Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurinosalle naisista ei kelpaa työtön mies?

Vierailija
21.05.2015 |

Naisille on itsestäänselvyys se että jos halua tutustua mieheen niin miehen pitää käydä töissä. Työtön mies ei kelpaa, paitsi jos mies on komea ja jännä renttu niin sitten mieli muuttuu. Mutta tavallista miestä nainen ei huoli jos se on työtön.

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:40"]

En mä rupea ketään laiskaa sohvalla makoilijaa elättämään.

[/quote]

Mutta toisinpäin homma kyllä toimii?

[/quote]

Sukupuolten perusero. Miestä kiinnostaa naisessa kiva ja mukava luonne. Naistaa kiinnostaa miehessä raha ja työ.

[/quote]

Ai jaa, tämän palstan perusteella miehiä kiinnosti kaunis naama, isot tissit, tiukka pillu ja se ettei tarvitse tehdä mitään kotitöitä?
[/quote]
Eli yhdelläkään av-mammalla ei ole miestä.

Vierailija
42/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää, että tekee elämällään jotain, eli opiskelee itselleen ammatin ja menee töihin. En todellakaan katselisi päivät pitkät kotona makoilevaa miestä, jota minä todennäköisesti joutuisin vielä elättämään. Lähipiirissä on yksi esimerkki tuollaisesta. Mies irtisanoutui työstään ja muutti asumaan naisen luo. Ei ole kiinnostunutkaan hakemaan töitä tai opiskelemaan. Ja miksi olisikaan, kun voi makoilla päivät kotona naisen elättäessä hänetkin. En ikinä suostuisi itse tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ovat suurinosaiset naiset?

Vierailija
44/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo ruoan pöytään. Autan parhaani mukaan.

Vierailija
45/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:34"]

Parisuhde onnistuu kokemusteni mukaan parhaiten, kun molemmilla on sama elintaso. Ellei työttömällä ole  isoa omaisuutta tai säännöllisiä sijoitustuottoja, hänen elintasonsa on todennäköisesti huonompi kuin minulla. Jos muuttaisimme yhteen, joutuisimme valitsemaan neljän vaihtoehdon väliltä:

- meillä on eri elintasot emmekä voi tehdä kaikkia asioita yhdessä

- mies joutuu velkaantumaan saadakseen saman elintason kuin minäkin

- minä joudun elättämään miestä

- minä joudun huonontamaan elintasoani miehen tasolle

Mitkään näistä vaihtoehdoista eivät käy minulle. Olen jo sen ikäinen, että haluan keskittyä nauttimaan työni hedelmistä.

[/quote]

Minulle kävisi nuo kaksi ensimmäistä, mutta kävisikö ne miehelle?

[/quote]

Minulle ei kävisi tuo ykköskohta, koska haluan matkustella, käydä ravintoloissa ja harrastaa yhdessä kumppanini kanssa. Jos toisella ei olisi varaa, ei se olisi minustakaan tyydyttävää. Jälkimmäinen ei sovi, koska jatkuvasti velkaantuvan kumppanin kanssa ei voi oikein suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Ennemmin tai myöhemmin menevät luottotiedot tai käy jotakin muuta tuhoisaa.

[/quote]

Ymmärrän hyvin. Mä olen ollut sinkku jo niin pitkään, että olen tottunut matkustelemaan, käymään ravintoloissa ja harrastamaan ystävieni ja sisarusteni kanssa tai jopa yksin. En siis kaipaa puolisoa tekemään näitä asioita kanssani. Velkaantumistakaan en kokisi omana ongelmana, koska en koe tarvetta avioliittoon, minulla on jo asuntolaina ja omistusasunto eli ei tarvitsisi kumppanin kanssa näitäkään enää hankkia ja lisäksi mulle sopisi ihan hyvin sekin, että molemmat pitävät omat huushollinsa.

[/quote]

Juuri näin. Itse olen vannoutunut parisuhdeihminen, eikä mikään kahden asunnon järjestely sopisi minulle. Siksi nämä kriteerit.

Vierailija
46/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"]

Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä.

[/quote]

Eli pitäisikö koko ajan olla dynaamisesti hääräämässä? Kuvastaako se jotain elinvoimaa ja suorituskykyä?

Vierailija
47/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi miestä, jolla ei ole senkään vertaa vastuuntuntoa tai ylpeyttä, että elättäisi itse itsensä. Tämä ei tietenkään koske tapauksia, joissa se ei ole esimerkiksi sairauden vuoksi mahdollista, tai jossa muiden rahoilla eläminen on opiskelijoiden tapaan väliaikaista. Rahaa ei tarvitse olla paljon, mutta juuri sen verran että pystyy vastaamaan itsestään. Samaa vaadin myös itseltäni. En ottaisi tahallisesti työtöntä, koska minun olisi mahdotonta pitää seksikkäänä miestä, joka kokee että hänellä on oikeuksia mutta ei velvollisuuksia.

Vierailija
48/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"]

Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä.

[/quote]

Eli pitäisikö koko ajan olla dynaamisesti hääräämässä? Kuvastaako se jotain elinvoimaa ja suorituskykyä?

[/quote]

Se on vain yksi niistä tekosyistä koska harva nainen haluaa myöntää suoraan, että kyse on rahasta. Kiertoilmaisujen kirjo onkin sitten laaja.

Vierailija
49/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos mies on työtön, se tarkoittaa sitä että on jotenkin syjäytynyt, laiska, aikaansamaaton ja vailla päämääriä ja tavoitteita. Ei kuulosta kovin ihastuttavalta, vai? Ja vaikka mies ei olisikaan, ja yrittäisi jatkuvasti hakea töitä, on aika selvää, että mies ei kelpaa työnantajillekkaan, joten jotain vikaa on siis oltava.

Terveisin, työttömän kanssa seurustellut

Vierailija
50/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"]

[/quote]

[/quote]

Itseasiassa kyllä. En usko että minulla olisi mitään yhteistä ameebamaisen laiskajaakon kanssa. Yleensä välinpitämätön ja vätysmäinen asenne heijastuu muillekin elämän alueille.

Mitä iloa on sohvaan juurtuneesta miehestä?

Vierailija
51/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"]

En todellakaan haluaisi miestä, jolla ei ole senkään vertaa vastuuntuntoa tai ylpeyttä, että elättäisi itse itsensä. Tämä ei tietenkään koske tapauksia, joissa se ei ole esimerkiksi sairauden vuoksi mahdollista, tai jossa muiden rahoilla eläminen on opiskelijoiden tapaan väliaikaista. Rahaa ei tarvitse olla paljon, mutta juuri sen verran että pystyy vastaamaan itsestään. Samaa vaadin myös itseltäni. En ottaisi tahallisesti työtöntä, koska minun olisi mahdotonta pitää seksikkäänä miestä, joka kokee että hänellä on oikeuksia mutta ei velvollisuuksia.

[/quote]

Tahallisesti työtön voi olla myös henkilö, joka elättää itsensä esim pääomatuloilla. Mulla on hyvinpalkattu ja ihan mielenkiintoinenkin työ, mutta en tekisi sitä, jos saisin elantoni jollain muulla tavalla. Jos mulla olisi rahaa riittävästi, harrastaisin kirjallisuutta, kuvataiteita ja käsitöitä, tekisin vapaaehtoistyötä esim löytöeläintaloissa, Romanian koiratarhoilla, vanhainkodeilla jne. Ryhtyisin tukihenkilöksi mielenterveyskuntoutujille tai yksinhuoltajaperheille. Tekisin asioita, jotka koen mielekkäiksi. Mutta koska on pakko tienata rahaa käymällä töissä, mulla ei ole juurikaan aikaa eikä jaksamista töiden jälkeen tehdä asioita, joita haluaisin tehdä.

Vierailija
52/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"] Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä. [/quote] Eli pitäisikö koko ajan olla dynaamisesti hääräämässä? Kuvastaako se jotain elinvoimaa ja suorituskykyä? [/quote] Mitä iloa on sohvaan juurtuneesta miehestä?

[/quote]

Mitä iloa miehelle on naisesta, jolle työ ja raha on miestä tärkeämpää?

Vierailija
53/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se työtön mies olisi sitten valmis luopumaan aloittaakseen parisuhteen?

Ei varmasti vapaa-ajastaan eikä sohvastaan. Miten sellainen makoilija pysyisi mukana aktiivisesti elävän ihmisen kanssa, varsinkaan jos ei ole rahaa omaa lentolippuaan maksaa? Eihän tälläiset tahallisesti työttömät saa mitään aikaan, jos ei tietokonepelien pelaamista lasketa. (Ei lasketa - oikeassa elämässä pitää saada aikaan asioita, joilla parantaa omaa ja rakkaittensa elämää.)

Vierailija
54/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:18"]

Mistä se työtön mies olisi sitten valmis luopumaan aloittaakseen parisuhteen?

[/quote]

Mistä pitäisi luopua?

Kompromissi on toki maailman typerin asia, silloinhan kukaan ei ole täysin tyytyväinen lopputulokseen. Tunteiden pitää olla ehdottomia.

Vierailija
55/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"] Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä. [/quote] Eli pitäisikö koko ajan olla dynaamisesti hääräämässä? Kuvastaako se jotain elinvoimaa ja suorituskykyä? [/quote] Mitä iloa on sohvaan juurtuneesta miehestä?

[/quote]

Mitä iloa miehelle on naisesta, jolle työ ja raha on miestä tärkeämpää?
[/quote]

Ihan tosi, ei kukaan nainen koe että sohvaa "koristava" mies toisi elämään lisäarvoa. Tuskin moinen vätys hoitaa kotia ja lapsia, on harrastuskaverina tai mitään muutakaan. Jos rooli on vaan mätääntyä sohvalla, niin mitä iloa sellaisesta miehestä on? Häh?

Vierailija
56/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin muuten lentolippua tarvitaan? Kesällä on suomessa hienot ilmat, pussikaljalle vaan pienessä pilvessä. Voiko ilta siitä parantua?

Vierailija
57/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään tähän vielä, että moni mies on muutenkin niin vätys, että pelkkä työssäkäynti on jo suuri ponnistus. Koti jää naisen kontolle.

Millainen sitten on mies joka ei viitsi edes töissä käydä? Kuinka vätys hän mahtaakaan olla?

Vierailija
58/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"]

[/quote]

Tahallisesti työtön voi olla myös henkilö, joka elättää itsensä esim pääomatuloilla. Mulla on hyvinpalkattu ja ihan mielenkiintoinenkin työ, mutta en tekisi sitä, jos saisin elantoni jollain muulla tavalla. Jos mulla olisi rahaa riittävästi, harrastaisin kirjallisuutta, kuvataiteita ja käsitöitä, tekisin vapaaehtoistyötä esim löytöeläintaloissa, Romanian koiratarhoilla, vanhainkodeilla jne. Ryhtyisin tukihenkilöksi mielenterveyskuntoutujille tai yksinhuoltajaperheille. Tekisin asioita, jotka koen mielekkäiksi. Mutta koska on pakko tienata rahaa käymällä töissä, mulla ei ole juurikaan aikaa eikä jaksamista töiden jälkeen tehdä asioita, joita haluaisin tehdä.
[/quote]
Tuollaisen hyväksyisin, mikäli pystyisi elättämään itsensä ja tekisi sillä "vapaa-ajallaan" kaikkea kehittävää ja järkevää (sohvalla makoilua, pelaamista ja töllön katselua ei lasketa). Pääasia, etten joutuisi olemaan vastuussa mihenkin elättämisestä ja mies ei olisi täysin vailla mitään päämääriä oleva vätys.

Vierailija
59/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"] Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä. [/quote] Eli pitäisikö koko ajan olla dynaamisesti hääräämässä? Kuvastaako se jotain elinvoimaa ja suorituskykyä? [/quote] Mitä iloa on sohvaan juurtuneesta miehestä? [/quote] Mitä iloa miehelle on naisesta, jolle työ ja raha on miestä tärkeämpää? [/quote] Ihan tosi, ei kukaan nainen koe että sohvaa "koristava" mies toisi elämään lisäarvoa. Tuskin moinen vätys hoitaa kotia ja lapsia, on harrastuskaverina tai mitään muutakaan. Jos rooli on vaan mätääntyä sohvalla, niin mitä iloa sellaisesta miehestä on? Häh?

[/quote]

Miksei voisi? Enemmänhän noihin jää aikaa ja energiaa, jos ei käy töissä.

Vierailija
60/166 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:26"]

Ja mihin muuten lentolippua tarvitaan? Kesällä on suomessa hienot ilmat, pussikaljalle vaan pienessä pilvessä. Voiko ilta siitä parantua?

[/quote]

Eli sulle olisi ihan ok, että vaimo matkustelee ystävineen maailmalla ja sinä juot sen aikaa pussikaljaa jossain puistossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän