Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä siivoan, mä pyykkään, mä hoidan lapset kouluun,

Vierailija
30.05.2015 |

mä huolehdin muutenkin mekein kaiken tässä huushollissa. Ja mitään en saa, en edes pientä toivomaani lahjaa syntymäpäivänä. Kaiken huipuksi rakas perheeni suuttui mulle, kun en järjestänyt itselleni syntymäpäiväjuhlia. Olisihan heidän pitänyt päästä herkuttelemaan valmiiseen pöytään. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:29"]

Mulla ei ole mitään sääliä marttyyreita kohtaan. Jos antaa alentaa itsensä piiaksi ja tiskirätiksi, pitää myös hyväksyä seuraukset. Ihan oma valintasi. Olet valinnut itse puolisosi ja kasvattanut lapsesi, päättänyt antaa itseäsi kohdella niinkuin sua nyt kohdellaan. Jos haluat asiaan muutoksen, muutu itse.

[/quote]

Mähän just muutuin. En järkkää niitä juhlia vaikka nuo niitä odottaa ja mulle siitä jo suuttuivat :) Joko ne osallistuu tai sitten mitään juhlia ei tule.

Vierailija
22/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne lapset on pieniä, niin ota äkkiä ne hommiin mukaan. Jos ne on jo isoja, niin jätä vähäksi aikaa ne oman onnensa nojaan, siis isänsä. Otat pienen irtioton arjesta. 

Ja aika moni tässä katsoo välillä ymmällään kasvatuksensa tuloksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimammakin tiesi että jos perhe ei osaa näyttää kunnioitustaan niin pitää karata nuoren miehen kanssa matkalle ja perhe saa jäädä selviytymään keskenään.

Vierailija
24/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun hankkii lapsia. Lapsettomana ei tarvitse tuollaista katsella sekuntiakaan.

Vierailija
25/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vastuuta muile perheenjäseville. Tee jotain sellaista, mistä itse nautit ja mieluummin niin, että poistut kotoa. Päiväaskareiden tehtävälistan voit jättää pöydällle, puhu siitä miehesi kanssa.

Vierailija
26/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tämä on joku biisi XDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi