Kihlasormukseni maksaa 3225 euroa
Sormus on häikäisevän upea ja maailman kaunein. Tulen kantamaan sitä suurella ylpeydellä sormessani loppuelämäni ajan.
Olen onnellinen ihanasta miehestä ja täydellisestä parisuhteesta, jossa saan elää.
Kommentit (147)
Kyllä täytyy olla köyhä elämä, jos pitää keulia jonkun kihlasormuksen hinnalla vauva-palstalla.
Olen ollut naimisissa yli 20 vuotta ja en todellakaan muista yhtään minkä hintaisia sormukseni olivat. Olin mukana niitä valitsemassa, mutta tuskinpa ne olivat mitään arvokkaita.
Sormukset olivat minulle vain sormuksia, ei sen enempää. Ehdimme olla kihloissa peräti viikon ennen häitä ja häistä parin kuukauden päästä syntyi ensimmäinen lapsemme.
Olemme onnellisesti yhdessä vieläkin. Lapsista kaksi on jo aikuisia ja muut asiat ovat olleet minulle arvokkaampia kuin tuo kihlasormus. Olisin pärjännyt hyvin ilman sitäkin, mutta on toki kiva, että se on olemassa, vaikka ei kallis ollutkaan.
Miksi ap ei vastaa kysymykseen kuinka vanha hän ja sulho ovat? Ei kai tässä vain ole joku keski-ikäinen tai vanhempikin pariskunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän sormuksista. Mies ei osaa millään tasolla arvostaa sellaisia, eikä minulle lahjaksi tai esim kihlasormukseksi hankkia. Odottelin parikymmentä vuotta kunnes tajusin, että jos pidän sormuksista, en odota niitä keneltäkään muulta lahjaksi. Ei ole mitään sellaista sääntöä, että ”ansaitseeko” minkäläisen sormuksen joltain henkilöltä. Ostin itse sellaiset sormukset kun haluan ja olen niistä tosi ylpeä. Pidän niistä kovasti ja ovat tosi hienot. Paljon hienommat kuin kenelläkään tuttavillani, jotka ovat lahjana saaneet. Ne tuottavat minulle iloa.
Hienoa. Näin minäkin olisin tehnyt ja ostanut itse tämän sormuksen itselleni, johon olin ihastunut. En kuitenkaan ehtinyt päästä vielä toteutusvaiheeseen asti, kun mies ehdotti kihlojen ostoa, joten tässä toteutuikin sitten kaksi ihanaa asiaa samalla kertaa. ap
Sitten vain pullat uuniin ja perhettä perustamaan ap! Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei vastaa kysymykseen kuinka vanha hän ja sulho ovat? Ei kai tässä vain ole joku keski-ikäinen tai vanhempikin pariskunta?
Olen 48 ja mies 75.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka on elämäänsä ja asioihinsa tyytyväinen, ei koe tarvetta julistaa tavaroidensa arvoa netissä. Jessus miten lapsellista.
Suurin osa ihmisistä haluaa kuuluttaa onnestaan koko kansalle. Onko tämä sinulle yllätys?
Koko kansalle ?
Voi nolous taas kerran.
Ja ap ei nyt vain kerro kihlauksestaan vaan leveilee oletetulla kalliilla sormuksella, "täydellisellä" miehellään ja suhteellaan.
Ja tämän lisäksi koulutuksellaan ym. kaikella mahdollisella.
Lisäksi tekee hyvin selväksi, miten aliarvioi muita ihmisiä.
Kuka pitää tällaista tippaakaan terveenä...
Edelleen, provo mikä provo.
Johan täällä on moneen kertaan todettu, että sormus on halpa, joten miksi väität aloitusta leveilyksi?
Olen niin onnellinen ihanasta miehestäni ja toimivasta suhteestani, että tietenkin haluan hehkuttaa sitä ja toivon, että muutkin arvostaisivat itseään niin paljon, etteivät tyytyisi huonoon suhteeseen. Aliarviointi on täysin omaa tulkintaasi ja provoksi syyttely tahallista ilkeilyä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän sormuksista. Mies ei osaa millään tasolla arvostaa sellaisia, eikä minulle lahjaksi tai esim kihlasormukseksi hankkia. Odottelin parikymmentä vuotta kunnes tajusin, että jos pidän sormuksista, en odota niitä keneltäkään muulta lahjaksi. Ei ole mitään sellaista sääntöä, että ”ansaitseeko” minkäläisen sormuksen joltain henkilöltä. Ostin itse sellaiset sormukset kun haluan ja olen niistä tosi ylpeä. Pidän niistä kovasti ja ovat tosi hienot. Paljon hienommat kuin kenelläkään tuttavillani, jotka ovat lahjana saaneet. Ne tuottavat minulle iloa.
Hienoa. Näin minäkin olisin tehnyt ja ostanut itse tämän sormuksen itselleni, johon olin ihastunut. En kuitenkaan ehtinyt päästä vielä toteutusvaiheeseen asti, kun mies ehdotti kihlojen ostoa, joten tässä toteutuikin sitten kaksi ihanaa asiaa samalla kertaa. ap
Ehdotti kihlojen ostoa? Tarkoitat varmaan, että kosi eli kysyi, haluatko mennä hänen kanssaan naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä iällä on?
Ajatella, jos mies olisi maksanut sormuksesta 10 000 euroa enemmän, se olisi vielä parempi!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotti kihlojen ostoa? Tarkoitat varmaan, että kosi eli kysyi, haluatko mennä hänen kanssaan naimisiin?
Et taida ymmärtää, että nykypäivänä kaikkien kihloissa olevien ei ole tarkoitus avioitua koskaan. Se miten on menetelty joskus vuonna miekka ja kivi, ei tarkoita, että nykypäivänäkin toimitaan samalla tavalla. Tavat muuttuvat.
Sormuksen raaka-aineiden arvo on alle 5% sormuksen myyntihinnasta. Mutta jos olet tyytyväinen ja mies pillua, niin winwin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, jos mies olisi maksanut sormuksesta 10 000 euroa enemmän, se olisi vielä parempi!!!
Eihän olisi. Mitä järkeä on maksaa reilun kolmen tonnin sormuksesta kymppitonni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy olla köyhä elämä, jos pitää keulia jonkun kihlasormuksen hinnalla vauva-palstalla.
Vielä köyhempää on sen elämä, joka tulee vauvapalstalle kiukuttelemaan jonkun toisen kihlasormuksen hinnasta.
Johan täällä on moneen kertaan todettu, että sormus on halpa, joten miksi väität aloitusta leveilyksi?
Olen niin onnellinen ihanasta miehestäni ja toimivasta suhteestani, että tietenkin haluan hehkuttaa sitä ja toivon, että muutkin arvostaisivat itseään niin paljon, etteivät tyytyisi huonoon suhteeseen. Aliarviointi on täysin omaa tulkintaasi ja provoksi syyttely tahallista ilkeilyä. ap[/quote]
Omaa tulkintaa, kun sinä tuossa aiemmin nimittelit muita palstakatkeroiksi ?
Luulisi muuten ikäisesi ihmisen jo olevan sen verran sinut itsensä kanssa, ettei tarvitse muiden hyväksyntää niin kovin paljon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 ja mies 75.
Oliko tämä trolli vai ap?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin menin vasta kihloihin. Ihan ok hinta, oma sormukseni on paljon halvempi, noin 1300€. Onneksi "myötäjäisinä" mies tilasi minulle Mersun sähköauton samalla. Sellainen pieni katumaasturi EQA.
Aivan ihana. Onnea!
Itse yksinäinen omatoiminen. Ostin itselle Ford Transitin käytettynä.
Aivan tyytyväinen!
Nyt ajelen ympäriinsä työläisautossa täynnä kirppistavaraa ja myyn menemään .
Sain kokoon timanttikorvikset, arvo jotain 3500 euroa. Suunnittelin itse ne ja annan sukulaiselle häälahjaksi kun se päivä tulee.
Että tällaisia sijoituksia mietin ja touhuan.
Tjingeling!
Vierailija kirjoitti:
Minun sormusten vakuutusarvo on yhteensä n. 250 000 €, mutta tunnearvo mittaamaton. Ovat kulkeneet suvussa noin. 350 v., lähtöisin Venäjältä. Juu, en pidä arjessa niitä, on kaksi pientä lasta. Mies teetti arkisormukset minulle mittojen mukaan. Hintaa en kysynyt.
En oikein usko, laadukas nainen nimittäin ei pyöri näillä sivustoilla.
Onhan tuo nyt paljon kihlasormuksesta (* jos siitä oli kyse...).
Tai sitten täytyy olla ylimääräistä rahaa sekä ymmärtämättömyyttä, että tuo on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun sormusten vakuutusarvo on yhteensä n. 250 000 €, mutta tunnearvo mittaamaton. Ovat kulkeneet suvussa noin. 350 v., lähtöisin Venäjältä. Juu, en pidä arjessa niitä, on kaksi pientä lasta. Mies teetti arkisormukset minulle mittojen mukaan. Hintaa en kysynyt.
En oikein usko, laadukas nainen nimittäin ei pyöri näillä sivustoilla.
Miksi ei pyörisi? Täällähän keskustellaan laidasta laitaan kaikenlaisista asioista. Millaisilla sivustoilla laadukas nainen niin kuin sinun mielestä sitten pyörii?
Kieltämättä on yllätys että hintalappu on se mitä haluaa kuuluttaa.