Olen TAITOLUISTELIJA
Olen 15v taitoluistelija :) Haluatko viihdyttää leirille menomatkaani, ja kysyä jotain?
Ps. Olen surkea äidinkielessä joten kirjoitusvirheitä on paljon.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:18"]Seuraatko taitoluistelua?
[/quote]
Välillä, mutta en vaan jostain syystä jaksa seurata sitä (:D) Se on outoa, mutta en vaan jaksa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:25"]Millainen puku sinulla on?
[/quote]
Tässä nykyisessä ohjelmassa tälläinen:http://kauppa.skatewear.fi/tuote/96651/Ice-Fairy/
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:28"]Mikä on tavoitteesi taitoluistelussa?
[/quote]
Ei ole tiettyä tavoitetta. En aio tehdä tästä ammattia.
Ap
17 -vuotiaana erosin pitkäaikaisesta poikaystävästä enkä pystynyt enää syömään, kaikki meinasi tulla ylös ja sain syötyä päivässä vain jugurtin tai puolikkaan leivän. Loppujen lopuksi olin aivan samoissa mitoissa kuin sinä, vain puoli senttiä lyhyempi ja näytin todella sairaan laihalta. Mitkään xs vaatteetkaan eivät meinanneet päällä pysyä, väsäsin 158 cm tarkoitetuista farkuista caprit kesäksi. Sinulla on vielä paljon lihasta itse en harrastanut minkäännäköistä liikuntaa. Sen takia nuo mitat kuulostavat korviini huolestuttavilta. :/
Hei teini-ikäiset tytöt! Paras kun jättäisitte täysin huomioimatta törkeimmät viestit. Jos siten sairaat ihmiset edes vähän turhautuisivat. Ei tuollaista mielen sairautta kannata ainakaan ruokkia vastailemalla niille!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:30"]17 -vuotiaana erosin pitkäaikaisesta poikaystävästä enkä pystynyt enää syömään, kaikki meinasi tulla ylös ja sain syötyä päivässä vain jugurtin tai puolikkaan leivän. Loppujen lopuksi olin aivan samoissa mitoissa kuin sinä, vain puoli senttiä lyhyempi ja näytin todella sairaan laihalta. Mitkään xs vaatteetkaan eivät meinanneet päällä pysyä, väsäsin 158 cm tarkoitetuista farkuista caprit kesäksi. Sinulla on vielä paljon lihasta itse en harrastanut minkäännäköistä liikuntaa. Sen takia nuo mitat kuulostavat korviini huolestuttavilta. :/
[/quote]
Kuulen tätä samaa jatkuvasti, mutta en kai vaan syö tarpeeksi. Kyllä mä yritän syödä, mutta tulee oksettava olo jos syö liikaa. Minun poikaystäväkin aina yrittää syöttää minua kuin vauvaa :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:30"]17 -vuotiaana erosin pitkäaikaisesta poikaystävästä enkä pystynyt enää syömään, kaikki meinasi tulla ylös ja sain syötyä päivässä vain jugurtin tai puolikkaan leivän. Loppujen lopuksi olin aivan samoissa mitoissa kuin sinä, vain puoli senttiä lyhyempi ja näytin todella sairaan laihalta. Mitkään xs vaatteetkaan eivät meinanneet päällä pysyä, väsäsin 158 cm tarkoitetuista farkuista caprit kesäksi. Sinulla on vielä paljon lihasta itse en harrastanut minkäännäköistä liikuntaa. Sen takia nuo mitat kuulostavat korviini huolestuttavilta. :/
[/quote]
Kuulen tätä samaa jatkuvasti, mutta en kai vaan syö tarpeeksi. Kyllä mä yritän syödä, mutta tulee oksettava olo jos syö liikaa. Minun poikaystäväkin aina yrittää syöttää minua kuin vauvaa :D
Ap
[/quote]
Vaikea syödä enemmän kun on syönyt tällä tavalla about 9 vuotiaasta asti.
Ap
Lisää ainakin protskua sun ruokavalioon, sun lihakset ei pääse kehittymään muuten:) pääset sit hyppimään korkeammalle!:)
Ja jos treeneissä tulee sellainen fiilis että ei jaksa, niin se johtuu yksinkertaisesti sun riittämättömästä ruokailusta, mut jos ei niin vaihda vaikka ruisleivän tilalle joku protskujuttu!:)
Ja jos haluat tosissasi luistella niin suosittelen varaamaan ajan ravintoterapeutille joka osaa auttaa sua noiden ruokien kanssa.
T. Ammattiurheilija
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:46"]Lisää ainakin protskua sun ruokavalioon, sun lihakset ei pääse kehittymään muuten:) pääset sit hyppimään korkeammalle!:)
Ja jos treeneissä tulee sellainen fiilis että ei jaksa, niin se johtuu yksinkertaisesti sun riittämättömästä ruokailusta, mut jos ei niin vaihda vaikka ruisleivän tilalle joku protskujuttu!:)
Ja jos haluat tosissasi luistella niin suosittelen varaamaan ajan ravintoterapeutille joka osaa auttaa sua noiden ruokien kanssa.
T. Ammattiurheilija
[/quote]
Pitää varmaan yrittää syödä enemmän ja lisätä proteiinia.
Ap
Onko sinulla mustat hiukset? Olenkohan nähnyt sinut joskus kisoissa? Tyttäreni nimittäin luistelee. Kerran näin kisoissa mustahiuksisen tytön tuollaisessa mekossa...jos olet kyseinen tyttö niin yritä edes syödä lisää :( Ei ne pollottavat kylki,- ja lonkkaluut siellä pukukopissa kovin kauniit olleet...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:09"]Onko sinulla mustat hiukset? Olenkohan nähnyt sinut joskus kisoissa? Tyttäreni nimittäin luistelee. Kerran näin kisoissa mustahiuksisen tytön tuollaisessa mekossa...jos olet kyseinen tyttö niin yritä edes syödä lisää :( Ei ne pollottavat kylki,- ja lonkkaluut siellä pukukopissa kovin kauniit olleet...
[/quote]
Olet varmaan nähnyt minut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]Tuleeko sulla kuukautiset ollenkaan?
[/quote]
Eipä oikeastaan, koska syön e-pillereitä. En tiedä johtuuko pillereistä, vai jostain muusta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:09"]Onko sinulla mustat hiukset? Olenkohan nähnyt sinut joskus kisoissa? Tyttäreni nimittäin luistelee. Kerran näin kisoissa mustahiuksisen tytön tuollaisessa mekossa...jos olet kyseinen tyttö niin yritä edes syödä lisää :( Ei ne pollottavat kylki,- ja lonkkaluut siellä pukukopissa kovin kauniit olleet...
[/quote]
Ai kamala, sillekkö ap oikeasti näyttää? :(
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]Tuleeko sulla kuukautiset ollenkaan?
[/quote]
Eipä oikeastaan, koska syön e-pillereitä. En tiedä johtuuko pillereistä, vai jostain muusta.
Ap
[/quote]
Se johtuu alipainosta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]Tuleeko sulla kuukautiset ollenkaan? [/quote] Eipä oikeastaan, koska syön e-pillereitä. En tiedä johtuuko pillereistä, vai jostain muusta. Ap
[/quote]
Jos syöt pillereitä ja pidät taukoviikon, ja silloin tulee vuotoa, et voi edes tietää, tuleeko sulla kuukautiset luonnollisesti. En usko, että tulisi. Ja taukoviikolla siis pitäisi tulla jonkinlaista vuotoa. Näistä sun viesteistä paistaa kyllä se, että olet sairas. Kannattaa hakea apua, ennen kuin saat peruuttamattomia muutoksia kehoosi ja terveyteesi. En ymmärrä, miksei valmentajasi sano mitään, tai miten saat tuon painoisena pillerireseptin ilman, että lääkäri sanoo mitään.
SUn syömiset ja paino eivät kuulosta urheilijan syömisiltä ja painolta. VOit hajottaa itsesi tosi pahasti, kun treenaat paljon, muttet syö mitään. Esim. saatat pilata sydämesi, ja sitä ei sitten enää korjata millään. Hae apua mahd. pian.
Ja se, joka ap:n tunnisti, voisi ottaa hänen seuraansa yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]Tuleeko sulla kuukautiset ollenkaan? [/quote] Eipä oikeastaan, koska syön e-pillereitä. En tiedä johtuuko pillereistä, vai jostain muusta. Ap
[/quote]
Jos syöt pillereitä ja pidät taukoviikon, ja silloin tulee vuotoa, et voi edes tietää, tuleeko sulla kuukautiset luonnollisesti. En usko, että tulisi. Ja taukoviikolla siis pitäisi tulla jonkinlaista vuotoa. Näistä sun viesteistä paistaa kyllä se, että olet sairas. Kannattaa hakea apua, ennen kuin saat peruuttamattomia muutoksia kehoosi ja terveyteesi. En ymmärrä, miksei valmentajasi sano mitään, tai miten saat tuon painoisena pillerireseptin ilman, että lääkäri sanoo mitään.
SUn syömiset ja paino eivät kuulosta urheilijan syömisiltä ja painolta. VOit hajottaa itsesi tosi pahasti, kun treenaat paljon, muttet syö mitään. Esim. saatat pilata sydämesi, ja sitä ei sitten enää korjata millään. Hae apua mahd. pian.
Ja se, joka ap:n tunnisti, voisi ottaa hänen seuraansa yhteyttä.
[/quote]
En minä ole sairas! Minä syön kyllä :( Pitäsi kai vaan syödä enemmän...
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:08"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:03"]No mitä sinä sitten syöt? Listaa eiliset syömisesi. [/quote] Söin: -Aamulla en mitään, koska ei ollut nälkä. -klo.12.00: Raejuustoa ja salaattia. (Vettä) -klo.15.00: ruisleipä, kasviskeittoa. (Vettä) -klo.18.00: ruisleipä, salaattia, maustamaton jugurtti.(vettä) Ap [/quote] Onko tuo mielestäsi sopiva määrä ruokaa urheilijalle? Ajatteletko, että huollat koko kehoasi syömällä noin? [/quote] No meillä valmentajakin on sanonut että tuon enempää ei tarvitse syödä. Pitää olla hoikka että pystyy hyppimään hyppyjä. Ap [/quote] No ei muuta kuin ten points sun valmentajalle. Ei sitten varmasti auta kuin syödä niin kuin valmentaja neuvoo. [/quote] No meillä on tiukka, mutta tosi mukava valmentaja. Ei se meille mitään pahaa halua. Ap
[/quote]
No, se asia on sitten sillä selvä. Toivottavasti ei tule terveyden kanssa ongelmia myöhemmin.
[/quote]
Miten tämä edes lähti tähän? En halunnut ketjua minun painosta.
Ap