Kuulutko ammattiliittoon? Tienaatko alle 2400e/kk?
Tiesitkö että se ei kannata.
Tiesitkö että jäsenmaksuillasi rahoitetaan vasemmistopuolueita?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:47"]Kuulun ja tienaan ja itsekin äänestän vasemmistoliittoa koska ajavat oikeita asioita. Esim juuri minun, pienituloisen.
[/quote]
Kuten mitä??
[/quote]
???
[/quote]
Niin no mietippä sitä. Väitätkö että kokoomus tai keskusta tai vihreät ajais pienituloisten asioita paremmin?
En ole kuullut, että oikeistopuolueet kovin pitäisi työntekijöiden tai hoitoalan (jolla työskentelen) puolta.
Kyllä. En (pari sataa yli). No se on vähän kiikun kaakun. Kyllä tiesin, vasemmistolainenhan ajatushan koko ay-liike kai alunperin on.
Vasemmisto haluaa verottaa yrityksiä ja investointeja niin paljon, että kohta ei kannata täällä pitää firmaa. Kas, viimeisetkin duunit lähtee.
Oikeisto haluaa helpottaa työllistämistä ja alentaa verotusta kaikilla, jotta tuostakin palkasta jäisi enemmän käteen.
Kaikkiin vastauksena kyllä. Kuulun liittoon sen takia, että sieltä saan palvelua, apuja ja neuvoja sekä mahtavaa taustatukea kun työnantaja ei noudata tessiä. Näin on uralla käynyt pari kertaa ihan tässä parin vuoden sisään.
Kuulun ammattiliittoon.
Tienaan yli 2400/kk.
Mikä ei kannata, ammattiliittoon kuuluminen? Mun mielestä kannattaa.
Tiedän että ammattiliitot rahoittaa vasemmistopuolueita. Se on ihan ok, tosin itse äänestän vihreitä.
En kuulu liittoon ja tuntipalkkani on alle 10 e.
En kuulu ammattiliittoon ja tienaan noin 5000€/kk. Ei kenenkään sellaisen kannata kuulua liittoon joka osaa ottaa itse asioista selvää ja pitää puolensa.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]Tiesitkö että se ei kannata.
Tiesitkö että jäsenmaksuillasi rahoitetaan vasemmistopuolueita?
[/quote]
Kuulun, kyllä, eri mieltä ja kannatan vasemmistoa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:41"]
Kaikkiin vastauksena kyllä. Kuulun liittoon sen takia, että sieltä saan palvelua, apuja ja neuvoja sekä mahtavaa taustatukea kun työnantaja ei noudata tessiä. Näin on uralla käynyt pari kertaa ihan tässä parin vuoden sisään.
[/quote]
Minä olen nähnyt niin monesti että liitosta ei ole mihinkään, joten enää en liittoon liity. Kahdesti olen liittynyt alanin liittoon, kun on luvattu puuttua työnantajan epäkohtiin, mutta pelkäksi puheeksi ovat jääneet ja olen eronnut liitosta.
Olen yrittäjä, mutta vielä neljä vuotta sitten olin palkkatyössä. Kuuluin kassaan, mutta millään liitolla ei ole minulle mitään sellaista annettavaa, jota en hyvältä omalta työsuhdejuristilta saisi.
Liiton miehet on liiton miehiä, ja niiden juristit on vätyksiä.
Ottakaas vähän selvää kuinka ison rahakasan päällä liitot ja ay-pamput istuu. Pienten ja köyhien asialla, joo ihan varmaan.
Mitä tekemistä tulojen suuruudella ja liittoon kuulumisella on keskenään? Selitä.
kuulun, tienaan enemmän, nykyinen neuvottelujärjestelmä vaatii liittoja, tuskinpa rahoittaa (Akavalainen liitto)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:47"]Kuulun ja tienaan ja itsekin äänestän vasemmistoliittoa koska ajavat oikeita asioita. Esim juuri minun, pienituloisen. [/quote] Kuten mitä?? [/quote] ??? [/quote] Niin no mietippä sitä. Väitätkö että kokoomus tai keskusta tai vihreät ajais pienituloisten asioita paremmin?
[/quote]
Sinä et siis osaa vastata. Äänestät mitä sattuu koska et ymmärrä mistään mitään.
Kuulun, tienaan selvästi enemmän, tiesin ettei pienituloisten ansiosidonnainen ole kovin korkea ja ei, minun liittoni ei kannata vasureita (akava, lakimiesliitto)
Yrittäjä, veikkaan että moni yrittäjä kuuluu yrittäjäjärjestöihin. Eikös nekin ole verovähennyskelpoisia? Ja niiden pomoina hyvätuloisia pamppuja?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:41"]
Vasemmisto haluaa verottaa yrityksiä ja investointeja niin paljon, että kohta ei kannata täällä pitää firmaa. Kas, viimeisetkin duunit lähtee.
Oikeisto haluaa helpottaa työllistämistä ja alentaa verotusta kaikilla, jotta tuostakin palkasta jäisi enemmän käteen.
[/quote]
Eivät nämä tosiasiat elämänkoululaisille aukea, turhaan vaivaudut.
Viimeksi eilen otin yhteyttä liiton lakimieheen yhdessä kiirastorstaita koskevassa kiistassa. Sain kahdessa tunnissa täydellisen vastauksen. Lisäksi tulee ilmaiset koulutukset, matkavakuutus myös lapsille, lakimiehen palvelut myös perheoikeuden alalta, ja vielä etuja kauppoihin ja matkailuun. Olen ollut tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:47"]Kuulun ja tienaan ja itsekin äänestän vasemmistoliittoa koska ajavat oikeita asioita. Esim juuri minun, pienituloisen.
[/quote]
Kuten mitä??
[/quote]
???