Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten hääkutsu...

Vierailija
24.05.2015 |

Saimme miehen kanssa kutsun kaveripariskunnan häihin. Pariskunta on alunperin miehen kavereita, mutta olemme vuosien saatossa olleet porukalla tekemisissä ja koen pariskunnan nykyään siis myös minun kavereikseni. Nyt mies kuitenkin ilmoitti että menee häihin yksin. Ei siis halua että lähtisin mukaan. Kun ihmettelin miksi mies halusi hoitaa homman näin, hän mumisi jotain ympäripyöreää ja totesi että hänenhän kavereita ne ovat... Olemme olleet yhdessä jo monta vuotta, emme siis ole mikään tuore pariskunta. Miksi ihmeessä hän ei halua minua mukaan häihin? Eikö tässä vaiheessa suhdetta pitäisi jo "edustaa" yhdessä?

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kävisi. Jos en pääsisi mukaan, ei kyllä osallistuisi mieskään. Kuvittele miltä tuo näyttää ulkopuolisille. Et voi olla noin sinisilmäinen.

Vierailija
102/119 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon perustelu ainakin pitää vaatia! Älä ole lapanen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä meidän häihin kutsuin lapsuudenystäväni ja hänen miehensä. Ystäväni kanssa ollaan säännöllisesti tekemisissä, mies nyt on mukana lähinnä isommissa tapahtumissa (jos ollaan vietetty vaikka uutta vuotta tai juhannusta yhdessä) eli en ole hänen kanssaan läheinen tai yhteyksissä häneen, vaan kaikki menee aina ystäväni kautta. Hän on kuitenkin hauskaa seuraa ja meillä on aina ollut mukavaa yhdessä, joten mielelläni kutsuin hänet häihin.

Häät koittivat ja ystäväni tuli häihin siskontyttönsä (8v.) kanssa! Mies olikin jäänyt pihatalkoisiin kotiin. Olin hiukan äimän käkenä, he olivat kuitenkin ilmoittautuneet enkä tosiaan ole ymmärtänyt että häät ovat sellainen juhla, josta jäädään pois vain sen takia, ettei vain satu huvittamaan sillä hetkellä. Se, että tilalle oli otettu siskontyttö on tietysti asia erikseen (häämme olivat lapsettomat, koska lähipiirissä ei ole taapero- tai kouluikäisiä lapsia joten mitään erityistä lapsille sopivaa ajanvietettäkään ei ollut), mutta enemmän ihmetytti ettei ystäväni miehineen ollut ymmärtänyt, että ihan oikeasti olisimme halunneet juhlia heidän molempien kanssa ja kutsu oli tarkoitettu molemmille henkilökohtaisesti, ei ystävälleni + kelle tahansa satunnaiselle avecille tai vain jommalle kummalle. 

Ja joo, olisin melkeinpä toivonut että olisivat keksineet jonkun oikean tekosyyn miksi mies ei voinut tulla. Häät on minusta yksi elämän tärkeimmistä juhlista, halusin iloita siitä päivästä ystävien ja niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa olen aiempiakin juhlia viettänyt, ja tuntuu jotenkin loukkaavalta, että ystäväni tai miehensä ei tätä ymmärtänyt, vaan heille hääni olivat kuin mikä tahansa illanvietto johon voi fb-kutsun tavoin vastata "ehkä" ja katsoa sitten tilaisuuden tullen huvittaako vai ei. 

Vierailija
104/119 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Ap, lypsä miehestä tieto ulos!!!!!

Vierailija
105/119 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehesi sulhasen polttareissa? (jos ne on vietetty) sielläkin olisi voinut tapahtua jotain.Mies pelkää että polttareista puhutaan häissä ja ikävät asiat tulevat sinun korviisi. Mulla olis tossa tilanteessa 2 vaihtoehto: Joko menisin vaan pokkana mukaan tai sitten ei menis mieskään. Parempi tietenkin mennä,haluaisin nähdä mieheni järkyttyneen ilmeen kun hyppäisin tälläytyneenä auton kyytiin hänen tehdessä lähtöä.ja vaivaantuneen kiemurtelun häissä.

Vierailija
106/119 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran hääpari on nykyään molempien ystäviä ja hääkutsussa on molempien nimi niin ei mies voi kieltää tulemasta häihin. Tosin jos itse en kelpaisi edes häihin mukaan miehen mielestä niin se suhde olisi sitten siinä!

Ihan sama mikä on syynä! Miksi olisin miehen kanssa jonka mielestä en kelpaa yhteisten ystävien häihin??? Todella outo mies ja paska suhde.

Vierailija
107/119 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAN TIETÄÄ NYT MITEN TÄMÄ PÄÄTTYI!!

Vierailija
108/119 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No??

Vierailija
109/119 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
110/119 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä huono suhde! Mies määrää ettei ap saa tulla yhteisten ystävien häihin ja ei kerro edes syytä "mutkun mä en haluu".

Ap syystä loukkaantuu, ei mene häihin ja ei edes vaivaudu selvittämään mistä vitusta on kyse!

Ja jos todella et mene häihin niin kerro hääparille mikä on oikea syy tai saat "paskaa niskaa" heiltäkin koska mies ei kerro hääparille oikeaa syytä.

Eiköhän tämä teidän suhde ole nyt siinä...

Vierailija
111/119 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ap tulee kertomaantarinalle jatkoa?

Vierailija
112/119 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 08:45"]ap miten menee? Onko tullut selvyyttä? 
[/quote]

??

Vierailija
113/119 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, lakatkaa huutelemasta AP:n perään, se on trolli. Joku taas kuluttaa aikaa keksimällä "hauskoja juttuja" tai tekee jotain sosiologista koetta.

Vierailija
114/119 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan menossa samoihin häihin, mä kerron sit jos siellä oli jotain draamaa! Olenkin tässä arvuutellut, että tuleeko eräs petturi mies sinne vaimonsa vai tyttöystävänsä kanssa.

Vierailija
115/119 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Kyllä mä ottaisin asian vielä miehen kanssa puheeksi. Joko sillä on salattavaa tai sit on varsinainen supertörppö. Kummassakin tilanteessa kaipaa vähän ravistelua...

Vierailija
116/119 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:23"]

Juhlissa on henkilö, jota miehesi ei halua sinun tapaavan. Ota selvää kuka.

[/quote]

Niinpä. Miehellä on varmaan joku toinen nainen, joka on myös kutsuttu häihin. Ettei olisi se toinen nainen raskaanakin... *kiillottaa kristallipalloa*

Vierailija
117/119 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tietäisikö morsian jotain jos kysyisit syytä tähän? Miehen exheila on kutsuttuna?

Vierailija
118/119 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
119/119 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee sinne uuden muijansa kanssa, josta hääparikaan ei tiedä.