AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Sinkkulit Sipoosta tulee mukaan. Odotamme kokemusta, joka tekee rikkaasta vieläkin 'rikkaamman' ja ehkä myös... rakkaamman
Onko kulttuurista omimista jos vähän vaan vikittelen savolaista peräkammarin poikaa savon murteella?
Dibl.inssi Markku huhuu! Tulethan mukaan? Muistatko kun oltiin Seinäjoen tangomarkkinoilla? Minä muistan meidän kiihkeät hetket 😍. Sua kauheesti kaipaan.
Tv. Se D- kuppisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kulttuurista omimista jos vähän vaan vikittelen savolaista peräkammarin poikaa savon murteella?
On jos et ole aito savolainen.
Vierailija kirjoitti:
Dibl.inssi Markku huhuu! Tulethan mukaan? Muistatko kun oltiin Seinäjoen tangomarkkinoilla? Minä muistan meidän kiihkeät hetket 😍. Sua kauheesti kaipaan.
Tv. Se D- kuppisi.
Dipl.ins. Markku on kyllä mun heiniä. Meillä oli Porvoossa mahtava meininki!
Onko siellä bubi auki ja moneen? Muuten en tuu!
T. Bubiruusu (kaunis hoikka)
Läheiseni kieltäytyvät yhteisistä matkoista, mutta nyt hyvä tilaisuus päästä yksin reissuun.Puolisukuakin Korhosia.Odotan innolla tapaavani uusia ihmisiä.Ei tiedä mitä keksitään.
Hiuksiakaan en aio vapaaksi laskea , ainakaan heti alkumatkasta.
Saarimökin hyvät ja huonot puolet?
Lähde säännöllisesti AV-matkalle, takaan ettei tarvi huolehtia mökin ostosta - se juna meni jo (mökkirahat mukanaan)
Vierailija kirjoitti:
Jarkko voi mennä suohon kun ei saa ostaa alteregonaan talvitakkia.
Jarkko saa tulla mun viekkuun.
Saisinko av-palstan matkalaisista tukiverkon, jotta voisin perustaa perheen?
Bussissa voimme vertailla järkyimpiä saamiamme hupilahjoja
Onkossulla muita "etappia" elämässä kuin Rantasalami?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen Pubiruusu. Nyt on ollut kurjaa kun mun kantiskuppila on ollut kiinni. Toivottavasti Rantasalamen Pubi on auki aamusta yöhön.
Tv. PubiPirkko Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
"Vähän" vikittely ja lirttailu ei vielä. Jos mennään pitemmälle - esim holvikaaren alla - on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen Pubiruusu. Nyt on ollut kurjaa kun mun kantiskuppila on ollut kiinni. Toivottavasti Rantasalamen Pubi on auki aamusta yöhön.
Tv. PubiPirkko Porvoosta.
Ooksää sukku sil CM- Pirkolle jok ei erot
tunikaa tunikasta?
Onkos teil keppihevoset mukana, ettei taukojumppana aina kinkattais?
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni kieltäytyvät yhteisistä matkoista, mutta nyt hyvä tilaisuus päästä yksin reissuun.Puolisukuakin Korhosia.Odotan innolla tapaavani uusia ihmisiä.Ei tiedä mitä keksitään.
Meillä koko suku!
t. Korhonen
Onneksi Rantasalmella ei tartte vaalitenttejä kattella.Harva twitterissäkään.Aktiviteettejä odotellessa.
Näinhän se tuppaa käymään. Hyvä niin. Olipa reissu naamioitu miten korkeakulttuuriseksi tai luonnonsuojelulliseksi tahansa - lopputulema on sama. On muuten eri kiva, että joku tässä maailmassa on ja pysyy. Muutama pissis, hopis, itkupulli tai piilmannin piruetti ei haittaa - tästäkin selvitään.
Yleensä myös perille unohtuneet tai sieltä kyytiin osuneet muutaman vuoden kuluessa palautuu paikoilleen - yleensä.
Ei mulla muuta ollu