. Kumpi parempi, My Little Pony vai keppihevonen? Onko sinulla useita eri asuja Barbeillesi?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:38"]Ahaa no siinä tapauksessa. Kumpi parempi, My Little Pony vai keppihevonen? Onko sinulla useita eri asuja Barbeillesi?
[/quote]
En ole hei 5v. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että minun seksielämä ei kuulu sinulle?
Ap
Tästä syystä, parahin aloittaja, tämä palsta ei ole lasten palsta. Täällä ei ole kunnon moderointia ja monet teini-ikäisen kokevat täällä seksuaalista häirintää. Suosittelen, että käytät ikäisillesi sopivampia palveluita tai otat kisamatkalle mukaan kirjan ajankuluksi. Kannustan kaikkia lapsia luopumaan AV:lla surffailusta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:47"]Tästä syystä, parahin aloittaja, tämä palsta ei ole lasten palsta. Täällä ei ole kunnon moderointia ja monet teini-ikäisen kokevat täällä seksuaalista häirintää. Suosittelen, että käytät ikäisillesi sopivampia palveluita tai otat kisamatkalle mukaan kirjan ajankuluksi. Kannustan kaikkia lapsia luopumaan AV:lla surffailusta.
[/quote]
Olen ollut täällä jo monta vuotta :D Koukussa olen pahasti.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:47"]Tästä syystä, parahin aloittaja, tämä palsta ei ole lasten palsta. Täällä ei ole kunnon moderointia ja monet teini-ikäisen kokevat täällä seksuaalista häirintää. Suosittelen, että käytät ikäisillesi sopivampia palveluita tai otat kisamatkalle mukaan kirjan ajankuluksi. Kannustan kaikkia lapsia luopumaan AV:lla surffailusta. [/quote] Olen ollut täällä jo monta vuotta :D Koukussa olen pahasti. Ap
[/quote]
Nyt on aika lähteä. On muutakin tekemistä kuin roikkua aikuisten ihmisten keskustelupalstalla.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:47"]Tästä syystä, parahin aloittaja, tämä palsta ei ole lasten palsta. Täällä ei ole kunnon moderointia ja monet teini-ikäisen kokevat täällä seksuaalista häirintää. Suosittelen, että käytät ikäisillesi sopivampia palveluita tai otat kisamatkalle mukaan kirjan ajankuluksi. Kannustan kaikkia lapsia luopumaan AV:lla surffailusta. [/quote] Olen ollut täällä jo monta vuotta :D Koukussa olen pahasti. Ap
[/quote]
Nyt on aika lähteä. On muutakin tekemistä kuin roikkua aikuisten ihmisten keskustelupalstalla.
[/quote]
En lähde.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:48"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:47"]Tästä syystä, parahin aloittaja, tämä palsta ei ole lasten palsta. Täällä ei ole kunnon moderointia ja monet teini-ikäisen kokevat täällä seksuaalista häirintää. Suosittelen, että käytät ikäisillesi sopivampia palveluita tai otat kisamatkalle mukaan kirjan ajankuluksi. Kannustan kaikkia lapsia luopumaan AV:lla surffailusta. [/quote] Olen ollut täällä jo monta vuotta :D Koukussa olen pahasti. Ap [/quote] Nyt on aika lähteä. On muutakin tekemistä kuin roikkua aikuisten ihmisten keskustelupalstalla. [/quote] En lähde. Ap
[/quote]
No siinä tapauksessa jos et, niin tykkäätkö että sinun pimppiä nuollaan ennen siittimen tunkeutumista sisääsi ?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:48"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:47"]Tästä syystä, parahin aloittaja, tämä palsta ei ole lasten palsta. Täällä ei ole kunnon moderointia ja monet teini-ikäisen kokevat täällä seksuaalista häirintää. Suosittelen, että käytät ikäisillesi sopivampia palveluita tai otat kisamatkalle mukaan kirjan ajankuluksi. Kannustan kaikkia lapsia luopumaan AV:lla surffailusta. [/quote] Olen ollut täällä jo monta vuotta :D Koukussa olen pahasti. Ap [/quote] Nyt on aika lähteä. On muutakin tekemistä kuin roikkua aikuisten ihmisten keskustelupalstalla. [/quote] En lähde. Ap
[/quote]
No siinä tapauksessa jos et, niin tykkäätkö että sinun pimppiä nuollaan ennen siittimen tunkeutumista sisääsi ?
[/quote]
Kyllähän se sekin käy.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:18"]Onko luisteluleiri? Kuinka paljon on tänään luistelua ja oheisia?
[/quote]
On luisteluleiri. Luistelua 3 tuntia, 2 normi oheiset+ 2x tanssioheiset. Ohjaan itse tänään ja huomenna myös tanssioheisia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:18"]Onko luisteluleiri? Kuinka paljon on tänään luistelua ja oheisia?
[/quote]
On luisteluleiri. Luistelua 3 tuntia, 2 normi oheiset+ 2x tanssioheiset. Ohjaan itse tänään ja huomenna myös tanssioheisia.
Ap
[/quote]
Ai niin, käyn myös jäähallin vieressä juoksemassa juoksuradalla tänään.
Ap
Mikä on vaikein temppu minkä osaat? Minkä merkkisellä terällä luistelet? Tsemppiä leirille.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:29"]Mikä on vaikein temppu minkä osaat? Minkä merkkisellä terällä luistelet? Tsemppiä leirille.
[/quote]
John Wilson pattern 99-terä.
Vaikein temppu varmaan kaksoisflippi tai akseli+ritti- yhdistelmä. Ja kiitti :)
Ap
Luin eilistä ketjuasi, ja tyrmistyin kun kuulin painosi. Kai tajuat että olet alipainoinen?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:48"]Luin eilistä ketjuasi, ja tyrmistyin kun kuulin painosi. Kai tajuat että olet alipainoinen?
[/quote]
No ei 170cm ja 48kg ole minun mielestä alipainoa :p Ihan ok paino.
Ap
Up