Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlasormukseni maksaa 3225 euroa

Vierailija
23.01.2022 |

Sormus on häikäisevän upea ja maailman kaunein. Tulen kantamaan sitä suurella ylpeydellä sormessani loppuelämäni ajan.

Olen onnellinen ihanasta miehestä ja täydellisestä parisuhteesta, jossa saan elää.

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain kadota sitä sormusta!

Vierailija
2/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suu nitelmia sinulla on rästå eteenpäin? Kuinka vanhoja olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mikä ihmeen katkos sanaan tuli.. Suunnitelmia siinä piti lukea.

Vierailija
4/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kadottamisesta ole haittaa. Esimerkiksi kultaketjuissa on niin vähän kultaa että hyvä jos 1 neljäsosa. Paino tulee lyijystä.  Ne tehdään rullaaan metritavarana. Samoin sormukset tulevat sieltä ja hinta tuollaiselle lienee joitakin kymppejä jos kivistä ei ole todistusta.

Vierailija
5/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpa, ei taida mies rakastaa sinua.

Vierailija
6/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, harmi ettei miehesi arvosta sinua sormuksen hinnasta päätellen :( Toivottavasti suhteenne kestää! 

Vierailija
7/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan on ostanut. Arvioitin oman kihlasormukseni niin se oli 8500€.

Vierailija
8/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut kallista sormusta kun aikoinaan (eli ennen koronaa)

matkustelimme paljon ja mitä kalliimpia koruja sitä varmennin tulee ryöstetyksi. Sormuksen kohdalla vielä se riski, että katkaistaan sormi jos sormus ei vapaaehtoisesti lähde ryöstäjien matkaan.

Toki voi sitä elämänsä kotonakin viettää sormusta ihaillen niinkuin Klonkku esimerkiksi.

Vierailija
9/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnitelmana on jatkaa elämistä samaan tapaan kuin tähänkin asti. Olen oikein tyytyväinen elämääni. ap

Vierailija
10/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hintalappu kiinni sormuksessa kosittaessa?

Vierailija
11/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se sormus naapuriliikkeeseen arvioitavaksi niin kuulet sen arvon, hinta ei kerro mitään muuta kuin liike sai kuukauden vuokran ja palkat maksuun sormuksen katteella.

Vierailija
12/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintalappu määrittelee rakkauden määrän 🤔

Vierailija
13/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä elämässä on, että kaikki on täydellistä. 🤪

Vierailija
14/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olet tällä palstalla inisemässä kun ukko pettää,hah hah haa.

Vierailija
15/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea, harmi ettei miehesi arvosta sinua sormuksen hinnasta päätellen :( Toivottavasti suhteenne kestää! 

Päättelen miehen rakkauden määrän siitä, miten hän kohtelee minua. Teot ratkaisevat enemmän kuin sanat.

Sormuksen hinta ei korreloi rakkauden määrää, sen tiedän, sillä mies rakastaa minua huikeasti paljon enemmän. Hinta määrittyi sen mukaan, millaiseen sormukseen ihastuin ja valitsin täysin oman makuni mukaisen sormuksen. ap

Vierailija
16/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie se sormus naapuriliikkeeseen arvioitavaksi niin kuulet sen arvon, hinta ei kerro mitään muuta kuin liike sai kuukauden vuokran ja palkat maksuun sormuksen katteella.

Hintalapulla ei ole minulle merkitystä. Sillä on, että mielestäni sormus on kaunis ja se on suomalaista designia ja käsityötä. ap

Vierailija
17/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnasta päätellen joku bulkkisormus omat vihki- ja kihlasormukseni teetettiin ja lisättiin timantteja vielä, jotta saadaan hintaa ylös. Halvalla lähdit :D

Vierailija
18/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelen miehen rakkauden määrän siitä, miten hän kohtelee minua. Teot ratkaisevat enemmän kuin sanat.

Sormuksen hinta ei korreloi rakkauden määrää, sen tiedän, sillä mies rakastaa minua huikeasti paljon enemmän. Hinta määrittyi sen mukaan, millaiseen sormukseen ihastuin ja valitsin täysin oman makuni mukaisen sormuksen. ap[/quote]

Silti mainostat täällä sitä hintaa...

Nyt ei oikein täsmää (* ja provohan tämä ).

Vierailija
19/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hintalappu kiinni sormuksessa kosittaessa?

Itseasiassa tiesin sormuksen hinnan jo ennen miehen kosintaa, sillä mitään muuta en olisi huolinut. Olin ihastunut kyseiseen sormukseen jo aikaisemmin. Minua lämmittää suuresti, kun mies halusi näin ihanalla tavalla toteuttaa sormustoiveeni. Ihana, huomaavainen, rakas mieheni. ap

Vierailija
20/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormuksen hinta ei korreloi rakkauden määrää, sen tiedän, sillä mies rakastaa minua huikeasti paljon enemmän. Hinta määrittyi sen mukaan, millaiseen sormukseen ihastuin ja valitsin täysin oman makuni mukaisen sormuksen. ap

Silti mainostat täällä sitä hintaa...

Nyt ei oikein täsmää (* ja provohan tämä ).

Kovasti tuntuu sormuksen hinta nostattavan tunteita täällä. Miksi? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä