Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlasormukseni maksaa 3225 euroa

Vierailija
23.01.2022 |

Sormus on häikäisevän upea ja maailman kaunein. Tulen kantamaan sitä suurella ylpeydellä sormessani loppuelämäni ajan.

Olen onnellinen ihanasta miehestä ja täydellisestä parisuhteesta, jossa saan elää.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kiva kun on mieleinen. Kannattaa olla varovainen matkoilla, tai vaikka jättää se matkan ajaksi kotiin. Ihan Euroopan maissakin tapahtuu sitä, että pöllitään kallis sormus katkaisemalla sormi.

Vierailija
42/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvaa netissä? En pysty oikein mieltämään mikä ulkoinen ero esim 1500e ja 3500e sormuksella. Kun katson ikkunasta, en pystyisi arvaamaan varsinkaan näiden kalliimpien hintoja. Tarkoitan, että en itse näe sitä. Tajuan toki että miten se hinta tereettisesti muodostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette ja kauanko olette olleet yhdessä? Parisuhteelta ei kannata odottaa täydellisyyttä, muuten käy huonosti

Olemme olleet jo vuosia yhdessä ja elämänkokemusta on kertynyt kummallekin riittävästi, joten tiedämme elämän realiteetit. Senpä takia tuntuukin aivan ihmeelliseltä, että parisuhde voi olla näinkin täydellinen. Kun kaksi toisilleen sopivaa ihmista kohtaa, niin siitä voi seurata lähes täydellinen liitto, kuten meillä on. ap

Vierailija
44/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvan on ostanut. Arvioitin oman kihlasormukseni niin se oli 8500€.

No halvalla on sinutkin saanut.

Vierailija
45/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättelen miehen rakkauden määrän siitä, miten hän kohtelee minua. Teot ratkaisevat enemmän kuin sanat.

Sormuksen hinta ei korreloi rakkauden määrää, sen tiedän, sillä mies rakastaa minua huikeasti paljon enemmän. Hinta määrittyi sen mukaan, millaiseen sormukseen ihastuin ja valitsin täysin oman makuni mukaisen sormuksen. ap

Silti mainostat täällä sitä hintaa...

Nyt ei oikein täsmää (* ja provohan tämä ).

Kovasti tuntuu sormuksen hinta nostattavan tunteita täällä. Miksi? ap

Eihän edes ole kovinkaan tunteittaika kommentteja vaikka kovasti taitaisit haluta niin. Jäätkö vaille huomiota mieheltäsi vai miksi yrität hakea sitä täältä?

Vierailija
46/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä missä mun sormukset tällä hetkellä on. En ole käyttänyt niitä enää vuosiin. Ei suhde sormuksesta ole kiinni.

Vierailija
47/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto sormusko?

Vierailija
48/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten aiemminkin olen todennut, palstalaiset inhoavat koruja. Sitä enemmän mitä kalliimpia ovat.

Mitä vaatimattomammat häät ja/tai mitä halvempi sormus, sitä kestävämpi liitto palstalaisten mielestä.

Älä välitä ap

Rakkaudesta solmittu liitto kestää, rahan vuoksi ei. Raha ei korvaa rakkautta, paitsi pintaliitäjien mielestä.

Vierailija
49/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kiva kun on mieleinen. Kannattaa olla varovainen matkoilla, tai vaikka jättää se matkan ajaksi kotiin. Ihan Euroopan maissakin tapahtuu sitä, että pöllitään kallis sormus katkaisemalla sormi.

Täällä on juuri väitetty, että sormus on halpa. Mikähän mahtaa olla totuus. ap

Vierailija
50/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen noita isokivisiä sormuksia jotka tarttuu joka paikkaan, saati että voisi käsineitä käyttää. Mutta huvinsa kullakin.

Vierailija
51/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kihlasormukseni maksoi reilu pari tonnia. Minä ykkäsin siitä eniten, esillä toki oli monenlaista ja -hintaista ja sain itse valita. Silti erosin miehestä vaikka hän olisi tuolloin maksanut minkä tahansa. Ei se sormuksen hinta kerro siitä suhteesta yhtään mitään. Mies vain oli hyvin rakastunut. Silloin.

Vierailija
52/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpa sormus. Itse en noin pienellä summalla lähtisi liittoon.

Vierailija
53/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi mies osteli samaan aikaan monille naisille sormuksia hän kun sai naisilta rahaa seksistä rikkailta naisilta ja itsekin sitten ...sellainen elämä on. Sormukset voi olla myös niitä koruryöstö koruja. Niitä myydään. Singapore on Dubain ohella yksi eniten kultaa tuottavia maita.14 karaatin. Varastetut korut voi palauttaa poliisille sillä niitä varastetaan tosi paljon. Meiltä vei vihreän smaragri sormuksen helluntai uskoinen nainen blondi.

Vierailija
54/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suu nitelmia sinulla on rästå eteenpäin? Kuinka vanhoja olette?

Suunnitelmana on jatkaa elämistä samaan tapaan kuin tähänkin asti. Olen oikein tyytyväinen elämääni. ap

Minkä ikäisiä olette? Koska häät ovat? Minkälaiset niistä tulee? Entä lapsukaiset ja asuminen, onko tiedossa punainen tupa ja perunamaa, kaikki tykötarpeet ympärille ja tietenkin muutama mökki mieleisiltä paikoilta?

Vierailija
55/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni antoi hänelle rakkaan mummonsa kultaiset sormukset minulle. Toinen hyväkuntoinen, toisesta lähtenyt kiviä. Vein kultasepänliikkeeseen, siihen istutettiin zirkonioita. Hintaa alle 200 e.

Vierailija
56/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomi olisi todella maailman onnellisin maa, aloitus poikisi enimmäkseen onnitteluita, oli se trolli tai ei.

Tai sitten tämä palsta vain kerää kaikki pahantahtoiset yhteen. Onnittelut aloittajalle. Toivon sydämestäni, että olet onnellinen. Ja paljon tärkeämpää on olla kadottamatta onneaan kuin sormustaan. Jälkimmäisiä kun saa aina kaupasta uusia, kaikenhintaisia. 😊

Vierailija
57/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit sitten myydä heti, kun olet jo hinnoitellutkin. Aika jäätävä teko.

Vierailija
58/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormus maksoi 300 eur ja rakkautta riittää :)

Vierailija
59/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mä käytän 3000e mieluummin matkailuun tai pistän säästöön. Huvitukset kullakin.

Onneksi minun ei tarvitse valita somuksen, säästämisen ja matkailun välillä. Olen onnekas ja onnellinen siitä. ap

Se on sulle hyvä homma, jos se tekee sinut onnelliseksi. Toisilla ei ole valintakysymys vaan arvokysymys. "Kalliit" (3000e sormus ei vielä ole kallis) sormukset eivät vain kiinnosta.

Kiinnostaisiko, jos et tietäisi hintaa? Saisit siis sormukset nähtäville ilman hintaa. 

Vierailija
60/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän puhuu ihan ristiin;

Ei ole merkitystä, sain sen sormuksen ja muuta en olisi huolinutkaan...

Hinnalla "ei väliä" ja silti vouhkaa, kuinka arvokas sormus on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi