AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
No nyt kaikki🥇kaffelle, hei. Pullaa on. Hyvä Iivo, hyvä Suomi.
Mul kramppaa selkä viel sen kurlauksen jälkee. Taidan saunoa ja ottaa muutaman lohduttavan. Rentoudun nyt, ni jaksan taas bailabailaa.
Ei mulla muuta ollu
Ny olis varmaan paree lähtee jo kotimatkalle.Kiitos Rantasalmi. Mukavia kohtaamisia ja äänimalja yms. hoidot koettu.Paluumatkalla mukava kuulla tarinoitanne reissusta.
Kun olympialaiset loppuu ja selvitty Rantasalmesta, aletaanko suunnitteleen esim. kevätretkeä vaikka Leville tai muualle Lappiin? Lähdetkö mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Rantasalamen poikamiehet ry. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin lähti jo iso akkalauma kiiruhtamaan Rantasalmea kohti norpat ja emättimet mukana. Mukaan oli pakattu myös kahvia ja pullaa matkan varrelle. Omin silmin näin.
Me ollaan akkoja vastassa Pubin ovella.
Panetteko vastaan, kun ne tulee?
Haluatko kokea mitä me pannaan? Vink vink!
Rantasalamen Poikamiehet ry.
Vierailija kirjoitti:
Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:
Minun luisteluesitys!!! Onko kaikki nyt siellä AV.n Kulmakuppilassa?
Mikä teitä vaivaa? Tänne Rantasalamelle nyt kaikki sieltä kuppilasta ja heti!
Perjantaina on minun henkeäsalpaavan upea luistelunäytös rakkaudella teitä varten tehty.
Pitääkö mun kilauttaa Kiurun tytölle? Se laittaa muutaman kiellon ja rajoituksen käyttöön heti niin että AV- kuppilan ovella on lappu :Suljettu!NÄYTÖS???MONELTA???MISSÄ???
Tietääkseni Tänään On Perjantai
No onko sillä nyt niin päivällä väliä? Minä harjoittelen niin paljon etten aina tiedä mikä vuorokausi menossa.
Tänään! Tänään! On minun luisteluesitys! Muistakaa tulla klo: 18.00 alkaa huikea esitykseni. En oikein tiedä mitä tapahtui tuossa parin viikon aikana!? Kun pari naista joku Irkku ja joku olikos se joku Kerttu niminen veivät minut pubiin. Tunnistivat minut ja halusivat paistatella seurassani! Siemailin sofistikoidusti drinkkiä huom. yhtä drinkkiä jossa punainen kirsikka. 🍒🍸 Niin joku epämääräinen ryhmä Rantasalamen Poikamiehet ry? Lyöttäytyi seuraani....
Mutta tämä iltana jäällä siis minä jälleen!
Miksi kukaan EI kukaan tullut katsomaan esitystäni?
Vierailija kirjoitti:
Modetulee mukaan ja kieltää kaiken ja peruu, sekä poistaa sovitun ohjelman, koska hän ei ymmärrä termejä joista keskustellaan ja mitä tilaisuudessa tapahtuu.
Puhuminen klo 23 jälkeen kielletty.
Kaikki ääliömäisimmät vonkausreplat on kuultu. Ja nähty! Eleet, ilmeet ja käsimerkit...
Ou mai gaad!