Olisko lemmikkisi kuva palapelinä mieluinen joululahja?
Tällaisesta tullut mainoksia, mietin, oisko kiva idea lemmikinomistajalle? Tykkäisitkö itse?
Kommentit (12)
Juuri sitä krääsää, jota säilytetään ärsyyntyneenä pari vuotta ja sitten nakataan roskiin. Niin kuin kaikki mukit, kynttilät, koriste-esineet. Ei rojua kiitos.
Kiitos vastauksista, en taida hommata.
Sellaiselle joka palapeleistä tykkää muutenkin. Mä sain kerran koirani kuvalla olevan koristetyynyn, mutta koira omi sen itselleen.
Olisi kiva lahja. Kaikki ei tietysti palapeleistä tykkää, mutta monet niitä ainakin silloin tällöin tekee.
On tuossa ainakin enemmän ajatusta mukana, kun jossain konvehtirasiassa tai kynttilänjalassa.
Muutenkin palapelejä tekevälle on kiva lahja. Itse tykkäisin, teen palapelejä.
Minä tykkäisin, mutta kaikki ei tykkää palapeleistä. Saahan niitä kuvia mukiin, kassiin tai canvastauluun, riippuu ihmisestä haluaako mielummin palapelin vai mukin.
Tykkäisin, kokoan palapelejä tosi ahkeraan ja ostan uusia vähän väliä.
Teen paljon palapelejä, on kiva idea, en ole tajunnutkaan tuollaista mahdolliduutta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiselle joka palapeleistä tykkää muutenkin. Mä sain kerran koirani kuvalla olevan koristetyynyn, mutta koira omi sen itselleen.
Luonnollisesti koira ajattelin,että kun oli oma kuva niin tyyny oli sille tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti koira ajattelin,että kun oli oma kuva niin tyyny oli sille tarkoitettu.
Joo, olisi varmaan myös "osallistunut" palapelin kokoamiseen.
En tykkäisi. Teen mieluummin ristipistotaulun,