Minkälainen ihminen syö jotain valmisruokia?
Itse tehden tai ravintolassa ainakin itse syönyt aina.
Kommentit (16)
Tällä hetkellä lämmitän itsetehtyä kukkakaaligratiinia. Millainen ihminen olen?
Työttömällä yh äipällä ei ole muuhun varaa :(( hk lihapullat xtra kalapuikot ja xtra peruna muusi ainut vaihtoehto
Mitä se Ap:lle kuuluu kuka mitäkin syö 😳? ?
Yleensä ruoka syödään valmiina. Ap siis syö ravintolassakin puolivalmiita annoksia. Älå vain tukehdu raakaan höttöösi, molopää.
Aloittaja lienee sama kuin äskeinen valmispizzakyselijä.
Sellainen masentunut ja väsynyt ihminen joka ei aina jaksa olla tekemässä ruokaa, edes itselleen.
En koe olevani sen huonompi ihminen jos en aina jaksa kökkiä keittiössä.
Ostin pitkästä aikaa valmisruuan, Atrian artesaani sitruunainen lohikeitto. Arvostan ruokaa ja yleensä syön sen minkä ostan, nyt en pystynyt syömään. Miten joku voi pilata lohikeiton. Ja se mistä kuluttaja maksaa. Puolet siitä muovikupista oli lientä, 5 pientä kuutiota lohta ja 6 palaa perunaa. Pikkasen huijattu olo.
Kuuleppas ap, ihan tavalliset ihmiset jotka joskus haluavat päästä keittiössä helpommalla. Ostin eilen valmiin lihakaalilaatikon kun ei vaan huvittanut nyt tällä kertaa laittaa ruokaa. Hyvällä omatunnolla söin kera puolukkasurvoksen.
Minä ainakin syön valmisruokia ja teen myös itse ruokia, tänään keitetyt perunat ja maksakastiketta. Eilen kantarellicarbonara valmis Eines annos. siis olen kaikkiruokainen.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä lämmitän itsetehtyä kukkakaaligratiinia. Millainen ihminen olen?
Nyt just alkoi tehdä mieli kukkakaaligratiinia. Sitä on meillä sitten huomenna ruokana:)
Mun puoliso syö paljon valmisruokia. Tykkää lihasta eikä jaksa oikein laittaa ruokaa, sairauksien takia ei pystyiskään. Mä keittelen itselleni usein kasviksia, mies ei niistä välitä.
Ööh, minkälainen ihminen käyttää suuren osan ajastaan ööh-trollien spämmäämiseen?
Vetäsin tossa Juuri kanahampurilaisen ja enkä kysynyt Ap:lta lupaa.
Nälkä oli treenin jälkeen niin järkyttävä, että kirjaimellisesti näköä haittas: Hyvää oli!! 😄