Miksi suurinosalle naisista ei kelpaa työtön mies?
Naisille on itsestäänselvyys se että jos halua tutustua mieheen niin miehen pitää käydä töissä. Työtön mies ei kelpaa, paitsi jos mies on komea ja jännä renttu niin sitten mieli muuttuu. Mutta tavallista miestä nainen ei huoli jos se on työtön.
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:07"]
Mulle kelpais, mä en kelpaa taas miehille.
[/quote]
Mistä tiedät?
[/quote]
On se nyt aika selväksi tullut kun en koskaan ole suhteeseen kenenkään miehen kanssa päässyt. Viimeisin mies, joka antoi pakit oli työtön ja mielenterveysongelmainen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:20"]
Kysymys ei ole työttömyydestä vaan saamattomuudesta. Työttömyys ok jos aktiivinen, hakee töitä ja kehittää itseään, pitää kämpän kunnossa, liikkuu, ei tissuttele.
[/quote]
Ei mene läpi sun tekosyy saamattomuudelle. Aktiivinen voi olla vaikka ei hae töitä.
No ne jätkät ovat juuttuneet sinne peränurkkaansa hautomaan "koska mä olen työtön, ne ei halua mua".
No, oletteko ikinä kuulleet käsitteen "itseään toteuttava ennustus". Olette tässä juuri käsitteen ytimessä, Onnittelut!
Olen yrittänyt seurustella sekä työttömän vetelyksen että maanisen työnarkomaanin kanssa. Kumpikaan ei toiminut.
Kuka tahansa voi nykyään joutua työttömäksi. Se ei ole ongelma, jos kuitenkin yrittää parhaansa saadakseen uusia töitä tai tekee työttömyysaikana jotain järkevää, kuten opiskelee tai remontoi.
Itse uskon että tekevälle työtä löytyy eli jos on pidempään työttömänä niin kyllä se vähän soittaa hälytyskelloja. Mieluummin likainen duunari kuin työtön hienostelija (jolle ei kelpaa kuin tietyt työt edes väliaikaisesti).
Parisuhde onnistuu kokemusteni mukaan parhaiten, kun molemmilla on sama elintaso. Ellei työttömällä ole isoa omaisuutta tai säännöllisiä sijoitustuottoja, hänen elintasonsa on todennäköisesti huonompi kuin minulla. Jos muuttaisimme yhteen, joutuisimme valitsemaan neljän vaihtoehdon väliltä:
- meillä on eri elintasot emmekä voi tehdä kaikkia asioita yhdessä
- mies joutuu velkaantumaan saadakseen saman elintason kuin minäkin
- minä joudun elättämään miestä
- minä joudun huonontamaan elintasoani miehen tasolle
Mitkään näistä vaihtoehdoista eivät käy minulle. Olen jo sen ikäinen, että haluan keskittyä nauttimaan työni hedelmistä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:26"]
No ne jätkät ovat juuttuneet sinne peränurkkaansa hautomaan "koska mä olen työtön, ne ei halua mua".
No, oletteko ikinä kuulleet käsitteen "itseään toteuttava ennustus". Olette tässä juuri käsitteen ytimessä, Onnittelut!
[/quote]
En ole juuttunut mihinkään. Ihan oikeassa elämässä kokenut useamman kerran, että nainen priorisoi törkeästi työn ja rahan ykkösprioriteetiksiin. Muuten olisin kelvannut useammallekin, mutta tahallinen työttömyys on tullut esteeksi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:34"]
Parisuhde onnistuu kokemusteni mukaan parhaiten, kun molemmilla on sama elintaso. Ellei työttömällä ole isoa omaisuutta tai säännöllisiä sijoitustuottoja, hänen elintasonsa on todennäköisesti huonompi kuin minulla. Jos muuttaisimme yhteen, joutuisimme valitsemaan neljän vaihtoehdon väliltä:
Mitkään näistä vaihtoehdoista eivät käy minulle. Olen jo sen ikäinen, että haluan keskittyä nauttimaan työni hedelmistä.
[/quote]
Minulle kävisi nuo kaksi ensimmäistä, mutta kävisikö ne miehelle?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"]
[/quote]
Mistä tiedät?
[/quote]
On se nyt aika selväksi tullut kun en koskaan ole suhteeseen kenenkään miehen kanssa päässyt. Viimeisin mies, joka antoi pakit oli työtön ja mielenterveysongelmainen.
[/quote]
Nytpä meni teillä miehillä jauhot suuhun kun ei tule mitään vastalauseita tähän :D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:39"]
[/quote]
[/quote]
Minulle ei kävisi tuo ykköskohta, koska haluan matkustella, käydä ravintoloissa ja harrastaa yhdessä kumppanini kanssa. Jos toisella ei olisi varaa, ei se olisi minustakaan tyydyttävää. Jälkimmäinen ei sovi, koska jatkuvasti velkaantuvan kumppanin kanssa ei voi oikein suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Ennemmin tai myöhemmin menevät luottotiedot tai käy jotakin muuta tuhoisaa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:40"]
[/quote]
Mistä tiedät?
[/quote]
[/quote]
Nytpä meni teillä miehillä jauhot suuhun kun ei tule mitään vastalauseita tähän :D
[/quote]
Mitäpähän toi voi sanoa kun olet selvästi jo päätöksesi tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:42"]
[/quote]
Mistä tiedät?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En mä ole koskaan tehnyt päätöksiä, vaan miehet sen ovat päättäneet kerta toisensa jälkeen etten kelpaa.
Voe voe.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:39"]
Naisille on itsestäänselvyys se että jos halua tutustua mieheen niin miehen pitää käydä töissä. Työtön mies ei kelpaa, paitsi jos mies on komea ja jännä renttu niin sitten mieli muuttuu. Mutta tavallista miestä nainen ei huoli jos se on työtön.
[/quote]Koska nainen menee naimisiin vain sellaisen kanssa, että hänen elintasonsa nousee ja haavensa toteutuvat.
Miehen lompakko tärkeä.
[/quote]
Ei ole totta. Vain idiootit ihmiset naivat rahasta/pitävät taloudellisia puolia ratkaisevina tekijöinä parinvalinnassa. Näkeehän sen tälläkin palstalla minkälaisia perheonnen tyyssijoja niistä syntyy kun se pari valitaan statuksen perusteella, eikä oikeasti merkityksellisten asioiden myötä (rakkaus, sisin..)
- nainen pitkässä avioliitossa, onnellinen
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:40"]
En mä rupea ketään laiskaa sohvalla makoilijaa elättämään.
[/quote]
Mutta toisinpäin homma kyllä toimii?
[/quote]
Sukupuolten perusero. Miestä kiinnostaa naisessa kiva ja mukava luonne. Naistaa kiinnostaa miehessä raha ja työ.
[/quote]
Ai jaa, tämän palstan perusteella miehiä kiinnosti kaunis naama, isot tissit, tiukka pillu ja se ettei tarvitse tehdä mitään kotitöitä?
[/quote]
Ja itse asiassa miehet eivät pariudu alaspäin (koulutus) lähellekään niin paljon kuin naiset. Naisille puolestaan miesten alhaisempi koulutus ei ole ollut ongelma.
Suomalainen tilasto. Ei kannata varmaan niin paljon toljotella, mitä ne jenkit sun muut tekevät.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:45"]
[/quote]
Mistä tiedät?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En mä ole koskaan tehnyt päätöksiä, vaan miehet sen ovat päättäneet kerta toisensa jälkeen etten kelpaa.
Voe voe.
[/quote]
En mäkään ole tähän mennessä kelvannut naisille, kun ovat laskeneet miehen arvon ensin rahassa ja työssä. Silti on mahdollista, että löydän vielä muijan jolle tuollaiset eivät asiat ratkaise ja kelpaan tällaisenakin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:39"]
[/quote]
[/quote]
Minulle ei kävisi tuo ykköskohta, koska haluan matkustella, käydä ravintoloissa ja harrastaa yhdessä kumppanini kanssa. Jos toisella ei olisi varaa, ei se olisi minustakaan tyydyttävää. Jälkimmäinen ei sovi, koska jatkuvasti velkaantuvan kumppanin kanssa ei voi oikein suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Ennemmin tai myöhemmin menevät luottotiedot tai käy jotakin muuta tuhoisaa.
[/quote]
Ymmärrän hyvin. Mä olen ollut sinkku jo niin pitkään, että olen tottunut matkustelemaan, käymään ravintoloissa ja harrastamaan ystävieni ja sisarusteni kanssa tai jopa yksin. En siis kaipaa puolisoa tekemään näitä asioita kanssani. Velkaantumistakaan en kokisi omana ongelmana, koska en koe tarvetta avioliittoon, minulla on jo asuntolaina ja omistusasunto eli ei tarvitsisi kumppanin kanssa näitäkään enää hankkia ja lisäksi mulle sopisi ihan hyvin sekin, että molemmat pitävät omat huushollinsa.
Joku täällä mainitsee olevansa tahallisesti työtön. Kyllä se joo on aika turnoff. En katselisi elämäntapasossupummia kun itse käyn töissä. Tulee myös hyvin saamaton kuva ihmisestä.
Vasta työttömäksi jääneen voisin huolia, jos on tehnyt aina töitä tai opiskellut. En huolisi mitään pitkäaikaista kelan/sossun/vanhempien rahoilla elävää. Tuskin ainakaan vakavaan suhteeseen. Mahottomia ei tarvitse tienata, mutta sen verran että pärjää yksin tai kaksin.
Mutta ehkä jos joku kolahtaa heti täysin, mielipide voi muuttua.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:39"] Naisille on itsestäänselvyys se että jos halua tutustua mieheen niin miehen pitää käydä töissä. Työtön mies ei kelpaa, paitsi jos mies on komea ja jännä renttu niin sitten mieli muuttuu. Mutta tavallista miestä nainen ei huoli jos se on työtön. [/quote]Koska nainen menee naimisiin vain sellaisen kanssa, että hänen elintasonsa nousee ja haavensa toteutuvat. Miehen lompakko tärkeä. [/quote] Ei ole totta. Vain idiootit ihmiset naivat rahasta/pitävät taloudellisia puolia ratkaisevina tekijöinä parinvalinnassa.
[/quote]
Sitten täällä on naispuolisia idiootteja hyvin paljon. Melkein kaikille raha ja työ on perusvaatimus, vasta sen perusteella punnitaan muita asioita.
Kysymys ei ole työttömyydestä vaan saamattomuudesta.
Työttömyys ok jos aktiivinen, hakee töitä ja kehittää itseään, pitää kämpän kunnossa, liikkuu, ei tissuttele.