Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin miehelle luvan "pettää"

Vierailija
16.05.2015 |

Annoin miehelleni luvan "pettää" minua mikäli kohdalle sattuu houkutteleva tapaus. Kahvittelu muiden naisten kanssa, viestittely, tanssiminen, halailu, suutelu ja jopa seksi olisi minulle ok. En tarkoita, että pitää hakemalla hakea mahdollisimman paljon seuraa muista naisista mutta en myöskään halua rajoittaa mieheni tekemisiä. 

Olen sitä mieltä, että elämästä pitää nauttia täysillä eikä se ole minulta millään tapaa pois vaikka mieheni joskus nauttiikin muiden naisten seurasta. Mielipiteitä? 

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe rajoittavani mitään, vaikka minulle ei olisi ok, jos mun poikaystävä harrastaisi seksiä toisen naisen kanssa. Minun poikaystävä kuitenkin seurustelee täysin omasta tahdostaan kanssani.

N17

Vierailija
42/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on sellainen suhde kuin itselle sopii. Minulle ei sopisi tuollainen. Minusta parasta on juuri se, että halutaan olla yhdessä kunnes kuolema erottaa. Lisäksi meillä on lapsia, oletan että ne ei oikein istuisi avoimeen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:51"]

En koe rajoittavani mitään, vaikka minulle ei olisi ok, jos mun poikaystävä harrastaisi seksiä toisen naisen kanssa. Minun poikaystävä kuitenkin seurustelee täysin omasta tahdostaan kanssani. N17

[/quote]

Mitä muuta se on kuin rajoitus? toisen oman henkilökohtaisen elämän ja päätäntävallan? 

Täysin tarpeetonta. Kuitenin kun mies rakastaa ja haluaa olla yhdessä, mutta hinta on sitten se, että se määrää koko muutakin elämää.

Vierailija
44/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sairasta on kytätä toisen jokaista liikettä, tutkia salaa tekstiviestit, epäillä ja syyllistää.. 

Vierailija
45/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:39"]

Meillä arki sujuu loistavasti ja olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden. Emme seurustele "virallisesti" mutta lähes kaiken vapaa-ajan vietämme yhdessä, kaikki läheiset ja ystävät toki pitävät meitä parina. Pidän häntä parhaana ystävänäni ja voin luottaa häneen täysin. Meilläkin on tottakai seksiä ja hellyyttä, mutta molemmilla on myös ollut muita "suhteita". 

-AP

Mihin hän sitten sinun lupaasi enää tarvitsee, jos suhteita on jo ollut aiemmin? Taisit puhua itsesi pussiin.

[/quote]

[/quote]

Nämä aikaisemmat suhteet joku olisi voinut luokitella pettämiseksi, kun "lupaa" ei ole ollut. Näistä on kuitenkin kerrottu toiselle ja tunnettu katumusta, joka mielestäni on tyhmää. Tuntea katumusta siitä että on pitänyt hauskaa ja nauttinut? Kuitenkin ollaan aina päädytty jatkamaan yhdessä ja nyt nämä satunnaiset "syrjähypyt" on sallittu ihan luvan kanssa ilman että tarvitsee tuntea huonoa omaatuntoa :) 

Vierailija
46/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:51"]

En koe rajoittavani mitään, vaikka minulle ei olisi ok, jos mun poikaystävä harrastaisi seksiä toisen naisen kanssa. Minun poikaystävä kuitenkin seurustelee täysin omasta tahdostaan kanssani. N17

[/quote]

Mitä muuta se on kuin rajoitus? toisen oman henkilökohtaisen elämän ja päätäntävallan? 

Täysin tarpeetonta. Kuitenin kun mies rakastaa ja haluaa olla yhdessä, mutta hinta on sitten se, että se määrää koko muutakin elämää.
[/quote]

Rajoitus olisi se, jos pakottaisin poikaystäväni seurustelemaan kanssani. En pakota, vaan poikaystävä seurustelee kanssani täysin omasta tahdostaan. Joten en rajoita mitään.

N17

Vierailija
47/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuulostaapa kivalta! Hienoa että on ihmisiä jotka eivät jää normeihin.

Vierailija
48/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

47: päätäthän sä sun poikaystävän puolesta täysin. Mietitään vaikka tilanne, jossa poikaystäväsi on ulkona, tapaa kiihoittavan jännittäv'n uuden tuttavuuden, jonka kanssa olisi kiva harrastaa seksiä. Nainen sitä ehdottaa ja poikaystäväsi haluaa, mutta sinä päätät, että tämä kokemus on jätettävä väliin, koska olet olemassa, vakka et edes ole paikalla. Koko tapahtuma ei vaikuttaisi teidän suhteeseen mitenkään.

Kuitenkin tämä elämä on tehty elettäväksi.

Vierailija
49/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vaimoni niin halutessaan käydä vieraissa. Olen luottavainen: ei vaihtaisi toiseen. Parempaa miestä, rakkautta tai seksiä ei saisi toisaalta. Jos jännitystä, vaihtelua tai kokemusta saisikin, niin se olisi meille vain bonusta. Suhdettamme irtosuhteet eivät hetkauttaisi.

Sairaaksi haukkujat ym ovat vain joko epävarmoja omasta viehätysvoimastaan tai sitten varmoja sen puutteesta. Terveen ja Vahvan itsetunnon omaavat ovat tuollaisen spekuloinnin yläpuolella ja vapaampia ottamaan elämästä ja maailmasta irti enemmän kuin reppanat.

t: m74hki

Vierailija
50/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:10"]

Olen itse aivan samanlainen! Miehellä on oikeus olla muiden kanssa, se ei ole minulta pois. Meidän yhteinen elämä on ne hetket kun ollaan yhdessä, ei vapaa-aika. En myöskään koe oikeudekseni päättää toisen ihmisen kehosta ja seksuaalisuudesta. Ne ovat jokaisen oma asia ja niissä pitäisi olla täysi päätäntävalta henkilöllä itsellään. En koe oikeudeksi rajoittaa toisen ihmisen omaa aikaa - tunkea sinne komentelemaan mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Me ollaan jo aikuisia, nautitaan yhdessä olosta, ihanasta rakkaudesta ja eletään myös omaa elämää parisuhteen ulkopuolella, jos niin joskus haluaa. Tämä toimii todella hyvin. Lisäksi avoin suhde pakottaa pitämään tästä meidän suhteesta huolta aivan eri tavalla. Kun ei voi luottaa siihen että "ei se kuitenkaan ketään toista löydä niin voi aivan hyvin laiminlyödä tätä suhdetta". Asiat nousevat käsiteltäväksi todella pian, jos esimerkiksi huomaan mustasukkaisuutta. Silloin siitä puhutaan heti. Mikään ei jää vaivaamaan tämän vuoksi pidemmäksi aikaa. Lisäksi se pitää seksielämän kiihkeänä ja tuo jännitystä. En vaihda enää koskaan takaisin "perinteiseen".

[/quote]

Miksi kaikki puhuu että miehellä on oikeus... eikö teillä itsellänne siis ole?

En kyllä itse ikinä suostuisi suhteeseen, jossa mies kävisi vieraissa, ja itse en. Samat oikeudet molemmille, ja toisaalta jos itsellä ei moisia haluja olisi, niin silloin etsisin itselleni kaltaiseni miehen, en todellakaan jäisi kotiin odottelemaan pikkuvaimona minkä taudin mieheni keksisi minulle tuoda.

Vierailija
51/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on itselläni sama oikeus :) kirjoitin jo tuonne ylemmäksi, että olen vain laiska etsimään miesseuraa. Tulee sitten itsestään eteen, jos on tullakseen. Ja kyllä mun mies on fiksu ja osaa ehkäisystä huolehtia, kun teinitkin osaa. Jos se joskus pääsisi unohtumaan niin pitäisi sitten käydä testeissä.

Vierailija
52/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:25"]Pitäkää erittäin hyvää huolta ehkäisystä. Mulla on tunne, että tää ap:n vapausmeininki ei pääty hyvin. Joku tulee kuitenkin raskaaksi tässä kuviossa...
[/quote]

Ja sen jälkeen kuvio on aikalailla mutkikkaampi. Tiedän tällaisen tapauksen, ei oo helppoo ei..

Vierailija
53/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:24"]

47: päätäthän sä sun poikaystävän puolesta täysin. Mietitään vaikka tilanne, jossa poikaystäväsi on ulkona, tapaa kiihoittavan jännittäv'n uuden tuttavuuden, jonka kanssa olisi kiva harrastaa seksiä. Nainen sitä ehdottaa ja poikaystäväsi haluaa, mutta sinä päätät, että tämä kokemus on jätettävä väliin, koska olet olemassa, vakka et edes ole paikalla. Koko tapahtuma ei vaikuttaisi teidän suhteeseen mitenkään.

[/quote]

Vittu sä olet kyllä tyhmä. Ei voi muuta sanoa.

Tuon naisen poikaystävä on päättänyt alkaa seurustella tuon naisen kanssa. He ovat puhuneet mitä haluavat, ja nainen on kertonut haluavansa uskollisuutta. Siinä kohtaa on hyvä hetki miettiä, haluaako itse samaa. Jos ei, silloin voi etsiä itselleen kaltaisensa kumppanin, ja antaa toisen löytää kaltaisensa rinnalleen, eikö?

Ei jokaisen tässä maailmassa tarvitse hyväksyä kumppaninsa syrjähyppyjä. Eikä syrjähyppyjä haluavan tarvitse, kannata tai ylipäätään ole millään lailla reilua olla sellaisen ihmisen kanssa, joka niitä ei hyväksy, eikö?

Vierailija
54/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin olette tuomitsevia. Miksi ihmeessä tuo olisi jotenkin väärin? Siksi, että ette itse voi kuvitella itseänne vastaavaan parisuhdemuotoon? En minäkään, mutta en kyllä lähtisi heristelemään sormea. Jokainen seurustelkoon tyylillään, kunhan se on kaikille osapuolille ookoo.

Vierailija
55/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuo ei sopisi.Mutta tuosta "rajoittamisesta": Ei se minusta ole rajoitus vaan yhteinen sopimus,hyväksytäänkö syrjähypyt suhteessa vai ei.nää asiat kannattaa puhua suhteen alussa selväksi.Jos ei olla samoilla linjoilla,kannattaa varmaan lähteä eri suuntiin koska toinen olisi kumminkin onneton. Normaalissakin suhteessa ollaan vapaasta tahdosta ja rakkaudesta.Jos ns. Parempi tai kiinnostavampi tulee kohdalle,jokaisella on vapaus lähteä.

Vierailija
56/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika sairas. Miksei tuo tyttö tekisi samoin? Ehkä just siksi, kun rakastaa poikaystäväänsä! Sitä on oikea rakkaus. Ei suostu viettelyksille, koska tietää että se oma kulta luottaa ja rakastaa. Sitä on myös luottamus, mikä on suhteen perusta. Mitä järkeä olisi seurustella, kuten tuo tyttö ja samaan aikaan naiskennella muita? Miksi pitää sitä toista, jos ei se riitä? Samahan se on sitten elää yksin ja sekstailla, kun huvittaa, kenen kanssa huvittaa. Onko toinen siinä varalla, että on olemassa joku turva ja yhteinen koti. Saahan sitä niinkin elää, mutta ei taida suurimmalle osalle sopia. Ihan pöhköä täältä hakea oikeutusta suhteelleen. Tekee miten tykkää ja paljonko moraali joustaa. Turha odottaa, että yksiavioiset muuttaisivat kantaansa, vaikka kuinka paasaatteavoimen suhteen puolesta. Joku roti se on ihmisellä oltava, ettei toimi kuin eläin.

[/quote]

Vierailija
57/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa sitä nyt niin hienoja ja hurskaita ihmisiä kun voidaan poiketa normista ja "antaa toisen nauttia", koska "ei se ole keneltäkään pois". 

Mielestäni seksuaalisuus on kaunis ja arvokas asia, jota pitäisi vaalia. Se on niin arvokas asia, että se tulisi jakaa vaan sen yhden tietyn kanssa, sen joka on kaiken sen arvoinen. Se on osoitus rakkaudesta, läheisyydestä, lämmöstä, ei pelkästään halusta ja niiden itsekkäästä tyydyttämisestä.

Mitä sitten jos joku kuuma persekissa baarissa ehdottaa seksiä mutta itse onkin varattu? Yhdenillan jutuissa kyse on omien halujen perässä juoksemisesta ja siitä että masturboidaan itseä johonkin satunnaiseen reikään, ei mistään jalosta ja "hyvän energian epäitsekkäästä levittämisestä."

Tässä on epäkypsän ja kypsän ihmisen ero. Epäkypsä ahmii kaikki namit pussista, kypsä ja vakaa valitsee sen yhden parhaan. 

Vierailija
58/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:36"]

[/quote]

Tuon naisen poikaystävä on päättänyt alkaa seurustella tuon naisen kanssa. He ovat puhuneet mitä haluavat, ja nainen on kertonut haluavansa uskollisuutta. Siinä kohtaa on hyvä hetki miettiä, haluaako itse samaa. Jos ei, silloin voi etsiä itselleen kaltaisensa kumppanin, ja antaa toisen löytää kaltaisensa rinnalleen, eikö?

Ei jokaisen tässä maailmassa tarvitse hyväksyä kumppaninsa syrjähyppyjä. Eikä syrjähyppyjä haluavan tarvitse, kannata tai ylipäätään ole millään lailla reilua olla sellaisen ihmisen kanssa, joka niitä ei hyväksy, eikö?

[/quote]

Kumpikohan tässä nyt kuullostaa tyhmältä?

Kenenkään ei ole tietenkään pakko hyväksyä sivusuhteita. Olisi kuitenkin tervettä ymmärtää ja hyväksyä, että joillekin se on ok. 

Ja kyse ON rajoituksesta. Suhteen alussa toki yhdessä sovitaan säännöt. Sellaista miestä/naista ei kuitenkaan ole olemassakaan, jota ei muut kiinnosta. Se on biologiaa, jolle ihminen ei moniavioisena nisäkkäänä voi yhtään mitään. On surullista, että tällaiset luonnolliset asiat koetaan niin pelottavana, että ne kielletään pois. Se ei sitä tarkoita, että mies HALUAISI haluta muita, mutta se on usein väistämätöntä, että niin on. Ei ole kiva, että sen halun vuoksi pitää sitten joko uhrata parisuhde tai pettää, kun ei saa toiselta lupaa. siinä hetkessä se on tasan tarkkaan rajoitus.

Jos elämä olisin niin mustavalkoista, että "kun alussa sovitaan, kaikki pitää". Ei olisi pettämistä eikä riitoja tai eroja, jotka johtuu ihan luonnollisista asioista.

Vierailija
59/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:24"]

[/quote]

[/quote]

Komppi.

En edelleenkään rajoita mitään. Jos poikaystäväni tapaa jonkun toisen kanssa, niin silloin poikaystäväni lopettaa meidän kahden seurustelun ja harrastaa seksiä toisen kanssa. Niin. En edelleenkään pakota poikaystävääni seurustelemaan kanssani.

Ja kyllä se, että poikaystäväni harrastaisi seksiä toisen kanssa seurustellessaan kanssani vaikuttaisi suhteeseemme, koska en halua seurustella ihmisen kanssa, joka haluaa harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa. Enkä halua mitään "se mitä ei tiedä, ei satuta"-suhdetta. Pystyn puhumaan poikaystävänk kanssa ihan kaikesta ja arvostan sitä ja arvostan myös uskollisuutta.

Vierailija
60/153 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti lähti kesken, kirjoitan sen kohta loppuun ^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi