Tuli sitten hääkutsu...
Saimme miehen kanssa kutsun kaveripariskunnan häihin. Pariskunta on alunperin miehen kavereita, mutta olemme vuosien saatossa olleet porukalla tekemisissä ja koen pariskunnan nykyään siis myös minun kavereikseni. Nyt mies kuitenkin ilmoitti että menee häihin yksin. Ei siis halua että lähtisin mukaan. Kun ihmettelin miksi mies halusi hoitaa homman näin, hän mumisi jotain ympäripyöreää ja totesi että hänenhän kavereita ne ovat... Olemme olleet yhdessä jo monta vuotta, emme siis ole mikään tuore pariskunta. Miksi ihmeessä hän ei halua minua mukaan häihin? Eikö tässä vaiheessa suhdetta pitäisi jo "edustaa" yhdessä?
Kommentit (119)
Entisen heilan sijaan veikkaan pettämistä. Tuollaisissa juhlissa alkoholi virtaa ja asioita on vaikea pimittää.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:17"]
Kysehän ei voi olla siitä, että mies haluaa kerrankin viettää aikaa kavereidensa kanssa ilman muijaa vaan pakko olla jotain pettämisjuttuja taustalla. Huoh
[/quote]
Huoh. Kai kavereiden kanssa voi viettää aikaa muulloinkin kuin hääjuhlassa johon kutsu on avec.
En aio kysyä mieheltä enää syitä, kun olen jo kerran kysynyt. Suurin syy tuntui olevan se että kyseessä ovat hänen kaverinsa ja häihin tulee ihmisiä joita minä en ole vielä edes tavannut. Kuulosti omituiselta... Pahastuin asiasta sen verran etten halunnut alkaa kaivelemaan enempää... Menkööt yksin sitten. Minuakin kiinnostaisi tietää mitä hän sanoo muille kavereille ja hääparille kun kysyvät missä minä olen. Ja kun jatkossa tapaamme ja kysyvät miksen ollut häissä, sanon kyllä suoraan ettei mies halunnut minua sinne. Kävi kyllä mielessä sekin että hääpari jopa loukkaantuu minulle kun en ole tulossa.
AP
Oletko niin hyvä kaveri, että osallistuisit morsiamen polttareihin? Se tekisi poissaolosi häistä vielä oudommaksi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:55"]En aio kysyä mieheltä enää syitä, kun olen jo kerran kysynyt. Suurin syy tuntui olevan se että kyseessä ovat hänen kaverinsa ja häihin tulee ihmisiä joita minä en ole vielä edes tavannut. Kuulosti omituiselta... Pahastuin asiasta sen verran etten halunnut alkaa kaivelemaan enempää... Menkööt yksin sitten. Minuakin kiinnostaisi tietää mitä hän sanoo muille kavereille ja hääparille kun kysyvät missä minä olen. Ja kun jatkossa tapaamme ja kysyvät miksen ollut häissä, sanon kyllä suoraan ettei mies halunnut minua sinne. Kävi kyllä mielessä sekin että hääpari jopa loukkaantuu minulle kun en ole tulossa.
AP
[/quote]
Älä viitti!! Kyllä kaivat sen totuuden esiin miehestä, kun kerran aloitit tännekin tämän keskustelun! Edes meidän takiamme :D!!
En mä kyllä ainakaan osaisi antaa asian olla. Parempi selvittää juttu nyt, muuten se jää vaivaamaan ja kärjistyy viimeistään häiden lähestyessä.
Tai sit sanot ettet mene, mutta menetkin salaa. Jos olet morsiammen kanssa hyviä kavereita, kerro hänelle että tulette erikseen, koska mies ei halunnut sinun tulevan, ja haluat tietää miksi joten mies ei saa tietää sinun olevan häissä :D tarkkailet miestäsi salaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:55"]
En aio kysyä mieheltä enää syitä, kun olen jo kerran kysynyt. Suurin syy tuntui olevan se että kyseessä ovat hänen kaverinsa ja häihin tulee ihmisiä joita minä en ole vielä edes tavannut. Kuulosti omituiselta... Pahastuin asiasta sen verran etten halunnut alkaa kaivelemaan enempää... Menkööt yksin sitten. Minuakin kiinnostaisi tietää mitä hän sanoo muille kavereille ja hääparille kun kysyvät missä minä olen. Ja kun jatkossa tapaamme ja kysyvät miksen ollut häissä, sanon kyllä suoraan ettei mies halunnut minua sinne. Kävi kyllä mielessä sekin että hääpari jopa loukkaantuu minulle kun en ole tulossa.
AP
[/quote]
Kannattaa laittaa jo ennen häitä pahoittelut ja onnittelut, ilmoittautumisajan puitteissa kerrot tuon ettei miehesi halua sinun osallistuvan. Koska miehesi kiemurtelee asiasta jo sinun kanssasi, hän ei todellakaan aio ystävilleenkään kertoa totuutta kun poissaoloasi ihmetellään. Ja on ihan mahdollista että sinulle tullaan loukkaantumaan, koska kuvitellaan SINUN haluavan boikotoida häitä ja olla osallistumatta miehen kavereiden juhlintaan. Kun taas oikeasti sinulla ei ole mitään kavereita vastaan, vaan nyt jostain syystä omalla miehelläsi sinua vastaan.
Laita hääparille tekstari, kiitos kutsusta, tulisin mielelläni mutta mieheni haluaa tällä kertaa osallistua yksin.
en suostuisi moiseen. Menisin paikalle halusi ukko tai ei kun kerran on kutsuttu.
Aloittaja kuulostaa niin särmättömältä ja helposti petettävältä ihmiseltä, jonka kanssa kaiken voi selittää, että en ihmettele vaikka mies olisi sopinut menevänsä häihin laillisesti vihityn vaimonsa kanssa. Jösses mikä luumu.
Ap, tottakai kaivat miehestäsi totuuden ulos. Älä anna periksi noin helpolla!
Meneekö teillä muuten hyvin? Siis teidän parisuhteessa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:14"]
Aloittaja kuulostaa niin särmättömältä ja helposti petettävältä ihmiseltä, jonka kanssa kaiken voi selittää, että en ihmettele vaikka mies olisi sopinut menevänsä häihin laillisesti vihityn vaimonsa kanssa. Jösses mikä luumu.
[/quote]
Niin että tuli kutsu myös rajastajattaren nimellä? :D
Ap, nyt ei ole oikea aika alkaa leikkiä marttyyria. Mies ei todennäköisesti kerro hääparille syytä miksi et ole juhlissa ja he tulkisevat asian niin, ettet pidä heitä tarpeeksi tärkeinä tullaksesi. Eli pahimmassa tapauksessa välit kavereihin viilenevät pahasti.
Minulle tuollainen olisi niin paha ja käsittämätön loukkaus, että vaatisin mieheltä selitystä ja varmasti tulisi riita asiasta. En voi tosin kuvitella, että mieheni toimisi tuolla tavoin. Varmaan olisi tilanne jo niin huono, että ero tulisi kyseeseen, mikäli mieheni tuolla tavoin käyttäytyisi.
Olikohan Tää vaan provo kun tuli tommonen lopputulos..ei keksinyt parempaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:17"]Kysehän ei voi olla siitä, että mies haluaa kerrankin viettää aikaa kavereidensa kanssa ilman muijaa vaan pakko olla jotain pettämisjuttuja taustalla. Huoh [/quote] Kyseessä ovat yhteiset kaverit ja HÄÄT eivätkä illanistujaiset...
[/quote]
No alotusviestissä lukee, että alunperin miehen kavereita. Ehkä mies on kyllästynyt tuohon, että alottaja on aina mukana
[/quote]
Ja päätti aloittaa yksinkulkemisen hääjuhlasta, eikä esim baarireissusta?? Joo, tosi uskottavaa.
Ap - hääkutsussa oli myös sinun nimesi. Totta kai sinä itse päätät, miten vastaat sinulle osoitettuun kutsuun. Ja mene sinne sitten yksinäsi.
Onko mies muissa tilanteissa osoittanut häpeävänsä sinua? Jos ei, niin sitten kyseessä on jokin ihminen, jota hän ei halua esitellä, tai hän ei halua että joku asia palajstuu hänestä. Siis se vanha heila voi olla myös mahdollinen, muta myös jokin tilanne, jota hän ei sinulle ole kertonut.
AP, kannattaa ihmeessä mennä sinne häihin! Ethän nyt miehesi ovimatoksi rupea vaan menet juhlistamaan yhteisten ystävien kaunista päivää :) Todella oudolta kuulostaa miehesi käytös, varsinkin kun on HÄÄT kyseessä eikä mikään men only-saunailta.
Varaa ITSELLESI matka häiden ajaksi vaikka Barcelonaan. Ala jo nyt ostaa paljastavia vaatteita ja kaikkea muuta kivaa matkaa varten :) Miehen mieli voi muuttua.