Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
621/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota poika mukaan, oppisi hänkin hiljasuuden retriittiä sun muuta.

Vierailija
622/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla reissuun, oudot ihmiset pihallani harmittaa. Jospa häipyisivät sillä välin (ja uskoisivat, ettei täällä ole bordlli enää -omistaja vaihtunut!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Markku riehuu, se laitetaan kalsareissa pakkaseen jäähylle ja sanotaan, että trolli tulee ja syö.

Vierailija
624/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaatte ottaa käsimatkatavara- apteekkiinne mukaan, muutakuin särkylääkettä?

Vierailija
625/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Markku riehuu, se laitetaan kalsareissa pakkaseen jäähylle ja sanotaan, että trolli tulee ja syö.

Minä en riehu, minä olen kiltisti koko reissun.

Vierailija
626/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaatte ottaa käsimatkatavara- apteekkiinne mukaan, muutakuin särkylääkettä?

E-pillerit pitää ainakin muistaa ja varmaan jotakin särkylääkettä jos sattuu olemaan aamulla pahaolo

Vierailija
627/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit pitää ainakin muistaa ja varmaan jotakin särkylääkettä jos sattuu olemaan aamulla pahaolo

Ja latumuspilleri, mua ei yleensä haluta, mutta jos kuitenkin alkaakin haluttaa

Vierailija
628/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, vaimon puhumattomuus selviää Rantasalmen reissun jälkeen.Häntäkin jännittää matka kovasti.

Vierailija
629/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka osallistuitte Porvoon reissulla suuren suosion saaneeseen Intersektionaaliseen feministiluentooni, teille on nyt erinomainen mahdollisuus osallistua syventävään osioon luxusympäristössä. Hintakin sen mukaisesti hivenen korkeampi kuin Porvoossa, 850 egiä. Mutta mikä parasta, hintaan sisältyy paljon kehuttu vihermehu tauolla. Ja maksaahan siellä jo kasvohoidot lähes saman verran. Joten kaikki lämpöisesti tervetuloa!

Vierailija
630/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut kauniit ja hoikat naiset, aiotteko olla ilman meikkiä? Minulle on ainakin tosi rankkaa yltää klubiherrojen ja peräkammarinpoikien standardeihin ilman. Mutta tahtoisin armahtaa itseni lomalla.

Vierailija
631/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisilista?

Vierailija
632/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tehdä Marinit, ja jätetään meikit pois Rantasalmella! Kaikki luomuina! Mulla onneksi tummat kulmakarvat ja ripset, muuten kalpeanaama.

Vierailija
633/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tehdä Marinit, ja jätetään meikit pois Rantasalmella! Kaikki luomuina! Mulla onneksi tummat kulmakarvat ja ripset, muuten kalpeanaama.

Sopii, mulla on onneksi huulitäytteet ja vähän botoxia otsassa.

Vierailija
634/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te muut kauniit ja hoikat naiset, aiotteko olla ilman meikkiä? Minulle on ainakin tosi rankkaa yltää klubiherrojen ja peräkammarinpoikien standardeihin ilman. Mutta tahtoisin armahtaa itseni lomalla.

Aion, nyt saa mennä ja kokea! Yleensä joudun vanhentamaan itseäni meikillä, mutta henkinen ikä 14 v. pitää nuorekkaana.

Vierailija
635/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion, nyt saa mennä ja kokea! Yleensä joudun vanhentamaan itseäni meikillä, mutta henkinen ikä 14 v. pitää nuorekkaana.

Minä taas olen 57, mutta kaikki luulee mun olevan 25.

Vierailija
636/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki retkelle osallistuvat Suomalaiset rumia?

Vierailija
637/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät voisivat nyt nousta sohvanmutkasta ja perustaa niitä kittareita tuonne, jotta saadaan herkkuja iltasella ostettua (en minä, mutta muut av-mammat). Eikös meitä ole kuitenkin aika paljon matkalla.

Vierailija
638/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku tää oli Korhosille, Virtasille, Mäkisille, Niemisille ja Hämäläisille.

Vierailija
639/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurtti purkit jokaiselle tervetuliais tervehdyksenä. Makuina mansikka tai hedelmäpommi.

Vierailija
640/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulla. Onneks ma tuled mukaa, ni teil ol jotai mita näketä. Ma ole nii palj kärsinu suomalaine rumuus. Kui ilone ma oled täs reisist.

Anu