Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
541/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä Rantasalmella paljon vapaita, rantatontin omistavia miehiä. En meinaa enää palata tältä reissulta Porvooseen. Haluan järven rannalle, jätän mieluusti merenrantamökkini. Löytyykö mies ja resortti? Jag talar även svenska.

Hejsan, Birgitta

Nå men. Skulle vi skaffa sådana som är grannar, så vi kunde fika tillsammans varje dag? Puss!

Margit

Hej Margit! Det skulle absolut vara härligt!

Birgitta

Kan jag komma med okså? Jag har besökat området tidigare, nämligen San Remo festival, aka Otava Happy Jazz, som ligger ganska nära. Enkä kannata alkuasukkaiden pakkoalistamista pakkoruotsilla, koska se on kuulemma hirveä ongelma, mutta jos joku muu haluaa alistua muuten vaan, niin se kyllä käy.

Minä haluan alistua Margitille ja Birgitalle ja mieluusti yhtäaikaa

Det passar om du har den rantatontti.

Margit

Jag har många rantatontti, mycket lång rantaviiva ja stora området huojuvaa pystyssä (honkametsä)

Låtar ganska bra. Men på vilken sidan smörar du knäckebröden? På båda antar jag.

Margit

Vierailija
542/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipaleena sois Paranoid🎶Vai mitä peräkammarilaiset suosittelee? Aktiviteettejäkin voi ehdottaa luistelun jälkeen.

Jezebel on tämän kevään kappale.

Kielitaidottomammat voivat lauleskella ram pam pam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsoD: "Tahdon Olla Sulle Hellä"

Vierailija
544/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä Rantasalmella paljon vapaita, rantatontin omistavia miehiä. En meinaa enää palata tältä reissulta Porvooseen. Haluan järven rannalle, jätän mieluusti merenrantamökkini. Löytyykö mies ja resortti? Jag talar även svenska.

Hejsan, Birgitta

Nå men. Skulle vi skaffa sådana som är grannar, så vi kunde fika tillsammans varje dag? Puss!

Margit

Hej Margit! Det skulle absolut vara härligt!

Birgitta

Kan jag komma med okså? Jag har besökat området tidigare, nämligen San Remo festival, aka Otava Happy Jazz, som ligger ganska nära. Enkä kannata alkuasukkaiden pakkoalistamista pakkoruotsilla, koska se on kuulemma hirveä ongelma, mutta jos joku muu haluaa alistua muuten vaan, niin se kyllä käy.

Minä haluan alistua Margitille ja Birgitalle ja mieluusti yhtäaikaa

Det passar om du har den rantatontti.

Margit

Jag har många rantatontti, mycket lång rantaviiva ja stora området huojuvaa pystyssä (honkametsä)

Låtar ganska bra. Men på vilken sidan smörar du knäckebröden? På båda antar jag.

Margit

Båda är bättre

Vierailija
545/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin mukaan reissuun. Olen sinkkumies, mahaakin on. Työelämässä, tosin työpaikalla kaikki kiusaa. Löytyisköhän reissulla naista? Kaipaan hellyyttä ja haluaisin parisuhteen. Mutta en minä kuitenkaan teille seuraksi kelpaa... Missä teihin naisiin oikeen pääsee tutustumaan?! Ollaan sitten yksin koko loppuelämä! Mikä teitä naisia oikein vaivaa?! Vihaan naisia!!!!

Vierailija
546/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman stuiskeessa. Voisko kuski pysähtyä mun sidukkarinkka on tavaratilassa?

Mulla on jano. Aion ottaa relax tän reissun. Ukko jäi kotiin lasten kanssa. Haluan nauttia. Ja varmaan laulan karaokessa ja nappailen monta olusta. 🍺🍺🍺🍺🍺.

Enkä yhtään vastusta jos joku ja jotkut miehet haluavat raottaa mun markkinarakoa. Frederik!!!!!

Onneks on tota vaapukkaviiniä kanisterissa. Kippis!

Vierailija
547/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Larmi aurailee jatkuvasti jäätä, jotta monen vuoden jälkeen pääsen kokeilemaan piruetteja. Jos on muita innostuneita, niin kuvioryhmäluisteluakin voisi harrastaa. Vyötetään tyyny pepun alle, niin homma hoituu!

No ainakin MINUN esitystä varten jää aurataan. Toivottavasti ette ole minun tiellä kun harjoittelen? Oiskohan siellä joku lasten jääkenttä teitä varten?

Voisitko keksiä jotain muuta? Vaikka mäenlaskua tyynyllä? ( maxikokoisella).

Voi nyt meinaan hermostua jos jotenkin tulette häiritsemään minun luistelua.

Vierailija
548/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies mukaan vaan, kolmannet treffit vois jo onnistua.Laitetaan hatut päähän, että tunnistamme toisemme jo matkalla.

Vierailija
549/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule. Koska siellä kuitenkin joku pakottaa minuun koronarokotteen ja käyttämään maskia. Korona on flunssa ja kuuntelen koko reissun sitten Tokentuubia. 

Vierailija
550/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies, tuu ny vaan, älä usko mustamaalaajia.

Vierailija
551/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies vaihda kanavaa, soijakastike turvottaa silmäluometkin.Ja reissuun vaan.

Vierailija
552/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat meitä tulee semmoinen ryhmä miehiä että taitaa Masonkin hämmästyä.

Pubissa tavataan tytöt. Haluamme kauniita, isorintaisia ja nöyriä tyttöjä. Älkää kertoko meidän äideille! Jos äitimme tulevat mukaan niin kiihkeä tunnelma latistuu.

Vierailija
553/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kahteen vuoteen käynyt missään, koska korona. Naama on päässyt kulahtamaan, kun en ole turhaan panostanut, kun kotona kyhjöttää ja maski on päällä ihmisten ilmoilla. Kerkeänköhän saamaan kasvojen kohotuksen, huulten täytteet ym. jotta ilkeän tulla teiden upeitten naisten pariin. Onneksi on sentään D-kupit, eivät ole rupsahtaneet.

Vierailija
554/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin jo keittänyt umpikeittiössäni hillot valmiiksi matkaa varten. Vielä pitää suolistaa mateet, käryttää kunnolla pihvit ja tehdä niin perkuleen mausteista ruokaa, että silmät kirvelee. Ja rasvaa roiskuu IHAN kaikkialle.

Vierailija
555/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy tuossa soitteli, että Sauli teki hänestä säälistä Rantasalmen herttuan. Aikoo tulla kättelemään kaikki tulijat. Ja tarkastaa nykyään henkkarit ennen hikistä tanssia.

Vierailija
556/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaakko matkaevääksi alkoholi vai yrtti?

Vierailija
557/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kunnianhimoinen ajatus hiihto-ja meditaatioreissusta entisten reissukokemusten perusteella tulee olemaan ryyppy-ja biletysreissu, sekä hillitön taistelu reissuun osallistuvista harvoista tasokkaista miehistä, (hopeaketut, latinot, ehkä dipl.ins. Markku).

Vierailija
558/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan se Latino hiihtää? Mää voisin suksia sen kanssa hiihtomajalle. Takkatuli ja karhuntalja kutsuu. Uuuuh!

Vierailija
559/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Larmit voisi järjestää Sinkut Rantasalmella samaan aikaan, kun sinne kokoonnumme. Voisimme valita tasokkaista rantatontin omistajista mieluisat seuralaiset!

Vierailija
560/1028 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaakko matkaevääksi alkoholi vai yrtti?

No yrttiä voi syödä. Basilikaa kohti ääntä vaan, namskis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi