Annoin miehelle luvan "pettää"
Annoin miehelleni luvan "pettää" minua mikäli kohdalle sattuu houkutteleva tapaus. Kahvittelu muiden naisten kanssa, viestittely, tanssiminen, halailu, suutelu ja jopa seksi olisi minulle ok. En tarkoita, että pitää hakemalla hakea mahdollisimman paljon seuraa muista naisista mutta en myöskään halua rajoittaa mieheni tekemisiä.
Olen sitä mieltä, että elämästä pitää nauttia täysillä eikä se ole minulta millään tapaa pois vaikka mieheni joskus nauttiikin muiden naisten seurasta. Mielipiteitä?
Kommentit (153)
tottakai arvostan. ei minun itsearvontunne ole siitä kiinni, saanko omistaa mieheni.
OV
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:19"]
Tästä keskustelusta näkee, missä menee ihmisen ja eläimen raja. Jotkut ihmiset vaan ovat eläimiä, eivät osaa rajoittaa himojaan, vaan panevat, kun kiima iskee. Paitsi onhan niitä yksiavioisia eläimiäkin olemassa. Mitä nämä liberaalipaskat sitten ovat? Ihmissaastaa... Aloittaja tuntuu ajattelevan vain miehensä kautta...miten se mies haluaa ja tahtoo ja kaikki on olettamuksia, kun niitä uskollisiakin miehiä on olemassa. Aloittaja kai sitten haluaa olla alisteis3ssa suhteessa mieheensä. Mies haluaa, niin mies saa.... oikein nauttii, että häntä petetään. Taitaa olla joku lapsena isän perseeseen raiskaama tunnesairas ämmä.
[/quote]
Haukut "ihmissaastaksi" henkilön joka elää eri parisuhdemuodossa kuin sinä, mutta itse käytät ilmaisuja kuten "Taitaa olla joku lapsena isän perseeseen raiskaama tunnesairas ämmä"?
Lapsuuden seksuaalisen hyväksikäytön uhrina tekee tosi hyvän mielen, jatka samaan malliin. Onneksi et ole sellainen "tunnesairas".
[/quote]
Ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta jotain outoa täytyy tuollaisen ihmisen elämässä olla tapahtunut. En voi mitenkään muuten sitä ymmärtää. Kynnysmattona haluaa o,la ja vielä on siitä npin saatanan ylpeä. Kummallista.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:28"]
Siiis........ joku ihan oikeasti leveilee sillä, että oma mies haluaa muita naisia? Mitä vitt...
[/quote]
Mitäs leveilemistä tuossa nyt on, kertoo vain heidän tavastaan elää.
Ihmettelen tuota hanakkaa tuomitsemisenhalua. En itse elä avoimessa suhteessa enkä harrastaisi seksiä muiden kuin oman puolison kanssa vaikka eläisin, koska se on minulle hyvin herkkä ja intiimi asia enkä halua tulla satutetuksi, mutta en kyllä tunne tarvetta haukkua ihmisiä jotka valitsevat elää toisin.
Samalla tavalla voisi haukkua eläimiksi uuden rakkauden takia puolisonsa jättävät, kai sen eläimellisen vietin voi painaa taka-alalle lasten ja puolison takia?
[/quote]
Kiitos näin fiksusta kommentista! Ihan uskomatonta, miten paljon ihmiset todella tuomitsevat.
Jos mieheni panee muita naisia enemmän kuin minua niin ihan vapaasti :D en kyllä tiedä, millä ajalla se sitä ehtisi tekemään, kun pitää töissäkin käydä ja meilläkin on seksiä n. 5 kertaa viikossa. Jos ehtii niin hyvät sille!
En ole todellakaan mikään uhri tässä vaan ihan itse aikuisena naisena omat valintani tehnyt. Voisin aivan hyvin valita toisinkin, jos tahtoisin. Olen onnellinen näin enkä enää vaihtaisi takaisin. Ei tämä kaikille sovi, eikä ole pakko sopiakaan. Olenkin elämässä sen kannalta, että pitää voida valita oma elämäntapansa.
Jo on taas aloitus. Mitä hienoa on tollaisessa suhteessa, jossa mennään ja tullaan miten halutaan? Avoin suhde on näköjään kuin avoinna oleva kauppa -haetaan itselle hetkellistä hyvää ja lähdetään menemään. Miten sä voit ap selvitä sen mielikuvan kanssa, että mies jota sinä rakastat, ei ole sinun vierelläsi, vaan muualla kosketelemassa ja saamassa erektiota jostain toisesta naisesta?? Jos antaisin jonkun toisen miehen lääppiä mua niin oma mies varmaan tappaisi sen. Koska rakkaudesta olemme toistemme, emme muiden.
Siiis........ joku ihan oikeasti leveilee sillä, että oma mies haluaa muita naisia? Mitä vitt...
[/quote]
Ihmettelen tuota hanakkaa tuomitsemisenhalua. En itse elä avoimessa suhteessa enkä harrastaisi seksiä muiden kuin oman puolison kanssa vaikka eläisin, koska se on minulle hyvin herkkä ja intiimi asia enkä halua tulla satutetuksi, mutta en kyllä tunne tarvetta haukkua ihmisiä jotka valitsevat elää toisin.
Samalla tavalla voisi haukkua eläimiksi uuden rakkauden takia puolisonsa jättävät, kai sen eläimellisen vietin voi painaa taka-alalle lasten ja puolison takia?
[/quote]
Suosittelisin menemään terapiaan jos pelkäät että seksi muiden kanssa voisi satuttaa sua.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:35"]
OV
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:19"]
Tästä keskustelusta näkee, missä menee ihmisen ja eläimen raja. Jotkut ihmiset vaan ovat eläimiä, eivät osaa rajoittaa himojaan, vaan panevat, kun kiima iskee. Paitsi onhan niitä yksiavioisia eläimiäkin olemassa. Mitä nämä liberaalipaskat sitten ovat? Ihmissaastaa... Aloittaja tuntuu ajattelevan vain miehensä kautta...miten se mies haluaa ja tahtoo ja kaikki on olettamuksia, kun niitä uskollisiakin miehiä on olemassa. Aloittaja kai sitten haluaa olla alisteis3ssa suhteessa mieheensä. Mies haluaa, niin mies saa.... oikein nauttii, että häntä petetään. Taitaa olla joku lapsena isän perseeseen raiskaama tunnesairas ämmä.
[/quote]
Haukut "ihmissaastaksi" henkilön joka elää eri parisuhdemuodossa kuin sinä, mutta itse käytät ilmaisuja kuten "Taitaa olla joku lapsena isän perseeseen raiskaama tunnesairas ämmä"?
Lapsuuden seksuaalisen hyväksikäytön uhrina tekee tosi hyvän mielen, jatka samaan malliin. Onneksi et ole sellainen "tunnesairas".
[/quote]
Ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta jotain outoa täytyy tuollaisen ihmisen elämässä olla tapahtunut. En voi mitenkään muuten sitä ymmärtää. Kynnysmattona haluaa o,la ja vielä on siitä npin saatanan ylpeä. Kummallista.
[/quote]
Mitä sinulle sitten on tapahtunut kun tämä asia (täysin tuntemattomien ihmisten välinen henkilökohtainen ratkaisu) järkyttää sinua niin paljon että alat raivoamaan?
Maailmassa on vaikka mitä eri parisuhdemuotoja, on moniavioisuutta ja polysuhteita ja muuta. Kaikki eivät elä niin kuin sinä, ja sen ei normaalisti pitäisi haitata noin paljon.
Joku kokee kotiäitiyden kynnysmattona olemiseksi, joku taas ei. Ihmiset ovat erilaisia ja se kannattaa oppia hyväksymään, ei sitten kiehahda yli
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:38"]
Jo on taas aloitus. Mitä hienoa on tollaisessa suhteessa, jossa mennään ja tullaan miten halutaan? Avoin suhde on näköjään kuin avoinna oleva kauppa -haetaan itselle hetkellistä hyvää ja lähdetään menemään. Miten sä voit ap selvitä sen mielikuvan kanssa, että mies jota sinä rakastat, ei ole sinun vierelläsi, vaan muualla kosketelemassa ja saamassa erektiota jostain toisesta naisesta?? Jos antaisin jonkun toisen miehen lääppiä mua niin oma mies varmaan tappaisi sen. Koska rakkaudesta olemme toistemme, emme muiden.
[/quote]
Ei se minua vaivaa. Minulla on hyvä itsetunto ja pitäisin täysin epärealistisena ajatuksena sitä, että mieheni saisi erektion vain minusta. Kiihotin minäkin muista miehistä. En ole koskaan ollut taipuvainen mustasukkaisuuteen.
Enemmänkin olen kiihottunut siitä ajatuksesta, että mieheni on myös toisen kanssa. Siksi olemme välillä harrastaneet kolmen kimppaakin ja se on ollut todella ihanaa. Se ei tarkoita, ettenkö rakastaisi häntä erittäin paljon.
Menen nyt nukkumaan, minulta ei tule enempää kommemtteja enää tänä yönä.
N17
Ymmärtäisin ihmisen raivon, jos tässä jotenkin satutettaisiin jotain viattomia. Meillä on kahden aikuisen ihmisen välinen sopimus, johon yhtään ketään ei olla pakotettu. Miten sellainen voi saada ihmiset raivon valtaan?
*kommentteja. Todellakin nukkumaan nyt.
N17
Mulla ei siis ole mitään kommentoitavaa enää N17. Teillä on täysi oikeus valita ja elää sellaisessa suhteessa, kun te haluatte olla ja elää, vaikka se ei minun omaan maailmankuvaani sovikaan. Jokainen meistä on kuitenkin loppupeleissä erilainen.
[/quote]
[/quote]
Eikö susta olisi itsekästä lähteä uutuudenviehätyspäissään jättäen perheensä? Silloin kun perustetaan perhe, niin ollaan tietoisia siitä, että omat valinnat ja päätökset vaikuttaa "armoilla" oleviin ihmisiin, eli lapsiin. Silloin luovutaan MUTTAKUN MINUN OIKEUS!!!!!!! -kortin käymisestä joka tilanteessa ja vastaanotetaan Minun velvollisuus -kortti. Kun tehdään lapsia, niin niille on velvollinen tarjoamaan tasapainoisen ja hyvän kodin ja ehjän perheen. Sama jos lupaat viettää loppuelämäsi ja pysyä uskollisena rakastamaasi ihmistä kohtaan, voi "uudet rakkaudet" heittää saman tien roskiin.
Jos joku haluaa elää kuten ap, niin aivan sama minulle. Vähän white trash-meininkiä minusta, mutta ei paljoa kiinnosta vaikka kumppatkin knullalisi ympäriinsä.
Meillä ei ole lapsia. Ei omia eikä yhteisiä. Ja lapsia jos tehtäisiin, pitäisi käydä varmaan aiheesta aika paljon keskustelua. Se ei kuitenkaan ole nyt ajankohtaista.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:49"]
[/quote]
[/quote]
Eikö susta olisi itsekästä lähteä uutuudenviehätyspäissään jättäen perheensä? Silloin kun perustetaan perhe, niin ollaan tietoisia siitä, että omat valinnat ja päätökset vaikuttaa "armoilla" oleviin ihmisiin, eli lapsiin. Silloin luovutaan MUTTAKUN MINUN OIKEUS!!!!!!! -kortin käymisestä joka tilanteessa ja vastaanotetaan Minun velvollisuus -kortti. Kun tehdään lapsia, niin niille on velvollinen tarjoamaan tasapainoisen ja hyvän kodin ja ehjän perheen. Sama jos lupaat viettää loppuelämäsi ja pysyä uskollisena rakastamaasi ihmistä kohtaan, voi "uudet rakkaudet" heittää saman tien roskiin.
Jos joku haluaa elää kuten ap, niin aivan sama minulle. Vähän white trash-meininkiä minusta, mutta ei paljoa kiinnosta vaikka kumppatkin knullalisi ympäriinsä.
[/quote]
Olen avioeroperheen lapsi, ja minusta on kyllä mukavaa että vanhempani ovat kumpikin tahoillaan löytäneet kestävämmän rakkauden. Tietty ideaalia olisi jos eivät olisi menneet naimisiin ensinkään, mutta elämä ei ole täydellistä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:41"]
[/quote]
[/quote]
Suosittelisin menemään terapiaan jos pelkäät että seksi muiden kanssa voisi satuttaa sua.
[/quote]
Ja minä suosittelen sinulle jotain ihmistuntemuskurssia jos pidät sitä jotenkin terapiassa korjattavana vikana että haluaa harrastaa seksiä vain vakaassa parisuhteessa.
Sinulle se voi olla erilaista, mutta minulle seksi on hyvin haavoittuvainen tila, ja jos en ole sellaisen ihmisen kanssa johon luotan ja joka tuntee minut läpikotaisin, on ihan mahdollista että tämä toinen satuttaa minua. Vahingossa ehkä, tai sitten joissain tapauksissa tahallaan.
97: tuo ei ole todellakaan minun kirjoittamani kommentti enkä todellakaan ajattele noin! Olen siis se, joka on kirjoittanut nämä muu kommentit liittyen avoimeen suhteeseeni.
olisi mielenkiintoista saada vielä lisää kommentteja
[/quote]