Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlasormukseni maksaa 3225 euroa

Vierailija
23.01.2022 |

Sormus on häikäisevän upea ja maailman kaunein. Tulen kantamaan sitä suurella ylpeydellä sormessani loppuelämäni ajan.

Olen onnellinen ihanasta miehestä ja täydellisestä parisuhteesta, jossa saan elää.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttisormus on epäkäytännöllinen. Varsinkin talvella ei voi pitää hanskoja, töissä sormusten pitäminen on kiellettyä ja olen jo hukannut useamman sormuksen.

Viimeisin, sileä sormus jonka sain on pöytälaatikossa. En siis pidä sormuksia, enkä uusia halua.

Vierailija
82/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sormukset korulaatikossa. En voi työni puolesta käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä missä mun sormukset tällä hetkellä on. En ole käyttänyt niitä enää vuosiin. Ei suhde sormuksesta ole kiinni.

Toki sen tiedän, ettei suhde ole sormuksesta kiinni. Olemmehan olleet yhdessä jo vuosikaudet. Minulle sormus symboloi kuitenkin halua kertoa kaikille, että olemme pari ja haluamme elää yhdessä loppuelämämme ajan. Suhteemme on vakaalla pohjalla ja nyt oli hyvä aika hankkia sormukset. ap

Sinä sait sormuksesi, mitä mies sai/saa?

Eivätkö kaikki teinneet ennen sormusta, että olette yhdessä? Tuo sinun juttu ei oikein auennut minulle.

Mies sai myös oman sormuksensa. Kihloihin meno oli miehen ajatus ja toive. Ajattelemma sormusten symboliikasta samalla tavalla. Meille ajatuskuvio aukenee ja se on tärkeintä, ymmärtämättömille ei ole tämän enempää tarve selitellä. Tästäkin kommentista huomaan, kuinka hienoa on, että olen onnistunut löytämään samalla tavalla ajattelevan ihmisen kumppanikseni. Alan ymmärtämään, mitä tarkoittaa sielunkumppanuus, vaikka ennen lähestulkoon naureskelin moiselle. ap

Vierailija
84/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko mielestäsi kaikki tällä palstalla pyörivät ovat fiksuja? Ovatko kaikki vastauksetkin mielestäsi fiksuja? Erikoista, että aloittajan pitää olla mielestäsi fiksu, mutta vastaajien ei enää tarvitsekaan. Kyse on varmaan enemmän kettu ja pihlajanmarja ilmiöstä.[/quote]

Jaa; On kuitenkin typerää luulla, että joku olettaa ihmisten olevan kateellisia valehtelijalle tai sellaiselle, joka niin kovasti yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle.

Vierailija
85/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla Mordoriin?

Vierailija
86/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen aloitus.

Taitaa olla nainen jolla ensimmäinen suhde. 

Vierailija
87/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan nyt, että tää oli vasta kihlasormus. Se varsinainen maksaakin sitten vähintään 10000 e. 😄

Kyllä mulla kihlasormus maksoi enemmän kuin vihkisormus. Kihlasormust maksoi 3200 euroa ja vihkisormus jotain 900 euroa.

Vierailija
88/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättelen miehen rakkauden määrän siitä, miten hän kohtelee minua. Teot ratkaisevat enemmän kuin sanat.

Sormuksen hinta ei korreloi rakkauden määrää, sen tiedän, sillä mies rakastaa minua huikeasti paljon enemmän. Hinta määrittyi sen mukaan, millaiseen sormukseen ihastuin ja valitsin täysin oman makuni mukaisen sormuksen. ap

Silti mainostat täällä sitä hintaa...

Nyt ei oikein täsmää (* ja provohan tämä ).

Kovasti tuntuu sormuksen hinta nostattavan tunteita täällä. Miksi? ap

Oletaan, että olet todellinen niin

Olet höttöpää joka ei ymmärrä rahasta ja taloudesta mitään.

Yo.minun mielipiteeni.

40 vuotta naimisissa ilman ainuttakaan sormusta

Mistä kumpuaa näin kova tarve haukkua täysin tuntematonta ihmistä? Olen fiksu, koulutettu, hyvässä ammatissa oleva ja talousasiat ovat kunnossa. Miksi ilkeily? Se, ettei sinulla ole ainuttakaan sormusta, ei tee sinusta yhtään sen älykkäämpää tai talousasioissa fiksumpaa ihmistä. ap

Vierailija
89/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kihlasormus ja vihkisormus ovat vain merkkejä, joilla viestin muille ihmisille, että olen varattu. Siihen kelpaa kapea rinkula. Kultainen siksi, koska se on kestävämpi kuin esim. hopeinen. Mitään kivenmurikoita en käsissäni halua kantaa, joten sormuksissani ei ole minkään sortin timantteja.

No mulle on taas ihan sama mitä muut ajattelee, että olenko varattu vai en. Sen takia sormus onkin tärkeä vain meille molemmille. 

Vierailija
90/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka kertoo sormuksensa hinnan netissä, on onneton.

Harmittaako sinua, jos ei olekaan onneton?

Vierailija
91/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea kihlauksen johdosta! Kaikkea hyvää teille tulevaan!

Kiitos! ap

Vierailija
92/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten aiemminkin olen todennut, palstalaiset inhoavat koruja. Sitä enemmän mitä kalliimpia ovat.

Mitä vaatimattomammat häät ja/tai mitä halvempi sormus, sitä kestävämpi liitto palstalaisten mielestä.

Älä välitä ap

Siltä näyttää. Täällä taitaa pyöriä vain persaukisia kelan elättejä.

Vierailija
93/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihlasormukseni maksoi muuten 3200 euroa. Tosi kaunis sormus ja nyt eron jälkeen pidän sitä oikeassa nimettömässä. 

Ortodoksiset pitää kihla-/vihkisormusta nimettömässä ;D. Kannattaa pitää tämä mielessä, tosin ei se sormus taida muihin sormiin mahtua ellei mene kultasepälle suurentamaan.

Vierailija
94/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kihlasormukseni maksoi muuten 3200 euroa. Tosi kaunis sormus ja nyt eron jälkeen pidän sitä oikeassa nimettömässä. 

Ortodoksiset pitää kihla-/vihkisormusta nimettömässä ;D. Kannattaa pitää tämä mielessä, tosin ei se sormus taida muihin sormiin mahtua ellei mene kultasepälle suurentamaan.

Miksi sen pitäisi muihin sormiin mahtua, jos mahtuu myös oikeaan nimettömään? Siirsin sormuksen vain vasemmasta nimettömästä oikeaan nimettömään. 

Vierailija
95/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kökkö avaus.

Vierailija
96/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi muihin sormiin mahtua, jos mahtuu myös oikeaan nimettömään? Siirsin sormuksen vain vasemmasta nimettömästä oikeaan nimettömään. 

Meinasin vain että ihan sama kummassa nimettömässä sitä pitää, tod. näk tullaan luulemaan että olet vielä kihlautunut tai avioitunut.

Vierailija
97/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen aloitus.

Taitaa olla nainen jolla ensimmäinen suhde. 

Lapsellinen kommentti. Taitaa olla vain ilkeily mielessä.

Vierailija
98/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vain että ihan sama kummassa nimettömässä sitä pitää, tod. näk tullaan luulemaan että olet vielä kihlautunut tai avioitunut.

Yksikään luterilainen ei luule oikean käden nimettömässä olevaa sormusta kihla- tai vihkisormukseksi. Suomessa on tapana joillain leskillä siirtää vihkisormus oikeaan käteen.

Vierailija
99/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään luterilainen ei luule oikean käden nimettömässä olevaa sormusta kihla- tai vihkisormukseksi. Suomessa on tapana joillain leskillä siirtää vihkisormus oikeaan käteen.

Jonka takia mainitsin että ortodokseilla on tapana pitää oikeassa.

Vierailija
100/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olettaa, että täysin tuntemattomat olisivat onnellisia hänen puolestaan ?

Eikö kaikki olekaan "täydellistä"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi