Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekee pahaa katsoa vierestä, kun mies niin selkeästi ihastunut toiseen naiseen.

Vierailija
18.03.2017 |

Lastemme harrastusten takia näemme useamman kerran viikossa. Mies puhuu naisesta usein, ei varmaan edes itse tätä huomaa.
Esim pari viikkoa sitten tämän naisen lapsi oli sairas, eikä päässyt matsiin. Naisen kanssa olin yhteyksissä ihan muista asioista päivän aikana ja hän ilmoitti tulevansa katsomaan peliä, vaikka lapsensa ei pelaa. Tästä kun sanoin miehelleni, niin kylläpä iloistui ja hymyili suu korvissa. Illalla kentän laidalla pää pyöri kuin korkkiruuvi hänen tiiraillessaan milloin nainen tulee paikalle. Käyttäytyy myös aivan erilailla tämän naisen läsnä ollessa, kuin muiden lasten vanhempien kanssa.
Olen asiasta miehelle maininnut, mutta häntä asia vaan naurattaa ja sanoo, että kuvittelen.

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kivalta. :( 

Vierailija
2/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivottavasti se menee ohi itekseen ja mies tippuu pilvilinnoistaan. On normaalia ihastua mutta onhan se vähän tökeröä jos on parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi jokin aika sitten nainen teki pienen mokan lasten harrastuksiin liittyen ja kun vanhemmat kentän laidalla asiasta jotain mainitsivat, miehen alkoi samantien kiivaasti puolustella naista.  Nainen ei ollut silloin paikalla.

Itse kun vastaavasti olen mokannut, mies vaikka kaikkien kuullen haukkuu tyhmäksi ja idiootiksi.

Vierailija
4/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porukassa yhtään miestä jonka seuraan voisit hakeutua? Puhua lämpimästi toisesta miehestä, vanhempi tai valmentaja. Voisi olla hauskaa nähdä miltä miehesi naama näyttää kun saa maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
5/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se toinen nainen sinkku? 

Vierailija
6/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on, neljän lapsen yh.

Vierailija
7/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehellesi suoraan että tiedät tilanteen ja kerrot miltä se sinusta tuntuu.

Oman tempperamenttisi kautta.

Älä ala esittämään mitään muuta kuin olet ja tunnet.

Tiedä,sinulla on oikeus tunteisiisi.

Niin kuin miehelläsikin...

Vierailija
8/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoittanut tästä ennenkin.

Mies myös on yhteydessä tähän naiseen usein.

Oma mieheni on aktiivinen lapsen joukkueessa. En kyllä katselisi mitään "pelejä" siellä

Vierailija
9/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko porukassa yhtään miestä jonka seuraan voisit hakeutua? Puhua lämpimästi toisesta miehestä, vanhempi tai valmentaja. Voisi olla hauskaa nähdä miltä miehesi naama näyttää kun saa maistaa omaa lääkettään.

Aika harvoin nämä reseptit auttaa. :( Oma lääke ei yleensä osu kohteeseen.

Vierailija
10/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminenhan ihan kivaa. En tiedä miksi se pitää yrittää salata. Salailu vain lisäisi sitä tunnetta että ihastus on jollakin tavalla uhka puolisolle.

Vierailija
11/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ottaa avioero.

Vierailija
12/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminenhan ihan kivaa. En tiedä miksi se pitää yrittää salata. Salailu vain lisäisi sitä tunnetta että ihastus on jollakin tavalla uhka puolisolle.

Voihan se olla kivaa. Mutta saa olla sitten ihastunut ilman minua. Minä en katsele kumppania, joka on toiseen ihastunut.

Vierailija
13/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla kivaa. Mutta saa olla sitten ihastunut ilman minua. Minä en katsele kumppania, joka on toiseen ihastunut.

Oletko kertonut sen puolisollesi? En yhtään ihmettele että hän haluaa salata asian, eikä halua keskustella koko asiasta.

Vierailija
14/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on ihan kivaa. Kivaa varmaan katsella kun miehen pää pyörii kuin korkkiruuvi ja puolustelee naista kuin omaansa. Ainoa pointti vaan, että oikeesti omaansa kutsuu idiootiksi.

On siinä melkomoinen kusipää mieheksi. Ihan sama pettääkö vai ei, mulle riittäisi jo tuo katseilla nuoleminen ja mitähän se mahtaa mielessään kuvitella? Seksin aikana unelmoida? Eikä älyä edes peittää tuota kiimaisuuttaan! On ihan eri juttu tykätä jostain ihmisestä tai pitää viehättävänä, kuin kuolata perään ja vähätellä, ettei tässä mitään, olet idiootti, tyhmä ja vainoharhainen..

Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma.

Ja joo, jokainen kokee parisuhteessa pikkuihastuksia, jotka menee ja tulee, mutta tämä on jo ihan omassa kategoriassaan. Onko nainen osoittanut myös jotain epäilyttävää käytöstä?

Vierailija
15/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on, neljän lapsen yh.

Neljän lapsen yh? Neljän?! Onko miehesi tunnetusti varakas?

Vierailija
16/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on, neljän lapsen yh.

Kolmen kimppaa?

Vierailija
17/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on ihan kivaa. Kivaa varmaan katsella kun miehen pää pyörii kuin korkkiruuvi ja puolustelee naista kuin omaansa. Ainoa pointti vaan, että oikeesti omaansa kutsuu idiootiksi.

On siinä melkomoinen kusipää mieheksi. Ihan sama pettääkö vai ei, mulle riittäisi jo tuo katseilla nuoleminen ja mitähän se mahtaa mielessään kuvitella? Seksin aikana unelmoida? Eikä älyä edes peittää tuota kiimaisuuttaan! On ihan eri juttu tykätä jostain ihmisestä tai pitää viehättävänä, kuin kuolata perään ja vähätellä, ettei tässä mitään, olet idiootti, tyhmä ja vainoharhainen..

Mä raivostuisin niin, ettei mitään määrää...ja itsetunto on kohdillaan, enkä ole epävarma.

Ja joo, jokainen kokee parisuhteessa pikkuihastuksia, jotka menee ja tulee, mutta tämä on jo ihan omassa kategoriassaan. Onko nainen osoittanut myös jotain epäilyttävää käytöstä?

Jos sinulla on itsetunto kohdillaan miksi katselet puolisoa joka kutsuu puolisoa idiootiksi?

Vierailija
18/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea estää jos heillä kemiat kolahtaa yksiin. Inhottava tilanne sinun kannalta kun mies ei pysty edes peittämään mitenkään ihastumistaan.

Vierailija
19/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kohta vuoden ihastunut työkaveriin. Odottelen vielä, että tämä hiipuisi ja muuttuisi normaaliksi kaveruukseksi. Niin on aina ennen käynyt.

Oma mies kyllä tietää tästä. Olen minäkin tiennyt kun on ollut ihastunut muihin.

Jos olisi salailua niin se tuntuisi inhottavalta. Itse en vaan osaa ajatella, että ihastuminen muihin heikentäisi meidän parisuhdetta. Toisaalta ei olla kuitenkaan polyamorisia vaan halutaan olla kahdestaan.

Ihastumisesta tulee kiva olo ja ei se aiheuta mitään pakkoa pettämiseen, miksi sitä pitää pelätä?

Vierailija
20/171 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi myös viestitellyt naiselle? Ja tämä jatkunut jo pidempään? Kyllä voisit jo sanoa että nyt pitää valita joko parisuhde tai tämä ihastuksen aktiivinen ylläpito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi