Kihlasormukseni maksaa 3225 euroa
Sormus on häikäisevän upea ja maailman kaunein. Tulen kantamaan sitä suurella ylpeydellä sormessani loppuelämäni ajan.
Olen onnellinen ihanasta miehestä ja täydellisestä parisuhteesta, jossa saan elää.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihlasormukseni maksoi muuten 3200 euroa. Tosi kaunis sormus ja nyt eron jälkeen pidän sitä oikeassa nimettömässä.
Ortodoksiset pitää kihla-/vihkisormusta nimettömässä ;D. Kannattaa pitää tämä mielessä, tosin ei se sormus taida muihin sormiin mahtua ellei mene kultasepälle suurentamaan.
Miksi sen pitäisi muihin sormiin mahtua, jos mahtuu myös oikeaan nimettömään? Siirsin sormuksen vain vasemmasta nimettömästä oikeaan nimettömään.
Meinasin vain että ihan sama kummassa nimettömässä sitä pitää, tod. näk tullaan luulemaan että olet vielä kihlautunut tai avioitunut.
No ei kyllä Suomessa ainakaan näin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihlasormukseni maksoi muuten 3200 euroa. Tosi kaunis sormus ja nyt eron jälkeen pidän sitä oikeassa nimettömässä.
Ortodoksiset pitää kihla-/vihkisormusta nimettömässä ;D. Kannattaa pitää tämä mielessä, tosin ei se sormus taida muihin sormiin mahtua ellei mene kultasepälle suurentamaan.
Miksi sen pitäisi muihin sormiin mahtua, jos mahtuu myös oikeaan nimettömään? Siirsin sormuksen vain vasemmasta nimettömästä oikeaan nimettömään.
Meinasin vain että ihan sama kummassa nimettömässä sitä pitää, tod. näk tullaan luulemaan että olet vielä kihlautunut tai avioitunut.
Yksikään luterilainen ei luule oikean käden nimettömässä olevaa sormusta kihla- tai vihkisormukseksi. Suomessa on tapana joillain leskillä siirtää vihkisormus oikeaan käteen.
Jonka takia mainitsin että ortodokseilla on tapana pitää oikeassa.
Sillä ei ole mitään merkitystä täällä Suomessa.
Täällä kyllä tosissaan jutellaan ihan mistä vaan. Mutta ei siinä mitään, kiinnostavaa. Toivottavasti ap on ollut onnellinen.
Itsekin menin vasta kihloihin. Ihan ok hinta, oma sormukseni on paljon halvempi, noin 1300€. Onneksi "myötäjäisinä" mies tilasi minulle Mersun sähköauton samalla. Sellainen pieni katumaasturi EQA.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyllä tosissaan jutellaan ihan mistä vaan. Mutta ei siinä mitään, kiinnostavaa. Toivottavasti ap on ollut onnellinen.
Siis tulee olemaan onnellinen. Näköjään tuore ketju.
Ihminen joka on elämäänsä ja asioihinsa tyytyväinen, ei koe tarvetta julistaa tavaroidensa arvoa netissä. Jessus miten lapsellista.
Ehkä näin palstakatkerot toivoisivat, mutta ikävä tuottaa teille pettymys. Tunnen mieheni jo riittävän hyvin ja hän on luotettava. Petturiukot paljastavat luonteensa hyvin nopeasti. ap[/quote]
Kova tarve todistella omaa "paremmuuttaan" ja lytätä muita.
Vierailija kirjoitti:
Keto sormusko?
Vuoden Kaunein Sormus 2017
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on. Itsekin olen ortodoksi (sinkku toistaiseksi) ja kyllä kaikilla naimisissa olevilla ortodoksikavereillani on sormus oikeassa nimettömässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka on elämäänsä ja asioihinsa tyytyväinen, ei koe tarvetta julistaa tavaroidensa arvoa netissä. Jessus miten lapsellista.
Suurin osa ihmisistä haluaa kuuluttaa onnestaan koko kansalle. Onko tämä sinulle yllätys?
Mun kihlasormus maksoi 60 euroa ja vihkisormus 89 euroa. Yhdessä ollaan oltu onnellisia 28 vuotta ja sama fiilis jatkuu. Mies on järjettömän rakas ja hyvä, pois en anna.
Kuten ap sanoi, eihän noilla koruilla ja rakkaudella ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Mekin ostettiin sormukset, kun pappi "käski". Pitää olla jotain, joka siunataan liiton merkiksi. Noh, käydään jotain ostamassa.
Ap ja miehelle paljon onnea alkavalle taipaleelle. Uudelle luvulle elämässä. Eläkää pitkään ja kukoistakaa.
Mun kihlasormus maksoi varmaan pari sataa euroa, mutta kihlajaislahja n. 17 000 euroa, se on mulla edelleen käytössä. Tästä on jo 16 vuotta aikaa ja ollaan vielä onnellsesti yhdessä ja naimisiinkin mentiin. Vihkisormus oli myös parin sadan arvoinen mutta häämatka maksoi 25 000 euroa. Mies tiesi jo silloin etten oikein välitä koruista.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu metallijätteisiin.
Tuskinpa jalokiviä saa laittaa metallijätteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on. Itsekin olen ortodoksi (sinkku toistaiseksi) ja kyllä kaikilla naimisissa olevilla ortodoksikavereillani on sormus oikeassa nimettömässä.
Jep, mitä itsekin olen ollut ortodoksisen seurakunnan lähellä, niin kyllä järjestäen heillä on oikeassa nimettömässä sormukset. Sieltä kasarilta saakka, kun olen heidän menoissaan saanut olla mukana. Suomessa.
Kylläpä on halpa kihlasormus sinulla.
Minä pidän sormuksista. Mies ei osaa millään tasolla arvostaa sellaisia, eikä minulle lahjaksi tai esim kihlasormukseksi hankkia. Odottelin parikymmentä vuotta kunnes tajusin, että jos pidän sormuksista, en odota niitä keneltäkään muulta lahjaksi. Ei ole mitään sellaista sääntöä, että ”ansaitseeko” minkäläisen sormuksen joltain henkilöltä. Ostin itse sellaiset sormukset kun haluan ja olen niistä tosi ylpeä. Pidän niistä kovasti ja ovat tosi hienot. Paljon hienommat kuin kenelläkään tuttavillani, jotka ovat lahjana saaneet. Ne tuottavat minulle iloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän sormuksista. Mies ei osaa millään tasolla arvostaa sellaisia, eikä minulle lahjaksi tai esim kihlasormukseksi hankkia. Odottelin parikymmentä vuotta kunnes tajusin, että jos pidän sormuksista, en odota niitä keneltäkään muulta lahjaksi. Ei ole mitään sellaista sääntöä, että ”ansaitseeko” minkäläisen sormuksen joltain henkilöltä. Ostin itse sellaiset sormukset kun haluan ja olen niistä tosi ylpeä. Pidän niistä kovasti ja ovat tosi hienot. Paljon hienommat kuin kenelläkään tuttavillani, jotka ovat lahjana saaneet. Ne tuottavat minulle iloa.
Hienoa. Näin minäkin olisin tehnyt ja ostanut itse tämän sormuksen itselleni, johon olin ihastunut. En kuitenkaan ehtinyt päästä vielä toteutusvaiheeseen asti, kun mies ehdotti kihlojen ostoa, joten tässä toteutuikin sitten kaksi ihanaa asiaa samalla kertaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä haluaa kuuluttaa onnestaan koko kansalle. Onko tämä sinulle yllätys?
Koko kansalle ?
Voi nolous taas kerran.
Ja ap ei nyt vain kerro kihlauksestaan vaan leveilee oletetulla kalliilla sormuksella, "täydellisellä" miehellään ja suhteellaan.
Ja tämän lisäksi koulutuksellaan ym. kaikella mahdollisella.
Lisäksi tekee hyvin selväksi, miten aliarvioi muita ihmisiä.
Kuka pitää tällaista tippaakaan terveenä...
Edelleen, provo mikä provo.
Ehkä näin palstakatkerot toivoisivat, mutta ikävä tuottaa teille pettymys. Tunnen mieheni jo riittävän hyvin ja hän on luotettava. Petturiukot paljastavat luonteensa hyvin nopeasti. ap