Miksi suurinosalle naisista ei kelpaa työtön mies?
Naisille on itsestäänselvyys se että jos halua tutustua mieheen niin miehen pitää käydä töissä. Työtön mies ei kelpaa, paitsi jos mies on komea ja jännä renttu niin sitten mieli muuttuu. Mutta tavallista miestä nainen ei huoli jos se on työtön.
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:26"]
No ne jätkät ovat juuttuneet sinne peränurkkaansa hautomaan "koska mä olen työtön, ne ei halua mua".
No, oletteko ikinä kuulleet käsitteen "itseään toteuttava ennustus". Olette tässä juuri käsitteen ytimessä, Onnittelut!
[/quote]
En ole juuttunut mihinkään. Ihan oikeassa elämässä kokenut useamman kerran, että nainen priorisoi törkeästi työn ja rahan ykkösprioriteetiksiin. Muuten olisin kelvannut useammallekin, mutta tahallinen työttömyys on tullut esteeksi.
[/quote]
Ööh, tahallinen työttömyys? Voisiko MILLÄÄN olla kyse siitä, että nainen ei ole rahanahne pummi, vaan yksinkertaisesti ei tykkää saamattomista ja laiskoista ihmisistä?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:29"]
Raha siis ratkaisee sittenkin.
[/quote]Ymmärrätkö yhtään lukemaasi vai hoetko vain omia näkemyksiäsi muista puheenvuoroista välittämättä?
[/quote]
Toki täällä usein väitetään, että kyse on jostain arvoista ja asenteista. Hauska juttu vaan, että ne "arvot" ja "asenteet" eivät tarkoita konkreettisella tasolla oikein mitään muuta kuin sitä, että tilille tulee rahaa tasaiseen tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:26"]
No ne jätkät ovat juuttuneet sinne peränurkkaansa hautomaan "koska mä olen työtön, ne ei halua mua".
No, oletteko ikinä kuulleet käsitteen "itseään toteuttava ennustus". Olette tässä juuri käsitteen ytimessä, Onnittelut!
[/quote]
En ole juuttunut mihinkään. Ihan oikeassa elämässä kokenut useamman kerran, että nainen priorisoi törkeästi työn ja rahan ykkösprioriteetiksiin. Muuten olisin kelvannut useammallekin, mutta tahallinen työttömyys on tullut esteeksi.
[/quote]
Ööh, tahallinen työttömyys? Voisiko MILLÄÄN olla kyse siitä, että nainen ei ole rahanahne pummi, vaan yksinkertaisesti ei tykkää saamattomista ja laiskoista ihmisistä?
[/quote]
No ainakin yhden kohdalla huomasi selkeästi vitutuksen kun ymmärsi ettei pystykään suostutelemaan mua hakemaan töitä. Eli ilmeisesti kuitenkin tykkäsi kaikesta huolimatta, vaikka raha veikin voiton.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:38"]
[/quote]Ymmärrätkö yhtään lukemaasi vai hoetko vain omia näkemyksiäsi muista puheenvuoroista välittämättä?
[/quote]
Toki täällä usein väitetään, että kyse on jostain arvoista ja asenteista. Hauska juttu vaan, että ne "arvot" ja "asenteet" eivät tarkoita konkreettisella tasolla oikein mitään muuta kuin sitä, että tilille tulee rahaa tasaiseen tahtiin.
[/quote]Tarkoittiko tämä siis myöntävää vastausta edeltävään kysymykseen?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:38"]
[/quote]
[/quote]Tarkoittiko tämä siis myöntävää vastausta edeltävään kysymykseen?
[/quote]
Sen olen kyllä huomannut, että täällä selitetään työsssäkäyntivaatimusta jollain arvoilla ja asenteilla. Se ei kuitenkin ole kovin vakuttavaa kun konkreettisella tasolla se näkyy edelleenkin lähinnä siinä, että rahaa tulee miehen tilille tasaiseen tahtiin.