Kihlasormukseni maksaa 3225 euroa
Sormus on häikäisevän upea ja maailman kaunein. Tulen kantamaan sitä suurella ylpeydellä sormessani loppuelämäni ajan.
Olen onnellinen ihanasta miehestä ja täydellisestä parisuhteesta, jossa saan elää.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun sormusten vakuutusarvo on yhteensä n. 250 000 €, mutta tunnearvo mittaamaton. Ovat kulkeneet suvussa noin. 350 v., lähtöisin Venäjältä. Juu, en pidä arjessa niitä, on kaksi pientä lasta. Mies teetti arkisormukset minulle mittojen mukaan. Hintaa en kysynyt.
En oikein usko, laadukas nainen nimittäin ei pyöri näillä sivustoilla.
Miksi ei pyörisi? Täällähän keskustellaan laidasta laitaan kaikenlaisista asioista. Millaisilla sivustoilla laadukas nainen niin kuin sinun mielestä sitten pyörii?
Itseäni on taas ihmettänyt ettei hyvätuloiset olisi muka vauvapalstalla. No täällä ollaan, ja miten ne tulot muka vaikuttaisi vauvapalstalla oloon?
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi sä täällä leuhkit?
Ei hän "leuhki", hän haluaa "vain kertoa"🤪🤣🤪.
Tätä aikaa, kun jotkut kokevat olevansa kaiken keskipisteenä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi sä täällä leuhkit?
Ei hän "leuhki", hän haluaa "vain kertoa"🤪🤣🤪.
Tätä aikaa, kun jotkut kokevat olevansa kaiken keskipisteenä...
Tämä avaushan on täyttä tuubaa. Jos oikeasti olisi noin kallis sormus, ei sillä keulittaisi, koska niin varakkaat ihmiset ei keuli tommosilla pikkusummilla.
Kuinkas kallis kihlasormus Maisulilla oli J-M:n kanssa?
Tämä avaushan on täyttä tuubaa. Jos oikeasti olisi noin kallis sormus, ei sillä keulittaisi, koska niin varakkaat ihmiset ei keuli tommosilla pikkusummilla.[/quote]
Just näin !
Miksi ostaa kihlat, jos ei ole aikomustakaan mennä naimisiin? Kuulosta joltain teinien roolileikeiltä.