Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlasormukseni maksaa 3225 euroa

Vierailija
23.01.2022 |

Sormus on häikäisevän upea ja maailman kaunein. Tulen kantamaan sitä suurella ylpeydellä sormessani loppuelämäni ajan.

Olen onnellinen ihanasta miehestä ja täydellisestä parisuhteesta, jossa saan elää.

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä missä mun sormukset tällä hetkellä on. En ole käyttänyt niitä enää vuosiin. Ei suhde sormuksesta ole kiinni.

Toki sen tiedän, ettei suhde ole sormuksesta kiinni. Olemmehan olleet yhdessä jo vuosikaudet. Minulle sormus symboloi kuitenkin halua kertoa kaikille, että olemme pari ja haluamme elää yhdessä loppuelämämme ajan. Suhteemme on vakaalla pohjalla ja nyt oli hyvä aika hankkia sormukset. ap

Vierailija
62/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen noita isokivisiä sormuksia jotka tarttuu joka paikkaan, saati että voisi käsineitä käyttää. Mutta huvinsa kullakin.

Minäkään en halunnut mitään sellaista, joka olisi tarttunut käsineisiin tai jota olisi pitänyt vahtia koko ajan. Tykkään tehdä mm. puutarhatöitä sekä harrastan urheilua, joten jos sormus on menossa mukana, niin sen piti olla elämääni sopiva. Niin se on ollutkin jo yli 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen noita isokivisiä sormuksia jotka tarttuu joka paikkaan, saati että voisi käsineitä käyttää. Mutta huvinsa kullakin.

Samaa olen ihmetellyt. ap

Vierailija
64/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä missä mun sormukset tällä hetkellä on. En ole käyttänyt niitä enää vuosiin. Ei suhde sormuksesta ole kiinni.

Toki sen tiedän, ettei suhde ole sormuksesta kiinni. Olemmehan olleet yhdessä jo vuosikaudet. Minulle sormus symboloi kuitenkin halua kertoa kaikille, että olemme pari ja haluamme elää yhdessä loppuelämämme ajan. Suhteemme on vakaalla pohjalla ja nyt oli hyvä aika hankkia sormukset. ap

Sinä sait sormuksesi, mitä mies sai/saa?

Eivätkö kaikki teinneet ennen sormusta, että olette yhdessä? Tuo sinun juttu ei oikein auennut minulle.

Vierailija
65/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomi olisi todella maailman onnellisin maa, aloitus poikisi enimmäkseen onnitteluita, oli se trolli tai ei.

Tai sitten tämä palsta vain kerää kaikki pahantahtoiset yhteen. Onnittelut aloittajalle. Toivon sydämestäni, että olet onnellinen. Ja paljon tärkeämpää on olla kadottamatta onneaan kuin sormustaan. Jälkimmäisiä kun saa aina kaupasta uusia, kaikenhintaisia. 😊

Mutta kun tämä on provo;

Ei kukaan tippaakaan fiksu kirjoittele tämmöisiä.

Vierailija
66/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan nyt, että tää oli vasta kihlasormus. Se varsinainen maksaakin sitten vähintään 10000 e. 😄

Vierailija
67/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ennusta pitkää avioliittoa niille, joille mahdollisimman kallis sormus on se pääasia.

Vierailija
68/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suu nitelmia sinulla on rästå eteenpäin? Kuinka vanhoja olette?

Suunnitelmana on jatkaa elämistä samaan tapaan kuin tähänkin asti. Olen oikein tyytyväinen elämääni. ap

Minkä ikäisiä olette? Koska häät ovat? Minkälaiset niistä tulee? Entä lapsukaiset ja asuminen, onko tiedossa punainen tupa ja perunamaa, kaikki tykötarpeet ympärille ja tietenkin muutama mökki mieleisiltä paikoilta?

Sama tuli mieleeni, eli milloin häät ovat? Kihlaushan on periaatteessa lupaus mennä avioliittoon.

Vierailija
69/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomi olisi todella maailman onnellisin maa, aloitus poikisi enimmäkseen onnitteluita, oli se trolli tai ei.

Tai sitten tämä palsta vain kerää kaikki pahantahtoiset yhteen. Onnittelut aloittajalle. Toivon sydämestäni, että olet onnellinen. Ja paljon tärkeämpää on olla kadottamatta onneaan kuin sormustaan. Jälkimmäisiä kun saa aina kaupasta uusia, kaikenhintaisia. 😊

Kiitos! Ensimmäinen positiivinen kommentti. Olen todella onnellinen, eikä aio kadottaa kumpaakaan, en onnea enkä sormusta. Arvostan ja rakastan miestäni suuresti, samoin hän minua.

On todella karua luettavaa tämän ketjun kommentit. Ainakin tällä palstalla näyttää pyörivän paljon kateellista porukkaa. Keksimällä keksitään jotain ilkeää sanottavaa, vahingossakaan ei mitään mukavaa. Ihmisillä taitaa olla aika paha olo, kun ei pystytä myötäelämään toisen ilossa. ap

Vierailija
70/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sormusten vakuutusarvo on yhteensä n. 250 000 €, mutta tunnearvo mittaamaton. Ovat kulkeneet suvussa noin. 350 v., lähtöisin Venäjältä. Juu, en pidä arjessa niitä, on kaksi pientä lasta. Mies teetti arkisormukset minulle mittojen mukaan. Hintaa en kysynyt.

Vierailija
71/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tämä on provo;

Ei kukaan tippaakaan fiksu kirjoittele tämmöisiä.

Sinunko mielestäsi kaikki tällä palstalla pyörivät ovat fiksuja? Ovatko kaikki vastauksetkin mielestäsi fiksuja? Erikoista, että aloittajan pitää olla mielestäsi fiksu, mutta vastaajien ei enää tarvitsekaan. Kyse on varmaan enemmän kettu ja pihlajanmarja ilmiöstä.

Vierailija
72/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kihlasormus ja vihkisormus ovat vain merkkejä, joilla viestin muille ihmisille, että olen varattu. Siihen kelpaa kapea rinkula. Kultainen siksi, koska se on kestävämpi kuin esim. hopeinen. Mitään kivenmurikoita en käsissäni halua kantaa, joten sormuksissani ei ole minkään sortin timantteja.

Vierailija
73/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvan on ostanut. Arvioitin oman kihlasormukseni niin se oli 8500€.

No halvalla on sinutkin saanut.

Kaikki, minkä rahalla saa, on halpaa.

Vierailija
74/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ennusta pitkää avioliittoa niille, joille mahdollisimman kallis sormus on se pääasia.

Ennustuksesi menee pieleen. Tilastollisesti varakkaissa suvuissa avioliitot ovat yleensä kestäviä.

Vierailija
75/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti mulle kanssa metrin jättidildon. Tungen sitä pyllyreikääni paraikaa. Ai että. Ja ihailen SORMUSTA samalla. Ap

Vierailija
76/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan nyt, että tää oli vasta kihlasormus. Se varsinainen maksaakin sitten vähintään 10000 e. 😄

Äläpä tee oletuksia. Minulle hankittiin vain vihkisormus, kun en kahta rinkulaa halunnut. Kukin tavallaan.

Vierailija
77/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen kihlasormus oli puolisoni luokkasormus, jonka hän itse pienensi minun sormeeni sopivaksi. Minulle arvokkaampi kuin mikään kultasepän liikkeestä löytyvä sormus. Sittemmin naimisiin kun oltiin menossa niin valitsin vihkisormuksen kaveriksi kyllä vähän sopivamman kihlan, mutta tuo luokkasormus on edelleen tallessa ja ihana muisto nuoresta rakkaudesta. Ei rakkautta saa rahalla 😊

Vierailija
78/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osti mulle kanssa metrin jättidildon. Tungen sitä pyllyreikääni paraikaa. Ai että. Ja ihailen SORMUSTA samalla. Ap

Nyt ottaa jollakin pahasti tunteisiin, kun pitää tekeytyä feikki-aloittajaksi. ap

Vierailija
79/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kihlasormus ja vihkisormus ovat vain merkkejä, joilla viestin muille ihmisille, että olen varattu. Siihen kelpaa kapea rinkula. Kultainen siksi, koska se on kestävämpi kuin esim. hopeinen. Mitään kivenmurikoita en käsissäni halua kantaa, joten sormuksissani ei ole minkään sortin timantteja.

Samoin minä haluan viestiä muille ihmisille, että haluan elää juurikin oman rakkaani kanssa loppuelämäni ajan. Koska olen esteettinen ihminen, niin minulle on tärkeää sormuksen ulkonäkö. Sen on ehdottomasti miellytettävä silmääni ja sovittava sormeeni ja muuhun kokonaisuuteen. ap

Vierailija
80/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättelen miehen rakkauden määrän siitä, miten hän kohtelee minua. Teot ratkaisevat enemmän kuin sanat.

Sormuksen hinta ei korreloi rakkauden määrää, sen tiedän, sillä mies rakastaa minua huikeasti paljon enemmän. Hinta määrittyi sen mukaan, millaiseen sormukseen ihastuin ja valitsin täysin oman makuni mukaisen sormuksen. ap

Silti mainostat täällä sitä hintaa...

Nyt ei oikein täsmää (* ja provohan tämä ).

Kovasti tuntuu sormuksen hinta nostattavan tunteita täällä. Miksi? ap

Oletaan, että olet todellinen niin

Olet höttöpää joka ei ymmärrä rahasta ja taloudesta mitään.

Yo.minun mielipiteeni.

40 vuotta naimisissa ilman ainuttakaan sormusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän