Miksi suurinosalle naisista ei kelpaa työtön mies?
Naisille on itsestäänselvyys se että jos halua tutustua mieheen niin miehen pitää käydä töissä. Työtön mies ei kelpaa, paitsi jos mies on komea ja jännä renttu niin sitten mieli muuttuu. Mutta tavallista miestä nainen ei huoli jos se on työtön.
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:06"]
Yhden alkoholisti/masennuspotilaan ja yhden työttömän pummin elättäneenä KIITOS EI! työttömälle. Arvot ja elämänasenne eivät todellakaan kohdanneet. En todellakaan käy töissä jotta saisin ilosta maksaa eli antaa autoani käyttöön käsittämättömiä ex-tempore-reissuja minulle tuntemattomien ihmisten kuskauksesta 1000 kilometrin päähän. Siis niin kuin esimerkkinä. Pummilla ei ole perspektiiviä asioihin, mitä mikäkin maksaa ja se että joku sen elämisen joutuu maksamaan.
[/quote]
RASISMIA!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:07"]
Mulle kelpais, mä en kelpaa taas miehille.
[/quote]
Mistä tiedät?
[/quote]
On se nyt aika selväksi tullut kun en koskaan ole suhteeseen kenenkään miehen kanssa päässyt. Viimeisin mies, joka antoi pakit oli työtön ja mielenterveysongelmainen.
[/quote]
Nytpä meni teillä miehillä jauhot suuhun kun ei tule mitään vastalauseita tähän :D
[/quote]
Vaatimustasosi on liian korkealla tavoittelemiesi miesten tasoon nähden.
Vapaaehtoisesti työttömän ja lähinnä pussikaljoittelevan miehen elämänmalli nyt on vaan vähemmän houkutteleva. Olen seurustellut tälläisen kanssa, ja siinä suhteessa mies oli koko ajan käsi ojossa pyytämässä milloin mitäkin "pientä" joko lainaksi tai muutoin vaan. Kumma kyllä tyyppi hermostui heti, jos siltä vastavuoroisesti pyysi jotain tai kysyi esim. velan perään. Mitään ei tehnyt vapaaehtoisesti, ei käynyt edes suihkussa tai pessyt vaatteitaan, syytteli kyllä muita hajusta ym. ja kaikki mitä siihen suuntaan antoi meni sen sileän tien kankkulan kaivoon ja lopuksi sain turpaan, kun sillä ihanalla pussikaljaretkellä pyysin itse ostamiani juomia itselleni. The end.
Kun muija on reissussa voi kaveriksi ottaa vaikka maksullisen prostin. (Onko niitä maksuttomiakin?)
Mieheni jäi vapaaehtoisesti työttömäksi äärimmäisen stressaavasta ja kuluttavasta työstä, ja minä maksan käytännössä kaikki kulumme. En ole eroamassa silti. Mies hoitaa kodin, lapset ja lemmikit, minä tuon leivän pöytään. Käy se näinkinpäin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:06"]
Kokeillaan näin päin:
Nainen jos ei saa kumppania, vika ei ole ikinä itsessä vaan aina miehissä.
[/quote]Johtuukohan sanajärjestyksestä vai mistä, mutta ajatuksesi ei aukea.
[/quote]
Sinulla taitaa jäädä aukeamatta paljon muutakin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:19"]
Mieheni jäi vapaaehtoisesti työttömäksi äärimmäisen stressaavasta ja kuluttavasta työstä, ja minä maksan käytännössä kaikki kulumme. En ole eroamassa silti. Mies hoitaa kodin, lapset ja lemmikit, minä tuon leivän pöytään. Käy se näinkinpäin.
[/quote]
Niin se käy yleensä siinä vaiheessa, kun on jo yhdessä ja ei haluta erota. Lähtökohtaisesti vaan ikinä ei jostain syystä valita sitä työtöntä miestä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:32"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:29"] Raha siis ratkaisee sittenkin. [/quote]Ymmärrätkö yhtään lukemaasi vai hoetko vain omia näkemyksiäsi muista puheenvuoroista välittämättä? [/quote] Toki täällä usein väitetään, että kyse on jostain arvoista ja asenteista. Hauska juttu vaan, että ne "arvot" ja "asenteet" eivät tarkoita konkreettisella tasolla oikein mitään muuta kuin sitä, että tilille tulee rahaa tasaiseen tahtiin. [/quote] No mitä hemmettiä! Ei itsessään raha ratkaise. Jos ratkaisisi, silloin varmaan karttelisin tahattomastikin työtöntä miestä. Ja juurihan sanoin, ettei tahaton työttömyys olisi este parisuhteelle minun kohdallani. Mutta haluan, että minulla ja kumppanillani on samanlainen moraali ja käsitys yksilön vastuusta. Mun mielestä on ilmiselvää, ettei yksi ihminen voi huvikseen levätä laakereillaan muiden tehdessä töitä. Joka ikinen ihminen kuluttaa jotakin, joten jokaisella on myös vastuu omasta navastaan - ja myös lähimmäisestään silloin kun tämä ei vaikkapa sairauden vuoksi itsestään pysty huolehtimaan. 'Vastuulla itsestään' en tarkoita pelkästään toimeentuloa, vaan myös terveydestä ja muusta hyvinvoinnista huolehtimista. Käsititkö nyt, mitä ajan takaa kun korostan tiettyjen arvojen ja asenteiden tärkeyttä? 107
[/quote]
Hyväksyn selityksen, jos vapaaehtoistyö kelpaa. Sellainen josta ei makseta palkkaa.
[/quote]
Aika hyvä :D Nyt sait mut ansaan. Meillä on 2 lasta ja vuokrakolmio. Kokisin jonkin verran epäreiluksi tilanteen, että mä maksaisin miehen, mun ja lasten menot. Väliaikaisesti se olisi ok, tai jos välillä vaihdettaisiin osia. Mä nimittäin mielelläni lykkisin mummoja silloin tällöin ulkona, jos ei tarvitsisi töissä käydä.
Mun mielestä mies on velvollinen osallistumaan lasten menoihin, eli niin kauan kun meillä on yhteisiä elätettäviä niin pelkän vapaaehtoistyön tekeminen ei onnistu kummaltakaan. Tasan puoliksi lastenkaan menoja ei tarvitse mielestäni laittaa, vaan se maksaa enemmän joka tienaa enemmän (meidän tapauksessa minä).
Sen sijaan olisin enemmän kuin tyytyväinen, jos mieheni olisi niin jalo, että tekisi puolet ajasta vapaaehtoistyötä ja puolet palkallista. Silloin hän osallistuisi myös lastemme elättämiseen, mutta myös tekisi yleistä hyvää.
Eli luovutan: jossain määrin raha ratkaisee. Palkan suuruudella ei niinkään ole väliä (älä pliis nyt saivartele jotain euron kk-palkasta).
Jaa mun mies on kyllä työtön eikä ees mikään jännäjanne.. Ihan normaali mies se on, vaikka taloustilanne on mitä on.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:19"]
[/quote]
Niin se käy yleensä siinä vaiheessa, kun on jo yhdessä ja ei haluta erota. Lähtökohtaisesti vaan ikinä ei jostain syystä valita sitä työtöntä miestä.
[/quote]
puhut palturia. Emme kumpikaan olleet töissä, kun tapasimme. Ja näin on ollut monien tuttujenkin tilanne. Myös niitä pareja löytyy, joissa mies oli työtön, nainen töissä.
Kyllä se nyt sun osaltasi on vain niin, että syy on jossain muualla kuin niissä naisissa.
PS. Mun mielestä vapaaehtoistyötä esim. 35 h viikossa tekevä ei sinänsä edes ole työtön, vaan vapaaehtoistyöntekijä.
131
Helvetti sentään miten täällä jaksetaan jauhaa samaa paskaa. Asialla on ilmeisesti joku sairas megaspämmääjä joka tehtailee yötä päivää aloituksia aiheesta naiset ja raha. Tavoitteenaan jauhaa tuota valheellista agendaansa niin kauan, että valhe alkaa näyttää todelta.
Me elämme Suomessa, missä sekä miehet että naiset tienaavat osuutensa perheen tuloista, enkä tunne ketään naista, joka eläisi miehen siivellä. Ja esimerkiksi MINÄ OLEN ELÄTTÄNYT TYÖTÖNTÄ MIESTÄNI JA PERHETTÄ PERKELE SOIKOON JO KOHTA KYMMENEN (10) VUOTTA! Haista ap pitkä paska.
Vapaaehtoistyö on työttömille tai rikkaille.... Muilla ei taida niin aikaa olla sellasiin hommiin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:50"]
Helvetti sentään miten täällä jaksetaan jauhaa samaa paskaa. Asialla on ilmeisesti joku sairas megaspämmääjä joka tehtailee yötä päivää aloituksia aiheesta naiset ja raha.
[/quote]
Näitä spämmääjiä on vaan pakko olla enemmän kuin yksi. Tiedä sitten lopulta kuinka monta. Joka tapauksessa en ole edelleenkin se henkilö, joka tämän topikin avasi, vaikka ilmeisesti mut yritetäänkin mieltä topikin avaajaksi. Enkä ole aikaisemminkaan näitä topikkeja avannut. Vastaillut kyllä olen ahkerasti.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:06"]
Helvetti sentään miten täällä jaksetaan jauhaa samaa paskaa. Asialla on ilmeisesti joku sairas megaspämmääjä joka tehtailee yötä päivää aloituksia aiheesta naiset ja raha.
[/quote]
Näitä spämmääjiä on vaan pakko olla enemmän kuin yksi. Tiedä sitten lopulta kuinka monta. Joka tapauksessa en ole edelleenkin se henkilö, joka tämän topikin avasi, vaikka ilmeisesti mut yritetäänkin mieltä topikin avaajaksi. Enkä ole aikaisemminkaan näitä topikkeja avannut. Vastaillut kyllä olen ahkerasti.
[/quote]
Oletko sinäkin sitä mieltä, että se on kaikkien maailman naisten kollektiivinen vika, ettet sinä löydä kumppania?
Kahden tämänkaltaisen arvomaailman omaavan naisen kanssa olen seurustellut. Suhteellisen lyhyeksi jäi molemmat kerrat.
Ongelma tulee jo siinä, että sanaa onni ei mainita kirjoituksessa. Onnella ei siis ole merkitystä ellet maksa siitä.
Suhteissa kummallisinta mielestäni oli se, että kaikesta ´pitää pärjätä omillaan´- paapatuksesta huolimatta, molemmat ottivat hyvin auliisti vastaan pienemmän roolin yhteisessä taloudellisessa vastuussa. Rumasti sanoen, lypsivät minkä ehtivät.
Kyseisen kaltaiset ihmiset sekoittavat rahan ja onnen. Nämä kaksi asiaa eivät korreloi toisiaan.
Tunnekylmyys on joko vanhojen traumojen läpikäymättömyyttä tai sitä, että niitä oikeita dramaattisia tapahtumia ei ole tullut vastaan jolloin arvomaailma on kehittymätön.
On kamalaa luettavaa moiset ´viisaudet´...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:06"]
[/quote]
[/quote]
Oletko sinäkin sitä mieltä, että se on kaikkien maailman naisten kollektiivinen vika, ettet sinä löydä kumppania?
[/quote]
Miten sen käsittää. Se on aivan selvä asia, että raha on ollut esteenä suhteille. Kieltoihin en kuitenkaan uskoa, joten mun puolesta naiset saavat olla halutessaan ahneita, eipä sille oikein mitään voi. Eikä sillekään, jos en tällaisenä kelpaa.
Ahaa. Näemmä tarvii painaa ´lainaa´ ensi kerralla. Olen noviisi näissä piireissä..
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:40"]
En mä rupea ketään laiskaa sohvalla makoilijaa elättämään.
[/quote]
Mutta toisinpäin homma kyllä toimii?
[/quote]
Sukupuolten perusero. Miestä kiinnostaa naisessa kiva ja mukava luonne. Naistaa kiinnostaa miehessä raha ja työ.
[/quote]
Ai jaa, tämän palstan perusteella miehiä kiinnosti kaunis naama, isot tissit, tiukka pillu ja se ettei tarvitse tehdä mitään kotitöitä?
[/quote]
Osaa varmaan kiinnostaakin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että se on mitenkään ratkseivaa miehille. Naisille taas kaiken perusedellytys on, että mies käy töissä jotta miehellä on tarpeeksi.
[/quote]
Tämä ei ole totta.
Työtön mies on ok. Jos on muuten tasapainoinen, ahkera, fiksu. Ei elämäntapatyötön
Yhden alkoholisti/masennuspotilaan ja yhden työttömän pummin elättäneenä KIITOS EI! työttömälle. Arvot ja elämänasenne eivät todellakaan kohdanneet. En todellakaan käy töissä jotta saisin ilosta maksaa eli antaa autoani käyttöön käsittämättömiä ex-tempore-reissuja minulle tuntemattomien ihmisten kuskauksesta 1000 kilometrin päähän. Siis niin kuin esimerkkinä. Pummilla ei ole perspektiiviä asioihin, mitä mikäkin maksaa ja se että joku sen elämisen joutuu maksamaan.