AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Kommentit (1028)
Joko Rantasalmen teho-osasto on täynnä ja kylmäkontit on kaduilla? Voimmeko laittaa bussissa kuolleet av-mammat suoraan konttiin perillä?
Jos järkättäisiinkin reissu vain heille, joiden sukunimi on Korhonen, Virtanen, Järvinen, Nieminen, Hämäläinen, Mäkelä, Mäkinen tai muuta yleistä?
Ettei vaan kenellekään tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Jos järkättäisiinkin reissu vain heille, joiden sukunimi on Korhonen, Virtanen, Järvinen, Nieminen, Hämäläinen, Mäkelä, Mäkinen tai muuta yleistä?
Ettei vaan kenellekään tule paha mieli.
Mulle tulis noista nimistä pahamieli. Mut jos laajennettais kaikkiin -nen päätteisiin, ilahtuisin ikihyviks
Saan ihottumaa sanonnasta: Rantasalami kylpee valossa - auttaiskohan tummeli?
Muistakaahan "Kuinka mies isketään" luennot ma-ke-pe aamupäivisin. Miehet, naiset & muut mukaan, reipasta seikkailumieltä perään kuulutetaan...
Yläsali, 8m2 tilava auditorio, 100 ensin ilmottautunutta
Kesken kurssin ei voi osallistua, alkeet osattava
Mua on kyllä foliohattu tädit yrittäneet Rantasalmesta varotella mutta lähden kuitenkin avoimella mielellä.
Sovitaanko, ettei heti kysellä horoskooppeja, vasta kun tutustuminen lähtenyt käyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko, ettei heti kysellä horoskooppeja, vasta kun tutustuminen lähtenyt käyntiin?
Tää on hyvä. Yleensä ei eka treffeillä oo suotavaa. Toiset kyllä on niin horoskooppimerkin perään, että eka treffeillä yrittää... udella. Ois sit reilua sanoa ettei vakavaa suhdetta haluakaan ja etsikään vaan ns horoskooppi-buddyä!
Ihanaa ! Nyt meillä on menomatkalla bussissa reilusti aikaa haukkua suuret ikäluokat !!
Juu, ainakin paluumatkalka. Kai siellä resortissa on soijaa tarjolla, kun se näyttää nostavan kaikkia tasoja?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan "Kuinka mies isketään" luennot ma-ke-pe aamupäivisin. Miehet, naiset & muut mukaan, reipasta seikkailumieltä perään kuulutetaan...
Kesken kurssin ei voi osallistua, alkeet osattava
Onkohan mahdollisesti tulossa jatkoluento "Kuinka nykyinen mies heivataan pois elämästä uuden tieltä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken kurssin ei voi osallistua, alkeet osattavaOnkohan mahdollisesti tulossa jatkoluento "Kuinka nykyinen mies heivataan pois elämästä uuden tieltä"?
Se käsitellään JSSAP-luennolla.
Sehän on kriisitilanne.Uskon että luentosali täytyy oletetuista.Osa voi tietenkin kriisiytyä kuka milläkin tavalla majoitustilojen liepeillä.
Kai te muutkin otatte kaikki kuvat mukaan? Rtg- kuvatkin käy. Luulen että meidän kaikkien palkanmaksu päättyy reissun jälkeen.
Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta joten pukeudun sitten lämpimästi saunaan ja avantoon.
Vierailija kirjoitti:
siis miten huonejako?
Me ei saatu kaupungilta kuin 700€ sänkyihin
Voiko meikitön av-mamma lähetä mukaan? Jos sitten vaikka säikähdätte valosan aikaan. Sannakaan ei kuulema tarvitse meikkiä.