Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi asia naisissa ärsyttää ja se tekee niistä elukoita

Vierailija
17.05.2015 |

On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu. 

Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.

Kommentit (200)

Vierailija
141/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen henkisesti kehittymätön pikkupoika täällä kirjoittelee? Ihan suoraan sanottuna sulle vinkuja ei naista ole löytynyt ihan sun omasta syystä, täysin ja vain ja ainoastaan. Naisille miehen ulkonäöllä on suurikin merkitys ja miehet voivat parantaa ulkonäköään siinä kuin naisetkin, senhän ymmärtää jokainen, niin paitsi sinä. Suurimmalle osalle naisista riittää kuitenkin ihan tavallisen siisti ja hyväkuntoinen mies ja jos itse ei ole mikään missi, niin ei sitä odota mieheltäkään mitään ihmeellistä komeutta. Mutta ihan poikkeuksetta nämä vinkuja-miehet ovat joko ulkonäöllisesti luotaantyöntäviä (likaiset hiukset, huonot hampaat, epäsiistit vaatteet, huono ryhti, epäliikunnallinen ulkonäkö eli ollenkaan lihaksia tai sellainen pehmeä plösö) tai sitten he ovat luonteeltaan ikäviä. Jokaikinen. En tiedä yhtäkään miestä, joka olisi ulkonäöltään ok ja lisäksi luonteeltaan mukava ja jolla ei olisi naista.

Mutta heti tuo sairas puhe pillusta tekee sustakin niin luotaantyötävän ja vastenmielisen, että ei ihme ettei kukaan nainen ole susta kiinnostunut ja tuskin tulee koskaan olemaankaan, ellet radikaalisti ala kouluttamaan itsestäsi normaalia ihmistä. Sulle ilmeisesti nainen = pillu. Älä viitsi tulla ihmisten ilmoille, edes virtuaalisesti vinkumaan kaikkien yksinäisten miesten puolesta. Heissä nimittäin on ihan oikeasti kumppania etsiviä ja sinä ja kaltaisesi olette ihan eri kastia, teille sopii tekopillu, se riittää vallan mainiosti.

Vierailija
142/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ne alfat, joiden luo naiset ap:n mielestä suorastaan hakeutuvat, ovat joko komeita tai statukseltaan korkeilta. Silti rumaa miestä ei saisi kehottaa parantamaan asemaansa esim. sillä, että tämä ruokkoaisi ulkonäkönsä, mutta samalla joku betamies ehdoittaa itseään rumaksi kutsuvalle naiselle laihdutusta ja maalia naamaan. Pitääkö miehen kelvata itsenään, vaikka olisi työtön, 160cm ja 200kg ja naama täynnä näppyjä ja vielä sille kaikkein kauneimmalle tytölle? Sittenkö vasta se työtön, 160cm/200kg, aknepulla voi harkita itsensä tasoista ja mukavaa naista, jos tämä tunkee itsensä puristaviin alusvaatteisiin, laihduttaa ja lisää karvoja sinne minne niitä kaivataan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:06"]

Mies voisi laihduttaa, mennä kuntosalille hankkimaan näkyvät lihakset, vaatekauppaan ostamaan muodikkaat vaatteet, käydä parturissa ja joka aamu laittaa hiuksensa ojennukseen jne... Samalla voisi lukea pari kirjaa saadakseen sivistystä.

[/quote]

Ei se toimi miehillä niin. Mies joko on tai ei ole. 

Onko historiassa ainuttakaan miestä, joka olisi muuttunut vaatimattomasta hissukasta pillusankariksi? 

Ei ole. Ulkonäöllisestikin vaatimattomat, mutta myöhemmin elämässään isosti menestyneet miehet ovat saaneet pillua jo nuorina. Koska aivot ovat olleet poikkeukselliset ja henkinen muna metrinen, vaikka ulkonäkö vaatimaton. Olen lukenut joitain mahtimiesten elämänkertoja ja sama kaava toistuu. Warren Buffett, Bill Gates, Putin... kukaan ei varsinaisesti ulkonäöllä ole loistanut nuorena ja ovat itse rakentaneet menestyksenä, mutta pillua on ollut nuoresta saakka. 

Miehen mahdollisuudet luodaan geenilotossa ja varhaislapsuudessa kun itsetunto rakentuu. 

[/quote]

Eikä mitään ihan pohjatason naisia:

http://english.cri.cn/mmsource/images/2013/06/08/8ef89be40fcf4edc92c7b1ae973fb319.jpg

http://nr1a.com/gif/____BuffWaSu.jpg

https://livingbehindthegates.files.wordpress.com/2012/05/gates-family-waterfront.jpg

[/quote]

Nuo naiset ovat täysin tavallisen näköisiä.

[/quote]

Nojaa. Mutta joka tapauksessa miestensä "ulkonäöllisen tason" yläpuolella. 

Eikä nuo miehet niitä kyllä muskeleillaan ja tekorusketuksella tai edes rahoillaan ole nuorina hurmanneet. Kuten sanottu: mies joko on tai ei ole. Ei siinä vaatteet tai ne muskelit mitään auta jos on jaettu paskat kortit. Siitähän tässä alunperin oli kyse. 

[/quote]

Aivan tavallisen näköisiä nuo miehetkin ovat. No Putin on liian slaavi minun makuuni, mutta varmasti ihan normaalin näköinen Venäjällä.

Vierailija
144/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Onko historiassa ainuttakaan miestä, joka olisi muuttunut vaatimattomasta hissukasta pillusankariksi? 

Ei ole. Ulkonäöllisestikin vaatimattomat, mutta myöhemmin elämässään isosti menestyneet miehet ovat saaneet pillua jo nuorina. Koska aivot ovat olleet poikkeukselliset ja henkinen muna metrinen, vaikka ulkonäkö vaatimaton. Olen lukenut joitain mahtimiesten elämänkertoja ja sama kaava toistuu. Warren Buffett, Bill Gates, Putin... kukaan ei varsinaisesti ulkonäöllä ole loistanut nuorena ja ovat itse rakentaneet menestyksenä, mutta pillua on ollut nuoresta saakka. 

Miehen mahdollisuudet luodaan geenilotossa ja varhaislapsuudessa kun itsetunto rakentuu. 

[/quote]

Onko sinun ainoa ja tärkein elämäntavoitteesi sitten saada itsesi pillunsaajien ennätystenkirjaan? Ainahan löytyy se joku, joka on sinua rikkaampi, harteikkaampi, pidempi, suulaampi... tai sitten miehiä, joissa ei ole kerrassaan mitään kehuttavaa, mutta jotka ovat onnistuneet löytämään sen piirin, missä ovat haluttua seuraa.

Me kaikki - myös naiset - käymme sen saman geenilottoarvonnan läpi, ja minun riesakseni tuli aika paljon hutiosumia. Mutta ei se sitä tarkoita, ettenkö voisi tehdä kerrassaan MITÄÄN saadakseni itselleni sopivimman kumppanin. Tai noh, ainakin haluan uskoa, että minusta pidetään siitäkin huolimatta, että olen ylipainoinen ja että epäonnistun yrityksissäni laihduttaa. Eikä sinunkaan kannata lannistaa itseäsi uskomalla, että olet jo menettänyt pelin alkutekijöissään. 

Vierailija
145/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen henkisesti kehittymätön pikkupoika täällä kirjoittelee? Ihan suoraan sanottuna sulle vinkuja ei naista ole löytynyt ihan sun omasta syystä, täysin ja vain ja ainoastaan. Naisille miehen ulkonäöllä on suurikin merkitys ja miehet voivat parantaa ulkonäköään siinä kuin naisetkin, senhän ymmärtää jokainen, niin paitsi sinä. Suurimmalle osalle naisista riittää kuitenkin ihan tavallisen siisti ja hyväkuntoinen mies ja jos itse ei ole mikään missi, niin ei sitä odota mieheltäkään mitään ihmeellistä komeutta. Mutta ihan poikkeuksetta nämä vinkuja-miehet ovat joko ulkonäöllisesti luotaantyöntäviä (likaiset hiukset, huonot hampaat, epäsiistit vaatteet, huono ryhti, epäliikunnallinen ulkonäkö eli ollenkaan lihaksia tai sellainen pehmeä plösö) tai sitten he ovat luonteeltaan ikäviä. Jokaikinen. En tiedä yhtäkään miestä, joka olisi ulkonäöltään ok ja lisäksi luonteeltaan mukava ja jolla ei olisi naista.

Mutta heti tuo sairas puhe pillusta tekee sustakin niin luotaantyötävän ja vastenmielisen, että ei ihme ettei kukaan nainen ole susta kiinnostunut ja tuskin tulee koskaan olemaankaan, ellet radikaalisti ala kouluttamaan itsestäsi normaalia ihmistä. Sulle ilmeisesti nainen = pillu. Älä viitsi tulla ihmisten ilmoille, edes virtuaalisesti vinkumaan kaikkien yksinäisten miesten puolesta. Heissä nimittäin on ihan oikeasti kumppania etsiviä ja sinä ja kaltaisesi olette ihan eri kastia, teille sopii tekopillu, se riittää vallan mainiosti.

[/quote]

Kerro ihmeessä ne keinot, millä mies voi parantaa ulkonäköään. 

Ja näytä muutama esimerkki, jossa näin on tapahtunut!

Vierailija
146/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nuo naiset ovat täysin tavallisen näköisiä.

[/quote]

Nojaa. Mutta joka tapauksessa miestensä "ulkonäöllisen tason" yläpuolella. 

Eikä nuo miehet niitä kyllä muskeleillaan ja tekorusketuksella tai edes rahoillaan ole nuorina hurmanneet. Kuten sanottu: mies joko on tai ei ole. Ei siinä vaatteet tai ne muskelit mitään auta jos on jaettu paskat kortit. Siitähän tässä alunperin oli kyse. 

[/quote]

Mikä tämä "joko on tai ei" sitten on? Tai ne kuuluisat paskat kortit? 

Vierailija
147/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronko mikä on suurin syy, miksi nämä naisettomuuttaan katkerana itkevät eivät saa naisia. Vastaus: he pitävät naisia pillunkantotelineinä ja käyttäytyvät kuin naiset olisivat jotenkin velkaa heille seksiä. Yllätyspyllätys että naiset, jotka ihmisinä ovat omia persooniaan eivätkä mitään mitä voi luokitella yhden aspektin perusteella, eivät kiinnostu tällaisesta kun toisaalla on joku joka pystyy tarjoamaan oikeaa kumppanuutta ja arvostusta. Jotkut hyvännäköiset/rikkaat kusipäät voivat kyllä ajatella näin ja silti saada naisia, mutta heillä on edes sitä ulkonäköä ja/tai rahaa kompensoimassa ja se riittää joillekin naisille. Ns tavallisena peruspenana se, mitä voit tehdä, on alkaa kohdella naisia ihmisinä ja kehittää itseäsi niin, että olet tyytyväinen omana itsenäsi. Naisvihainen katkera ulina ei auta.

Vierailija
148/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin halusinkin parhaimman miehen. Minun mieheni on minulle paras. Kyllä jotkut miehet haluavat sen isotissisimmän ja kauneimman naisen ja jotkut naiset haluavat sen vahvimman ja rikkaimman miehen. Uskon kuitenkin, ettei se ole niin kauhean yleistä. Muut asiat ratkaisee.

Vierailija
149/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Kerro ihmeessä ne keinot, millä mies voi parantaa ulkonäköään. 

Ja näytä muutama esimerkki, jossa näin on tapahtunut!

[/quote]

Naisistahan näitä esimerkkejä löytyy vaikka muille jakaa, että ovat muuttuneet kauniiksi ja kaikkihan tuntevat ne kuvat "ennen ja jälkeen meikin". 

Vierailija
150/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:46"]

Nämä keskustelut ovat minulle aika vaikeita. Toisaalta ymmärrän sen, että on inhottavaa jäädä toistuvasti varjoon, kun joku suurempi ja kauniimpi kerää koko potin. Mutta onneksi siinä ei ole koko totuus. Aina on heitä, jotka eivät paistattele suosiossa eivätkä pidä itsestään meteliä, mutta ovat silti hurmaavia persoonia. Ja sitten on heitä, jotka alentavat itsensä, vaikka todellisuudessa ovat isoja kultakimpaleita. :) 

Ja sitten se kääntöpuoli: kun olen yrittänyt keskustella itsensä beetamieheksi mieltävän kanssa aiheesta ja siitä, että koen itsekin tietyssä määrin olevani parisuhdemarkkinoiden "hylkiö" ylipainoisena, epäviehättävänä naisena. Sitten päästäänkin siihen, että minä olen itse aiheuttanut epäsuosioni, eikä itse asiassa beetamiehenkään tarvitse minunkaltaistani huolia. Pahin keskustelu on ollut juuri tätä tasoa: "beetamies" itkee rumuuttaan, asemaansa ja yksinäisyyttään, ettei kelpaa kenellekään - paitsi ylipainoisille ällötyksille, joiden kanssa ei seiso. Yritä siinä sitten ymmärtää, kun tulee itse leimatuksi vastenmieliseksi, joka ei kelpaa EDES sille miehelle, joka näkee itsensä maailman kammottavimpana ilmestyksenä.

No, pointti ei ole se, että pitäisi "kelpuuttaa" kuka tahansa. Mutta onhan se ristiriitaista, että toisaalta itkee omaa kohtaloaan hyljeksityksi joutumisesta, mutta hyljeksii silti itsekin ja tuossa esimerkkitapauksessa vielä aika rumin sanoin. Ymmärrystä riittää itselle, muttei toisille?

[/quote]

Kauheasti sanottu!

Mutta tavallaanhan hän on oikeassa. Sinustakin tulisi ihan ok nainen jos laihduttaisit edes hiukan (vastoin yleistä käsitystä naisen ei tarvitse olla varsinaisesti laiha ollakseen himoittava) ja tekisit temput mitä muutkin naiset tekevät, eli pidennykset tukkaan, uudet ripset, kulmakarvat, meikkiä vitusti, muotoilevat alusvaatteet, kauniit vaatteet jne. En sano, että sinun tarvitsisi tehdä noin, mutta voisit - jos haluaisit. Harva nainen on mitenkään erityisen kaunis tai seksikäs ilman sitä kaikkea ehostusta, mutta melkein kaikki ovat ehostettuina OK. 

Mutta mitä tuo mies voisi itselleen tehdä? Miehen pillunsaantimahdollisuudet määrittyvät pitkälti silloin kun hänet hedelmöitetään ja prosessi käynnistyy. Miehellä ei itsellään ole juuri mahdollisuuksia vaikuttaa tähän. 

[/quote]

Voin pelimieskirjoja sun muuta hömppää lukeneena miehenä, joka on myös entinen kiusattu ja ahdistunut ressukka, sanoa että asia on hyvin pitkälle päinvastoin. Mies voi nostaa omaa haluttavuuttaan eksponentiaalisesti, eikä siihen tarvita rahaa tai julkisuutta. Se on vain erittäin vaikeaa. Monen itsetunto tarvitsee isomman potkun että kehitystä alkaa tapahtua. Tähän pystyy yleisesti ottaen joko alkamalla käyttää kohtalaisen epäsovinnaisia metodeja naisten kanssa tai menemällä terapiaan. Näihin suhtaudutaan usein varauksella. Toki on myös itsetunnonkasvatusoppaita, mutta voi olla vaikea toteuttaa sen ohjeita, jos arkitodellisuus on liian musertava. Toisaalta on sekin tullut nähtyä, että epävarma mies kulkee terapeutilta toiselle ilman että kukaan osaa oikeasti auttaa.

Sitten kun mies joko saa traumansa korjattua tai onnistumisia pohjalle, hän alkaa oikeasti kehittyä sellaiseksi, että moni nainen kiinnostuu. Monesti tässä on kyse siitä, että onnistuu murtautumaan henkisistä kahleista sellaisessa ympäristössä, joka on riittävän turvallinen suhteessa omaan rohkeuteen ja jossa voi saada sitä itsetuntoboostia esim. naisten ihailun kautta. Toisin sanoen vanha ympäristö, jossa seuranasi ovat koulukiusaajat ja naiset joilla on valmiiksi kuva sinusta luuserina, on äärimmäisen vaikea itsetunnon kasvattamiseen.

Vierailija
151/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:00"]

[/quote]

Lähinnä sitä, että on syntynyt (tai tuettu kehitystä varhaislapsuudessa) "johtajaksi" ja itsevarmaksi. 

Sitten on tietysti ulkonäölliset seikat: leveät hartiat johtuvat pitkälti luuston rakenteesta, pituus on täysin synnynnäinen ominaisuus jne. 

Vierailija
152/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:05"]

[/quote]

Lähinnä sitä, että on syntynyt (tai tuettu kehitystä varhaislapsuudessa) "johtajaksi" ja itsevarmaksi. 

Sitten on tietysti ulkonäölliset seikat: leveät hartiat johtuvat pitkälti luuston rakenteesta, pituus on täysin synnynnäinen ominaisuus jne. 

[/quote]

Ja taas vetailuna naisiin: nainen voi olla haluttava pitkänä tai lyhyenä, omena- tai päärynävartaloisena, isoilla tai pienillä tisseillä jne. Kaikille löytyy faninsa. Eli naisen syntymässä saamat geenit eivät määrää hänen koko elämänsä kulkua tässä suhteessa toisin kuin miesten. 

Vierailija
153/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten mä sulle ne miehet näytän, ovat ihan tavallisia miehiä, ei mitään julkimoita. Tässä meidän naapurissa oli poikamies, jolla ei neljäänkymppiin mennessä ollut ainoatakaan naista. Ulkonäöltään oli pullukka, hiukset aina ylikasvaneet mallistaan, aivan hirveät silmälasit kuin suoraan kasarilta, vaatteina yleensä kulahtaneet verkkarit, toppatakki ja lenkkarit. Koti oli kyllä siisti, mutta haju paha, kun ei koskaan vissiin tuulettanut tai luutunnut lattioita. Mies itse haisi hieltä ja ummehtuneelta taloltaan.

En tiedä mikä muutoksen sai aikaan, tilanne oli kuitenkin sellainen, että hän jäi työttömäksi ja muutti isoon kaupunkiin pariksi vuodeksi opiskelemaan. Siellä hän muuttui täysin, laihtui, alkoi kuntoilemaan, osti uusia paremmin istuvia vaatteita, osti uudet rillit jne. Luonteeltaan hän vähän rohkaistui, mutta ei hän radikaalisti muuttunut. Pian kotiinpalattuaan hän alkoi seurustelemaan sillä aikaa tänne kotikylälle muuttaneen naisen kanssa. Suhde eteni aika pian, varmaan siksi, että halusivat lapsia ja nainenkin oli jo nelikymppinen. Nyt ovatkin sitten olleet naimisissa jo monta vuotta ja lapsia on kaksittain. Mies näyttää niin onnelliselta ja nimenomaan avioliiton ja perhe-elämän aikana hän on muuttunut luonteeltaankin. Miehenikin tuumasi, että tuo mies on sitten muuttunut paljon, tosi mukavaksi ja puheliaaksi, kun ennen juuri ja juuri tervehti.

Ja monen monta muutakin esimerkkiä voisin kertoa. Mutta tuskinpa sua kiinnostaa. Tuota miestähän sun arvomaailman mukaan huijattiin elättämään perhettä. Tosimieshän haluaa vaan PILLUA.

Vierailija
154/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap jankkaat, että miten mies voi parantaa ulkonäköään! Tääl ketjussahan ne lukee! Tytöt opettelee 12 vuotiaasta asti sitä ulkonäön parantamista! Ala opetella ja etsi tietoa! Nainen ilman meikkiä näyttää hyvinkin usein piirteiltään pojalta tai mieheltä, mitä sinä ap et tietenkään tiedä, koska et ole naista kotioloissa nähnyt tai lähikaupassa ja lenkkipolulla kiinnittänyt niin tavallisen näköiseen naiseen huomiota. 

Vierailija
155/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi laihduttaa, mennä kuntosalille hankkimaan näkyvät lihakset, vaatekauppaan ostamaan muodikkaat vaatteet, käydä parturissa ja joka aamu laittaa hiuksensa ojennukseen jne... Samalla voisi lukea pari kirjaa saadakseen sivistystä.

[/quote]

[/quote]

No täällä yksi ilmoittautuu. Yläasteella ja lukiossa olin pelokas tyyppi. Eräskin narsisti jallitti julmasti ja sen seurauksena olin pitkään masentunut ja sekava. Lukion tokalla olin niin pelokas kiusaamisen takia, että tärisin vaan kotona koko ajan ja psyyke oli lähellä romahtaa. Voit arvata että naisia ei ollut. Nykyään on kaunis tyttöystävä ja pelimiehen maine. Mutta en olekaan sama tyyppi vaan soitan suuta tai vedän turpaan jos mun varpaille tallotaan. Monet vähän pelkääkin mua.

Vierailija
156/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:08"]

No miten mä sulle ne miehet näytän, ovat ihan tavallisia miehiä, ei mitään julkimoita. Tässä meidän naapurissa oli poikamies, jolla ei neljäänkymppiin mennessä ollut ainoatakaan naista. Ulkonäöltään oli pullukka, hiukset aina ylikasvaneet mallistaan, aivan hirveät silmälasit kuin suoraan kasarilta, vaatteina yleensä kulahtaneet verkkarit, toppatakki ja lenkkarit. Koti oli kyllä siisti, mutta haju paha, kun ei koskaan vissiin tuulettanut tai luutunnut lattioita. Mies itse haisi hieltä ja ummehtuneelta taloltaan.

En tiedä mikä muutoksen sai aikaan, tilanne oli kuitenkin sellainen, että hän jäi työttömäksi ja muutti isoon kaupunkiin pariksi vuodeksi opiskelemaan. Siellä hän muuttui täysin, laihtui, alkoi kuntoilemaan, osti uusia paremmin istuvia vaatteita, osti uudet rillit jne. Luonteeltaan hän vähän rohkaistui, mutta ei hän radikaalisti muuttunut. Pian kotiinpalattuaan hän alkoi seurustelemaan sillä aikaa tänne kotikylälle muuttaneen naisen kanssa. Suhde eteni aika pian, varmaan siksi, että halusivat lapsia ja nainenkin oli jo nelikymppinen. Nyt ovatkin sitten olleet naimisissa jo monta vuotta ja lapsia on kaksittain. Mies näyttää niin onnelliselta ja nimenomaan avioliiton ja perhe-elämän aikana hän on muuttunut luonteeltaankin. Miehenikin tuumasi, että tuo mies on sitten muuttunut paljon, tosi mukavaksi ja puheliaaksi, kun ennen juuri ja juuri tervehti.

Ja monen monta muutakin esimerkkiä voisin kertoa. Mutta tuskinpa sua kiinnostaa. Tuota miestähän sun arvomaailman mukaan huijattiin elättämään perhettä. Tosimieshän haluaa vaan PILLUA.

[/quote]

Höpönussutusta. 

Kyllä niitä miehiä varmaan olisi julkkiksissakin jos moinen muutos olisi miehelle mahdollinen...

Vierailija
157/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:08"]

[/quote]

Höpönussutusta. 

Kyllä niitä miehiä varmaan olisi julkkiksissakin jos moinen muutos olisi miehelle mahdollinen...

[/quote]

Juuri näin. Voin minäkin keksiä vaikka mitä tarinoita päästäni, mutta kumma homma kun julkisuudessa ei ole ainuttakaan miestä, joka olisi muuttunut hissukasta komistukseksi, jota naiset kuolaisivat...

Vierailija
158/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:05"]

[/quote]

[/quote]

Kaikki naiset eivät etsi "johtajaa", eivätkä aseta kriteeriksi itsevarmuutta. Tietenkin se voi olla tietyssä määrin luotaantyöntävää, jos olet jo valmiiksi lannistanut itsesi ja vetäydyt valmiiksi syrjään asenteella "Pidä tunkkis!". Ja onhan meitä huonoitsetuntoisia naisiakin, joilla riittää ymmärrystä myös miehisille itsetunto-ongelmille. 

Ja mitä tulee noihin ulkoihiin valttikortteihin: ne eivät todellakaan ole kynnyskysymyksiä parisuhteelle, eivätkä edes naisten puolelta mitään vähempään tyytymistä, jos kumppanilla ei näitä ole. Omassa tuttavapiirissäni on niin monenlaisia ihmisiä parisuhteessa ja jopa ns. "eritasoisia" kumppaneita ihan toimivassa suhteessa, että tuskinpa nuo ulkoiset seikat ovat oikeasti mikään kynnyskysymys.

Vierailija
159/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tehty

Mitäs nyt?

Vierailija
160/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa :D

Näkee sen niistä iltalehden "viikon laihduttaja" jutuistakin. Naiset saavat niissä helvetisti huomiota ja ulkonäkö oikeasti yleensä kohenee, mutta enpä muista kohkausta ainoastakaan "viikon laihduttaja-miehestä".