Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlasormukseni maksaa 3225 euroa

Vierailija
23.01.2022 |

Sormus on häikäisevän upea ja maailman kaunein. Tulen kantamaan sitä suurella ylpeydellä sormessani loppuelämäni ajan.

Olen onnellinen ihanasta miehestä ja täydellisestä parisuhteesta, jossa saan elää.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän sormuksista. Mies ei osaa millään tasolla arvostaa sellaisia, eikä minulle lahjaksi tai esim kihlasormukseksi hankkia. Odottelin parikymmentä vuotta kunnes tajusin, että jos pidän sormuksista, en odota niitä keneltäkään muulta lahjaksi. Ei ole mitään sellaista sääntöä, että ”ansaitseeko” minkäläisen sormuksen joltain henkilöltä. Ostin itse sellaiset sormukset kun haluan ja olen niistä tosi ylpeä. Pidän niistä kovasti ja ovat tosi hienot. Paljon hienommat kuin kenelläkään tuttavillani, jotka ovat lahjana saaneet. Ne tuottavat minulle iloa.

Hienoa. Näin minäkin olisin tehnyt ja ostanut itse tämän sormuksen itselleni, johon olin ihastunut. En kuitenkaan ehtinyt päästä vielä toteutusvaiheeseen asti, kun mies ehdotti kihlojen ostoa, joten tässä toteutuikin sitten kaksi ihanaa asiaa samalla kertaa. ap

Ehdotti kihlojen ostoa? Tarkoitat varmaan, että kosi eli kysyi, haluatko mennä hänen kanssaan naimisiin?

Et taida ymmärtää, että nykypäivänä kaikkien kihloissa olevien ei ole tarkoitus avioitua koskaan. Se miten on menetelty joskus vuonna miekka ja kivi, ei tarkoita, että nykypäivänäkin toimitaan samalla tavalla. Tavat muuttuvat.

Miksi ostaa kihlat, jos ei ole aikomustakaan mennä naimisiin? Kuulosta joltain teinien roolileikeiltä.

Vierailija
142/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sä täällä leuhkit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sormusten vakuutusarvo on yhteensä n. 250 000 €, mutta tunnearvo mittaamaton. Ovat kulkeneet suvussa noin. 350 v., lähtöisin Venäjältä. Juu, en pidä arjessa niitä, on kaksi pientä lasta. Mies teetti arkisormukset minulle mittojen mukaan. Hintaa en kysynyt.

En oikein usko, laadukas nainen nimittäin ei pyöri näillä sivustoilla.

Miksi ei pyörisi? Täällähän keskustellaan laidasta laitaan kaikenlaisista asioista. Millaisilla sivustoilla laadukas nainen niin kuin sinun mielestä sitten pyörii? 

Itseäni on taas ihmettänyt ettei hyvätuloiset olisi muka vauvapalstalla. No täällä ollaan, ja miten ne tulot muka vaikuttaisi vauvapalstalla oloon? 

Vierailija
144/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän "leuhki", hän haluaa "vain kertoa"🤪🤣🤪.

Tätä aikaa, kun jotkut kokevat olevansa kaiken keskipisteenä...

Vierailija
145/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän "leuhki", hän haluaa "vain kertoa"🤪🤣🤪.

Tätä aikaa, kun jotkut kokevat olevansa kaiken keskipisteenä...

Tämä avaushan on täyttä tuubaa. Jos oikeasti olisi noin kallis sormus, ei sillä keulittaisi, koska niin varakkaat ihmiset ei keuli tommosilla pikkusummilla.

Vierailija
146/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas kallis kihlasormus Maisulilla oli J-M:n kanssa?

Vierailija
147/147 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä avaushan on täyttä tuubaa. Jos oikeasti olisi noin kallis sormus, ei sillä keulittaisi, koska niin varakkaat ihmiset ei keuli tommosilla pikkusummilla.[/quote]

Just näin !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi