Teppo pääsee nyt kusematta Helsingistä Utsjoelle
Kommentit (19)
Onko tuossa automaattinen katetrinasetin?
Mutta kun suomalaisen sähköauton vastustajan pitää päästä sinne Lappiin ajamaan -40 asteen pakkasessa ilman pysähdyksiä vetäen perässä traileria jossa on kaksi moottorikelkkaa ja ajaen 145 km/h koko matkan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa automaattinen katetrinasetin?
On, akulla toimiva, lypsää kullisi ajon aikana. Voltti-insinöörin kehittämä uutuus sähköautomarkkinoillla. EU tulee vielä pakottamaan tämän kaikkiin autoihin. Mikä on hyvä asia.
terv. AP, eli sähköautosebbo
Lucid Air taitaa vähän ylittää Tepon budjetin.
Laitoin teslaani 2700 kiloa painavan myrkky-akun ja ajoin kusematta Lappiin ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin teslaani 2700 kiloa painavan myrkky-akun ja ajoin kusematta Lappiin ja takaisin.
Auto painoi 4 tonnia. Niinkun kunnon sähköauton pitääkin, koska vihreä siirtymä ja ekologisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin teslaani 2700 kiloa painavan myrkky-akun ja ajoin kusematta Lappiin ja takaisin.
Auto painoi 4 tonnia. Niinkun kunnon sähköauton pitääkin, koska vihreä siirtymä ja ekologisuus.
Sebbo tuhoaa maapallon ollessaan niin vihreä.
Pystyykö tällä hinaamaan 3500kg? Taitaa jäädä kauppaan ja kakkoseksi dieselilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa automaattinen katetrinasetin?
On, akulla toimiva, lypsää kullisi ajon aikana. Voltti-insinöörin kehittämä uutuus sähköautomarkkinoillla. EU tulee vielä pakottamaan tämän kaikkiin autoihin. Mikä on hyvä asia.
terv. AP, eli sähköautosebbo
Robotti-imuri. Sebbo ei-heterona tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin teslaani 2700 kiloa painavan myrkky-akun ja ajoin kusematta Lappiin ja takaisin.
Auto painoi 4 tonnia. Niinkun kunnon sähköauton pitääkin, koska vihreä siirtymä ja ekologisuus.
Maantie tykkä, jhyvö.
t. Asvalltifirma omistaa, Sebelius Venävirolainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa automaattinen katetrinasetin?
On, akulla toimiva, lypsää kullisi ajon aikana. Voltti-insinöörin kehittämä uutuus sähköautomarkkinoillla. EU tulee vielä pakottamaan tämän kaikkiin autoihin. Mikä on hyvä asia.
terv. AP, eli sähköautosebbo
Ku sää painat motarilla romania ohittaessa kaasuu, iskee sun kulliis sellanen virta jottei kuseta kyl iha pian!
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun suomalaisen sähköauton vastustajan pitää päästä sinne Lappiin ajamaan -40 asteen pakkasessa ilman pysähdyksiä vetäen perässä traileria jossa on kaksi moottorikelkkaa ja ajaen 145 km/h koko matkan.
Patteriautouskovaisten mielestä taas keskimääräinen ajosuorite on 18 kilometriä ja kyydissä on keskimäärin 1.7 ihmistä, niin kahden hengen auto olisi ihan riittävä ja toimintamatkaksi riittäisi 40 kilometriä.
Miksi kukaan ei tee tällaista autoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa automaattinen katetrinasetin?
On, akulla toimiva, lypsää kullisi ajon aikana. Voltti-insinöörin kehittämä uutuus sähköautomarkkinoillla. EU tulee vielä pakottamaan tämän kaikkiin autoihin. Mikä on hyvä asia.
terv. AP, eli sähköautosebbo
Ku sää painat motarilla romania ohittaessa kaasuu, iskee sun kulliis sellanen virta jottei kuseta kyl iha pian!
Ne on pieniä säätöjuttuja vaan. Kaikessahan uudessa on kehitettävää. Mutta olen kyllä nauttinut teslani 370 voltista ja latauksessa jopa 800 volttia. Alkaa jo himoittaa se jännite (-tys)
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun suomalaisen sähköauton vastustajan pitää päästä sinne Lappiin ajamaan -40 asteen pakkasessa ilman pysähdyksiä vetäen perässä traileria jossa on kaksi moottorikelkkaa ja ajaen 145 km/h koko matkan.
Patteriautouskovaisten mielestä taas keskimääräinen ajosuorite on 18 kilometriä ja kyydissä on keskimäärin 1.7 ihmistä, niin kahden hengen auto olisi ihan riittävä ja toimintamatkaksi riittäisi 40 kilometriä.
Miksi kukaan ei tee tällaista autoa?
Monelle se riittäisikin! Moni ajaisi tuollaisella autolla 95% ajoistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun suomalaisen sähköauton vastustajan pitää päästä sinne Lappiin ajamaan -40 asteen pakkasessa ilman pysähdyksiä vetäen perässä traileria jossa on kaksi moottorikelkkaa ja ajaen 145 km/h koko matkan.
Patteriautouskovaisten mielestä taas keskimääräinen ajosuorite on 18 kilometriä ja kyydissä on keskimäärin 1.7 ihmistä, niin kahden hengen auto olisi ihan riittävä ja toimintamatkaksi riittäisi 40 kilometriä.
Miksi kukaan ei tee tällaista autoa?
Polttisuskovaisen mielestä autolla pitää vetää vähintään 3500kg ja 1200km ilman taukoja, miksi näitä autoja ei ole kuin pari eri mallia?
Huvittaa jotenkin nämä hevosmiehet patteriautojensa kanssa.
Tuoskii hirnuu pellin alla 830 hevosta, ku mie pärjään raveissa yhellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa automaattinen katetrinasetin?
On, akulla toimiva, lypsää kullisi ajon aikana. Voltti-insinöörin kehittämä uutuus sähköautomarkkinoillla. EU tulee vielä pakottamaan tämän kaikkiin autoihin. Mikä on hyvä asia.
terv. AP, eli sähköautosebbo
Ku sää painat motarilla romania ohittaessa kaasuu, iskee sun kulliis sellanen virta jottei kuseta kyl iha pian!
Ne on pieniä säätöjuttuja vaan. Kaikessahan uudessa on kehitettävää. Mutta olen kyllä nauttinut teslani 370 voltista ja latauksessa jopa 800 volttia. Alkaa jo himoittaa se jännite (-tys)
t. Ap
Minäkin kun haluan aina pystykampauksen, huomasin se saavan nyt ilman kampaa. 800 V riittää hyvin. Välillä kähertää, tule kiharat kaupanpääälle.
AP
Tepolla kusi noussut päähän.
Kovat kaulassa ja toinen hoisussa...