Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurinosalle naisista ei kelpaa työtön mies?

Vierailija
21.05.2015 |

Naisille on itsestäänselvyys se että jos halua tutustua mieheen niin miehen pitää käydä töissä. Työtön mies ei kelpaa, paitsi jos mies on komea ja jännä renttu niin sitten mieli muuttuu. Mutta tavallista miestä nainen ei huoli jos se on työtön.

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin naimisiin köyhän konkurssin partaalla kituuttavan yrittäjän kanssa, elätin tätä vuosikausia. Nyt on rahaa millä mällätä, yritys alkoi kantaa ja itse makailen kotona työttömänä, eikä ainakaan toimeentulon vuoksi tarvitse nykytilaa muutella. Rakkaus ei ole muuttunut mihinkään, kummallakaan <3

Vierailija
62/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:26"]

Ja mihin muuten lentolippua tarvitaan? Kesällä on suomessa hienot ilmat, pussikaljalle vaan pienessä pilvessä. Voiko ilta siitä parantua?

[/quote]

Eli sulle olisi ihan ok, että vaimo matkustelee ystävineen maailmalla ja sinä juot sen aikaa pussikaljaa jossain puistossa?

[/quote]

Mieluummin pussikaljalle ihan muijan kanssa. Enkä silti estäisi matkustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:33"]

Ja mihin muuten lentolippua tarvitaan? Kesällä on suomessa hienot ilmat, pussikaljalle vaan pienessä pilvessä. Voiko ilta siitä parantua?

[/quote]

Eli sulle olisi ihan ok, että vaimo matkustelee ystävineen maailmalla ja sinä juot sen aikaa pussikaljaa jossain puistossa?

[/quote]

[/quote]

Jos muijaa ei kiinnosta pussikalja? Kävisikö pussikaljaseuraksi muijan koira sillä aikaa, kun muija on reissussa? Jos käy, mennäänkö naimisiin? Avioehto tietenkin.

Vierailija
64/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:40"]

En mä rupea ketään laiskaa sohvalla makoilijaa elättämään.

[/quote]Eli Suomessa on täystyöllisyys paitsi laiskojen osalta?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
65/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos muijaa ei kiinnosta pussikalja? Kävisikö pussikaljaseuraksi muijan koira sillä aikaa, kun muija on reissussa? Jos käy, mennäänkö naimisiin? Avioehto tietenkin.

[/quote]

Jos se matkustelu on muijalle niin tärkeää, en mä sitä esäisi. Kunhan pitää huolen, ettei tuo tuliaisina sukupuolitautia.

Ja mukaankin voin lähteä, mutta en todellakaan pidä matkustelua niin tärkeänä, että menisin töihin sen takia.

Vierailija
66/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on kyllä niin paljon työttömiä, etteivät kaikki heistä varmasti ole pelkkiä sohvavätyksiä. Pääasia minulle on ettei puolisoni roiku tuntitolkulla av-palstalla, se olisi vielä pahempaa!

Ei vais, oikeassa elämässä voin kyllä myöntää, että minulle on tärkeää se että mies käy töissä ja tienaa. Se tuo turvaa, etenkin kun itse olen epävarmalla alalla ja ajat ovat muutenkin taloudellisesti riskialttiit. Mieheni on DI ja tienaa mukavasti. Palkan määrällä ei minulle sinänsä ole väliä, vaan sillä että on jotain säästössä pahan päivän varalle. Lisäksi jos hankimme joskus lapsia, haluan että meillä vakaa talous.

Vierailija
67/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuhlaa miehensä rahat vaunuihin ja merkki vaatteihin hävetkää laiskamadot menkää itse töihin t.äiti joka ei tuhlaa

Vierailija
68/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"] Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä. [/quote] Eli pitäisikö koko ajan olla dynaamisesti hääräämässä? Kuvastaako se jotain elinvoimaa ja suorituskykyä? [/quote] Mitä iloa on sohvaan juurtuneesta miehestä? [/quote] Mitä iloa miehelle on naisesta, jolle työ ja raha on miestä tärkeämpää? [/quote] Ihan tosi, ei kukaan nainen koe että sohvaa "koristava" mies toisi elämään lisäarvoa.

[/quote]

Nyt on kyse

Kerro nyt samalla mitä iloa susta muka on miehelle? Naisesta, joka laskee miehen lisäarvon rahassa? Kuulostaako kiinnostavalta?

Vierailija
69/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen kuten miesystävänikin. Kyllä, sama elintaso helpottaa elämää. Elämän pienistä iloista nauttiminen, yhteiset kävelyretket ulkomaanmatkojen sijaan, itse rakkaudella valmistettu ateria ravintoloissa tai kapakoissa käymisen sijaan, taide-elämykset, henkisen pääoman kasvattaminen mammonan palvomisen sijaan. Olemme onnellisia.

Vierailija
70/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:34"]

Parisuhde onnistuu kokemusteni mukaan parhaiten, kun molemmilla on sama elintaso. Ellei työttömällä ole  isoa omaisuutta tai säännöllisiä sijoitustuottoja, hänen elintasonsa on todennäköisesti huonompi kuin minulla. Jos muuttaisimme yhteen, joutuisimme valitsemaan neljän vaihtoehdon väliltä:

- meillä on eri elintasot emmekä voi tehdä kaikkia asioita yhdessä

- mies joutuu velkaantumaan saadakseen saman elintason kuin minäkin

- minä joudun elättämään miestä

- minä joudun huonontamaan elintasoani miehen tasolle

Mitkään näistä vaihtoehdoista eivät käy minulle. Olen jo sen ikäinen, että haluan keskittyä nauttimaan työni hedelmistä.

[/quote]

Hassua kun miehiä tämä ei haittaa, vaan ovat valmiita seurustelemaan vähemmän menestyneenkin naisen kanssa jos vain tunteita on.

Vierailija
71/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:18"]

Mistä se työtön mies olisi sitten valmis luopumaan aloittaakseen parisuhteen?

Ei varmasti vapaa-ajastaan eikä sohvastaan. Miten sellainen makoilija pysyisi mukana aktiivisesti elävän ihmisen kanssa, varsinkaan jos ei ole rahaa omaa lentolippuaan maksaa? Eihän tälläiset tahallisesti työttömät saa mitään aikaan, jos ei tietokonepelien pelaamista lasketa. (Ei lasketa - oikeassa elämässä pitää saada aikaan asioita, joilla parantaa omaa ja rakkaittensa elämää.)

[/quote]

Jaa, pitää munkin alkaa vaatia tolta vähemmän koulutetulta vaimokkeeltani, että maksaa omat lentolippunsa ja hotellinsa, jos kerran se on parisuhteessa tärkeää.

Vierailija
72/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"] Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä. [/quote] Eli pitäisikö koko ajan olla dynaamisesti hääräämässä? Kuvastaako se jotain elinvoimaa ja suorituskykyä? [/quote] Mitä iloa on sohvaan juurtuneesta miehestä? [/quote] Mitä iloa miehelle on naisesta, jolle työ ja raha on miestä tärkeämpää? [/quote] Ihan tosi, ei kukaan nainen koe että sohvaa "koristava" mies toisi elämään lisäarvoa.

[/quote]

Nyt on kyse

Kerro nyt samalla mitä iloa susta muka on miehelle? Naisesta, joka laskee miehen lisäarvon rahassa? Kuulostaako kiinnostavalta?

[/quote]

AUTS

Vierailija
73/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa molemmat ollaan työttömiä ja viidenvuoden jälkeenkin korvia myöten rakastuneita.

Vierailija
74/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:51"]

[/quote]

Nyt on kyse

[/quote]

AUTS

[/quote]

Jep. Nyt tuli niin vitun kova piikki, että sattuu pitkään.

Jospa kuitenkin vastaat ihan aiheelliseen kymykseen? Vai onko joku tarve kierrellä kysymystä ja yrittää ohjata aihe muualle?

Vierailija
75/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:06"]

Jaa molemmat ollaan työttömiä ja viidenvuoden jälkeenkin korvia myöten rakastuneita.

[/quote]

Tämä olisi ihanne. Kaikille ei vaan löydy vastakappaleita.

Vierailija
76/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi ex joka oli töissä loput olleet työttömiä kuten nykyinenkin

Vierailija
77/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:50"]

Helvetti sentään miten täällä jaksetaan jauhaa samaa paskaa. Asialla on ilmeisesti joku sairas megaspämmääjä joka tehtailee yötä päivää aloituksia aiheesta naiset ja raha. Tavoitteenaan jauhaa tuota valheellista agendaansa niin kauan, että valhe alkaa näyttää todelta.

Me elämme Suomessa, missä sekä miehet että naiset tienaavat osuutensa perheen tuloista, enkä tunne ketään naista, joka eläisi miehen siivellä. Ja esimerkiksi MINÄ OLEN ELÄTTÄNYT TYÖTÖNTÄ MIESTÄNI JA PERHETTÄ PERKELE SOIKOON JO KOHTA KYMMENEN (10) VUOTTA! Haista ap pitkä paska.

[/quote]

En ole koskaan nähnyt naista joka ei tavalla tai toisella lojuisi miehensä elätettävänä. Kiroilu ei muuten tee sinusta yhtään "coolimpaa" vaikka ehkä naisena niin kuvittelet. 

Vierailija
78/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"]

En todellakaan haluaisi miestä, jolla ei ole senkään vertaa vastuuntuntoa tai ylpeyttä, että elättäisi itse itsensä. Tämä ei tietenkään koske tapauksia, joissa se ei ole esimerkiksi sairauden vuoksi mahdollista, tai jossa muiden rahoilla eläminen on opiskelijoiden tapaan väliaikaista. Rahaa ei tarvitse olla paljon, mutta juuri sen verran että pystyy vastaamaan itsestään. Samaa vaadin myös itseltäni. En ottaisi tahallisesti työtöntä, koska minun olisi mahdotonta pitää seksikkäänä miestä, joka kokee että hänellä on oikeuksia mutta ei velvollisuuksia.

[/quote]

Kelpaako sairaudeksi psyykkinen sairaus, kuten masennus? Vai pitääkö olla jokin fyysinen?

Vierailija
79/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä aina sama elämäntapatyötön, joka samaa tarinaa vetää useassa ketjussa? Jollei ole trolli, kyseessähän on vain klassinen miesten ja naisten ero. Mies jos ei saa kumppania, vika ei ole ikinä itsessä vaan aina naisissa, tässä tapauksessa "rahanahneus" on syynä ettei haluta tahallisesti työtöntä kumppaniksi. Naiset vastaavassa tilanteessa yleensä etsisivät vikaa itsestään, ja miettisivät millaisen kuvan tahallinen työttömyys toiselle antaa. No juuri sellaisen kuin me naiset tässä ketjussa kuvataankin. Mutta koska vika ei ikinä ole miehessä vaan aina naisissa, turhaan me näissä moninaisissa ketjuissa yritämme sitä ap:lle kertoa mistä hänen sinkkuutensa oikeasti johtuu :)

Vierailija
80/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:38"]

Onkohan tämä aina sama elämäntapatyötön, joka samaa tarinaa vetää useassa ketjussa? Jollei ole trolli, kyseessähän on vain klassinen miesten ja naisten ero.

[/quote]

Valitettavasti mun on todettava, että näitä "trolleja" on useampia. En avannut tätä ketjua enkä ole itse asiassa avannut yhtäkään ketjua tästä aiheesta. Olen ainoastaan kommentoinut näihin ketjuihin joten joku muu näitä availee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi