Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä siivoan, mä pyykkään, mä hoidan lapset kouluun,

Vierailija
30.05.2015 |

mä huolehdin muutenkin mekein kaiken tässä huushollissa. Ja mitään en saa, en edes pientä toivomaani lahjaa syntymäpäivänä. Kaiken huipuksi rakas perheeni suuttui mulle, kun en järjestänyt itselleni syntymäpäiväjuhlia. Olisihan heidän pitänyt päästä herkuttelemaan valmiiseen pöytään. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä viikko taukoa, eiköhän opi arvostamaan

Vierailija
2/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä oppia ap pitämään puoliasi. Opeta perheenjäsenet myös tekemään osansa perheessä. Yritä opettaa elämänarvoja ja viisautta ja toista niitä monta kertaa. Älä jää uhri-moodiin vaan voimaannu kasvattajana. Tsemppiä!

Vierailija
4/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:50"]

Marttyyri.

[/quote]

Sitten olen, nyt vaan meni kuppi nurin. Että pitäsi noille vielä kemut järjestää, vaikka eivät saaneet mun toivomaa n.10€ arvoista lahjaa hankittua. 

Vierailija
5/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei perhe tee sulle ruokaa ja kakkua?

Vierailija
6/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"]

Yritä oppia ap pitämään puoliasi. Opeta perheenjäsenet myös tekemään osansa perheessä. Yritä opettaa elämänarvoja ja viisautta ja toista niitä monta kertaa. Älä jää uhri-moodiin vaan voimaannu kasvattajana. Tsemppiä!

[/quote]

Yritän, yritän. Ei van tunnu tulosta tulevan, pakolla ja huudolla saan nuo jotain tekemään. Itseä vituttaa se pakottaminen ja nalkuttaminen. Normaalisti en ole mikään uhri, mutta nyt keitti yli. Mun pitäis omana syntymäpäiväni järjestää noille umpilaiskoille juhlat ja herkut. Vaikka eivät edes lahjaa saa aikaiseksi hankkia. Heissä ei ole mitään vikaa, vika on minussa joka ei tarjoa kaikkea valmiina nokan eteen.  Yksi jopa kehtas sanoa, että olisin sen lahjan voinut itse ostaa kauppareissulla. Sama se kuulemma on kuka sen ostaa.

Vierailija
7/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:55"]

[/quote]

Koska ne on UMPILAISKOJA.

Vierailija
8/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:50"]

Marttyyri.

[/quote]

Sitten olen, nyt vaan meni kuppi nurin. Että pitäsi noille vielä kemut järjestää, vaikka eivät saaneet mun toivomaa n.10€ arvoista lahjaa hankittua. 
[/quote]

Lähetä tekstiviesti perheenjäsenillesi, jossa on linkki toivomallesi lahjalle ja tiedot mistä sen voi hankkia. Jos et silti saa lahjaa, niin suurenna tyyppien määrää, jolle tekstarin lähetät esim. suku. Tässä on ratkaisuehdotus.

Vierailija
9/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala miten huonosti koulutettu mies ja perseelleen kasvatetut lapset. Mee peilin eteen ja hauku itseäsi oikein kovasti!

Vierailija
10/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:50"] Marttyyri. [/quote] Sitten olen, nyt vaan meni kuppi nurin. Että pitäsi noille vielä kemut järjestää, vaikka eivät saaneet mun toivomaa n.10€ arvoista lahjaa hankittua.  [/quote] Lähetä tekstiviesti perheenjäsenillesi, jossa on linkki toivomallesi lahjalle ja tiedot mistä sen voi hankkia. Jos et silti saa lahjaa, niin suurenna tyyppien määrää, jolle tekstarin lähetät esim. suku. Tässä on ratkaisuehdotus.

[/quote]

Sen lahjan saa tuosta kilometrin päästä ja ne tasan tarkkaan tietää sen. Muilta en ala sitä ruikuttaa (suku asuu kaukana + heillä ei ole tapana ostella lahjoja), ostan sen sitten itse kun ehdin ja viitsin.

Vierailija
11/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"]

[/quote]

Yritän, yritän. Ei van tunnu tulosta tulevan, pakolla ja huudolla saan nuo jotain tekemään. Itseä vituttaa se pakottaminen ja nalkuttaminen. Normaalisti en ole mikään uhri, mutta nyt keitti yli. Mun pitäis omana syntymäpäiväni järjestää noille umpilaiskoille juhlat ja herkut. Vaikka eivät edes lahjaa saa aikaiseksi hankkia. Heissä ei ole mitään vikaa, vika on minussa joka ei tarjoa kaikkea valmiina nokan eteen.  Yksi jopa kehtas sanoa, että olisin sen lahjan voinut itse ostaa kauppareissulla. Sama se kuulemma on kuka sen ostaa.
[/quote]

Musta tuntuu,että sun kannattaa lähteä tyttökavereiden kanssa vkloppumatkalle syntymäpäiväsi. Niin mun äiti aina teki. Silloin ei tarvi pettyä muihin ja saa pientä hengähdystaukoa perheestä. Ja perhe saa hetken pärjätä itekseen. (oppivathan arvostamaan äidin panosta perheessä)

Vierailija
12/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:01"]

Voi herran jumala miten huonosti koulutettu mies ja perseelleen kasvatetut lapset. Mee peilin eteen ja hauku itseäsi oikein kovasti!

[/quote]

Kiitos, olen sen jo tehnyt. Tosin miehen kohdalla haukuin anopin ja apen. Mä kun en ole tuota kasvattanut, tavattiin vasta kun kasvatushomma oli jo tehty.

Vierailija
13/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lisää tuohon yhtälöön vielä kahden koiran hoito ja lenkkeilytys niin se on tervetuloa minun elämääni. 

Vierailija
14/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:04"]Ap, lisää tuohon yhtälöön vielä kahden koiran hoito ja lenkkeilytys niin se on tervetuloa minun elämääni. 
[/quote]

Ap, jos olisin sinä, niin myisin koirat pois. Sulla on selkeesti liikaa kuormaa kannettavana. Kevennä vähän...

Vierailija
15/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:04"]Ap, lisää tuohon yhtälöön vielä kahden koiran hoito ja lenkkeilytys niin se on tervetuloa minun elämääni.  [/quote] Ap, jos olisin sinä, niin myisin koirat pois. Sulla on selkeesti liikaa kuormaa kannettavana. Kevennä vähän...

[/quote]

Ap:lla ei ole eläimiä. En mä enää niitä jaksais. Toi koiranomistaja oli joku ohis.

Vierailija
16/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjumala..nyyh...

Sulla mies ja pienet lapset?Vai isommat?

Aattelin että älä kauheen pienille lapsille suutu jos ne ei järkkää sulle kekkereitä..;) Kato mamman elämä on välillä sellasta..ei täällä kukaan helpolla pääse..mieti ootko tehny kaiken itte ihan just jetsulleen ja miten mies uhrautuu teidän hommien eteen..

Vierailija
17/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:54"]

No voi herranjumala..nyyh...

Sulla mies ja pienet lapset?Vai isommat?

Aattelin että älä kauheen pienille lapsille suutu jos ne ei järkkää sulle kekkereitä..;) Kato mamman elämä on välillä sellasta..ei täällä kukaan helpolla pääse..mieti ootko tehny kaiken itte ihan just jetsulleen ja miten mies uhrautuu teidän hommien eteen..

[/quote]

Koululaisia nuo jo on. Ja kyse ei ole siitä, että niiden pitäis ne juhlat mulle järjestää. Ei, mä olisin kyllä apuna ja tekisin suurimman osan. Kyse on siitä, että nuo automaattisesti olettaa että äiti tekee ja äiti järkkää. Suuttuvat mulle kun eivät saa toivomiaan juhlia. Olis niin kiva herkutella, mutta mitään ei sen eteen olla valmiita tekemään.

Vierailija
18/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:55"]

[/quote]

Koska ne on UMPILAISKOJA.
[/quote]

Nyt sanot niille!
Syntymäpäivänä pitää päästä valmiiseen
Paras paikka sohvalta
Ja päättää katsotaanko urheilua vai jotain muuta

Vierailija
19/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ongelmallista just että nuoret olettaa että äiti on kone joka tekee kaiken..ei kun kova kovaa vastaan ja laitat PKN.n vähä kunnioitusta soimaan..

Vierailija
20/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään sääliä marttyyreita kohtaan. Jos antaa alentaa itsensä piiaksi ja tiskirätiksi, pitää myös hyväksyä seuraukset. Ihan oma valintasi. Olet valinnut itse puolisosi ja kasvattanut lapsesi, päättänyt antaa itseäsi kohdella niinkuin sua nyt kohdellaan. Jos haluat asiaan muutoksen, muutu itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme