Koffin mainoksen kritisointi johti huoritteluun.
Miksi miehet huorittelee?
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:50"]Tuo kuvahan on miestä halventava, miten naiset siitä alkaa riehuu?
[/quote]
Elätkö tynnyrissä vai oletko heikkolahjainen?
Nainen on heikompi fyysisesti verrattuna mieheen, se on pelkästään tosiasia. Se ei kuitenkaan tee naisesta yhtään sen huonompaa. Ja sehän tässä on koko jutun pointti. Ajattelumalli on yhä voimissaan miesten keskuudessa on nainen on aina huonompi. Miehet kokevat paremmuutta naisiin nähden, se on heidän tapa pönkittää egoaan. Ei voi puhua mistään tasa-arvosta koska miesten perimmäinen ajatus on että he ovat parempia kuin naiset - eivät ainoastaan jääkiekossa vaan kaikessa. Kun nainen ja mies laitetaan samalla viralle niin miestä arvostetaan siinä enemmän, aina.
Jotkut miehet väittävät ettei feminismiä enää tarvita koska naiset ja miehet ovat jo tasa-arvoisia mutta olen eri mieltä. Sitten vasta kun miehet eivät enää näe naiseutta huonommuutena ja heikkoutena niin voidaan puhua tasa-arvosta. Valitettavasti nämä sovinistiset ajatukset ovat miehillä syvässä - ja samaa mallia opetetaan uusille sukupolville.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:30"]
Asepalvelus ei ole aseellista puolustamista. Aseellista puolustamista on sotiminen. Nyt kysymys kuuluukin, että oletko ollut sodassa eli puolustanut aseellisesti maatasi?
Ymmärsitkö? Vai väännänkö vielä tarkemmin?
[/quote]
Ai että miesten asevelvollisuus onkin epätasa-arvoista vasta sitten, kun syttyy sota? Tää on taas naisen logiikkaa parhaimmillaan. En yhtään ihmettele että sinuakin kutsutaan vaikka kuinka typerillä ilmauksilla internetissä, olet todennäköisesti ansainnut ne.
Olen vannonut sotilasvalan, ja siten olen myös puolustamassa Suomea aseellisesti tarpeen vaatiessa.
[/quote]
En ole noin kirjoittanut, joten kyse on omasta heikohkosta logiikastasi. Myöskin hanakkuutesi ihmisten haukkumiseen viittaisi siihen, että älynlahjoja ei ole suotu kovinkaan runsaalla kädellä.
Enkä usko, että sinun "sotilasvalastasi" on mitään hyötyä rintamalla. Kuuden kuukauden palvelus on lähinnä räätälöity heikkolahjaisille.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:26"]
Huvittavaa tämä tutkimuksilla nokittelu, jokainen jolla on vähänkin järkeä päässä niin ymmärtää, että kumpikin sitä saa osakseen. Katsoin vähän aikaa sitten videon jossa youtubettaja kertoi siis mies, että vihaposti on jokapäiväistä, eikä hän jaksa nykyään edes niitä lukea.
Minä en esimerkiksi tämän takia vaikka olen mies, niin viitsi youtubeen mitään videoita laittaa omalla nimellä tai kasvoilla, koska se kommentointi on niin ala-arvoista. Eikä siihen auta, että laitat kommentoinnin pois se solvaaminen kyllä jatkuu muualla, jos ihmiset haluavat.
[/quote]
Veikkaan, että sitä vihapostia lähettää enimmäkseen muut miehet.
[/quote]No tämä videon mies saa enemmän vihapostia naisilta, feministeiltä. Kritisoi feminismiä, uskontoja jne.. On itse bi-seksuaali ateisti, todella räväkkä persoona, mutta ei se tee raiskaus ja tappouhkailuista tee hyväksyttävää.
[/quote]
Miehet esiintyvät hyvin mielellään naisina netissä.
[/quote]Kyllä ne on naisia, osa näistä sekopäistä tiedetään ja tunnetaan. Minusta todella omituista, että kuvittelet naisten olevan jotain enkeleitä verrattuna miehiin.
Käsittämätöntä on myös naisten kielenkäyttö toisista naisista, seuraa joskus huvikseen twitter ketjuja missä arvostellaan toisia naisia, huoraksi, rumaksi, läskiksi haukkuminen on ihan perussettiä.
[/quote]
Oletpa typerä, kun yrität laittaa ajatuksia päähäni. Miksi tämä on tyypillistä miehille? Etenkin heikkolahjaisille?
Mä olen nainen ja kyllä täytyy olla aika herkkähipiäinen jos siitä kuvasta vetää herneet nokkaan. Ootteko kattonu naisten lätkää? Ja mies pelaajan kustannuksellahan tuossa pilailtiin. Ei hiertäny mun genitaalia tämä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:32"]
Miksi tästäkin nyt vouhkataan? Kuten tiedämme, että kun laitetaan ammatikseen jääkiekkoa pelaava nainen miesten MM-kisoihin pelaamaan on tämä nainen kuin vitsi siellä ammattimiesten keskuudessa. Todellakin, se olisi komediaa katsoa kuinka tuo nainen, kaikesta yrittämisestään huolimatta epäonnistuu spektaakkelimaisesti vain siksi, että hänen kykynsä ei riitä alkuunkaan pelaamaan miesten tasolla.
Todellakin, tulisi ilmi se, että nainen on suuri huvituksen aihe siellä miesten keskellä yrittämässä parhaansa. Siksipä on aivan osuvaa pukea mies naisen asuun merkitsemään miehen vajavaisia taitoja sekä tehdäksemme hänesta vitsin ja yleisen naureskelun kohteen.
Koska nainen taitoineen on iso vitsi miesten keskellä.
[/quote]
Olet oksettava sovinisti. Mutta toisaalta todistat hienosti, miksi tällaisista aiheista kuuluukin älähtää. Ehkä jotkut suuremmalla älyllä varustetut ihmiset huomaavat, että tämä on tärkeä aihe. Ehkä jo seuraavat sukupolvet saavat elää maailmassa, missä ihmisiä arvostetaan ihmisinä eikä sukupuolielintensä jatkeina.
[/quote]sinä varmaan oot sellanen jolla käyvät molemmat aivon puoliskot, sellanen jolla kulttuurikerhossa on monta riviä ulkoa lainattua sanottavaa. Tiiäthän, sellasta ajattelun ulkoalukua.
nyt hävisi työukko kulttuurihenkilölle, sellainen kova elämänkoullu tuli tähän nyt eteen :(
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:42"]
Oletpa typerä, kun yrität laittaa ajatuksia päähäni. Miksi tämä on tyypillistä miehille? Etenkin heikkolahjaisille?
[/quote]
Ole kiltti äläkä syyllisty samaan, mistä itse syytät muita. Haukkumalla miehiä ja esittämällä heistä itse keksimiäsi stereotypioita et ainakaan paranna tasa-arvoa. Olette varmasti kummatkin yhtä väärässä, jos syytätte vain toista sukupuolta kaikista internetin huonoista puolista. Aivan satavarmasti kummankin sukupuolen edustajissa on niitä yksilöitä, jotka pilaavat internetin ja maineen muiltakin.
t. sivustaseuraaja
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:26"]
Huvittavaa tämä tutkimuksilla nokittelu, jokainen jolla on vähänkin järkeä päässä niin ymmärtää, että kumpikin sitä saa osakseen. Katsoin vähän aikaa sitten videon jossa youtubettaja kertoi siis mies, että vihaposti on jokapäiväistä, eikä hän jaksa nykyään edes niitä lukea.
Minä en esimerkiksi tämän takia vaikka olen mies, niin viitsi youtubeen mitään videoita laittaa omalla nimellä tai kasvoilla, koska se kommentointi on niin ala-arvoista. Eikä siihen auta, että laitat kommentoinnin pois se solvaaminen kyllä jatkuu muualla, jos ihmiset haluavat.
[/quote]
Veikkaan, että sitä vihapostia lähettää enimmäkseen muut miehet.
[/quote]No tämä videon mies saa enemmän vihapostia naisilta, feministeiltä. Kritisoi feminismiä, uskontoja jne.. On itse bi-seksuaali ateisti, todella räväkkä persoona, mutta ei se tee raiskaus ja tappouhkailuista tee hyväksyttävää.
[/quote]
Miehet esiintyvät hyvin mielellään naisina netissä.
[/quote]Kyllä ne on naisia, osa näistä sekopäistä tiedetään ja tunnetaan. Minusta todella omituista, että kuvittelet naisten olevan jotain enkeleitä verrattuna miehiin.
Käsittämätöntä on myös naisten kielenkäyttö toisista naisista, seuraa joskus huvikseen twitter ketjuja missä arvostellaan toisia naisia, huoraksi, rumaksi, läskiksi haukkuminen on ihan perussettiä.
[/quote]
[/quote]No niin, nyt sinä solvaat miehiä ja todistat kommentillasi kuinka miehet saavat myös tätä solvaamista osakseen.
Kiitos tästä, et luultavasti itse edes ymmärrä kuinka hölmö olet osoittamalla pointtini oikeaksi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:45"]
Miksi tästäkin nyt vouhkataan? Kuten tiedämme, että kun laitetaan ammatikseen jääkiekkoa pelaava nainen miesten MM-kisoihin pelaamaan on tämä nainen kuin vitsi siellä ammattimiesten keskuudessa. Todellakin, se olisi komediaa katsoa kuinka tuo nainen, kaikesta yrittämisestään huolimatta epäonnistuu spektaakkelimaisesti vain siksi, että hänen kykynsä ei riitä alkuunkaan pelaamaan miesten tasolla.
Todellakin, tulisi ilmi se, että nainen on suuri huvituksen aihe siellä miesten keskellä yrittämässä parhaansa. Siksipä on aivan osuvaa pukea mies naisen asuun merkitsemään miehen vajavaisia taitoja sekä tehdäksemme hänesta vitsin ja yleisen naureskelun kohteen.
[/quote]
Olet oksettava sovinisti. Mutta toisaalta todistat hienosti, miksi tällaisista aiheista kuuluukin älähtää. Ehkä jotkut suuremmalla älyllä varustetut ihmiset huomaavat, että tämä on tärkeä aihe. Ehkä jo seuraavat sukupolvet saavat elää maailmassa, missä ihmisiä arvostetaan ihmisinä eikä sukupuolielintensä jatkeina.
[/quote]sinä varmaan oot sellanen jolla käyvät molemmat aivon puoliskot, sellanen jolla kulttuurikerhossa on monta riviä ulkoa lainattua sanottavaa. Tiiäthän, sellasta ajattelun ulkoalukua.
nyt hävisi työukko kulttuurihenkilölle, sellainen kova elämänkoullu tuli tähän nyt eteen :(
[/quote]
Jos olit ensimmäisessä viestissäsi sarkastinen, niin myönnän ymmärtäneeni väärin. Eikös Suomessa muuten joku nainen pelaa SM-tasolla miesten joukkueessa, tai sitä ainakin on harkittu? En seuraa itse urheilua, mutta muistan lukeneeni moisesta. Jääkiekossa, kuten niin monessa muussakin lajissa, voi kompensoida pienempää kokoa ja lihasmassaa taidolla ja ketteryydellä, missä naiset vuorostaan ovat miehiä parempia.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:49"]
[/quote]
[/quote]
Jos olit ensimmäisessä viestissäsi sarkastinen, niin myönnän ymmärtäneeni väärin. Eikös Suomessa muuten joku nainen pelaa SM-tasolla miesten joukkueessa, tai sitä ainakin on harkittu? En seuraa itse urheilua, mutta muistan lukeneeni moisesta. Jääkiekossa, kuten niin monessa muussakin lajissa, voi kompensoida pienempää kokoa ja lihasmassaa taidolla ja ketteryydellä, missä naiset vuorostaan ovat miehiä parempia.
[/quote]Oletko sinä ihan uusi netin keskustelupalstoilla? Niin ja vaikuttaisit fiksummalta jos et heittelisi hataria muistikuvia faktoina tai epämääräisiä olettamuksia yleisinä totuuksina.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:13"]
Silti tässä jutussa loukattiin ylivoimaisesti eniten Malkinia. Tämä siis ei tarkoita sitä, etteikö naisetkin saa loukkaantua, mutta voisi nyt jumankauta joku edes sivulauseessa mainita, että tuollainen Malkinin halveeraaminen oli mautonta ja loukkaavaa!!!
[/quote]
Malkinikin saanut huorapostia? Itsekin olin ensin sitä mieltä, että ehkä vähän kukkahattuilua. Mutta jälkikäteen ajatellen ymmärrän pointin ja varsinkin nyt vituttaa taas nämä nuoret miehet katkerassa naisvihassaan. Säälittävää sakkia.
[/quote]
Toivottavasti et liittänyt minua tuohon nuorten katkerien naisvihaisten miesten joukkoon, minä kun en todellakaan naisia vihaa, enkä todellakaan ole millään mittarilla enään nuori, mies kylläkin.
En tiedä, mitä postia Malkin on saanut, mutta se, että joku on saanut kannanotoistaan ala-arvoista postia on toinen asia, kuin mistä minä puhuin. Minusta siis tuollaisten huorapostien lähettäminen on tietenkin yksinomaan tuomittavaa ja vieläpä rikollista, siitä ei kahta sanaa.
Sitäpaitsi näitä vihaisia nuoria miehiä ei varmaankaan Malkinin kohtalo huoleta pätkääkään, vaan todennäköisesti heidän mielestä "ryssälle" kuuluukin vetää mekko päälle.
Minä siis puhuin nimenomaan siitä Koffin tekemästä kuvasta, en suinkaan niistä vihaposteista, joita tämä joku Sini on saanut. Ne siis totta kai tuomittavia, kuten mielestäni tuo Malkinin halveeraaminenkin.
Ylipäätään en ymmärrä, miksi iso olutpanimo lähtee tekemään naapurimaamme urheilutähdestä tuollaisia pilkkakuvia, kun heidän tuotteitaan siellä myydään ja taitaapa olla merkittäväkin markkina-alue Koffille. Ei varmastikaan hyvää mainosta heidän tuotteilleen Venäjällä tuo kuva.
En yleensä ymmärrä mitään piakuvia, joilla halveeraataan yhtään ketään, en siis myöskään islamista, tai mistä tahansa uskonnosta tehtyjä pilakuvia, vaikka ateisti olenkin.
Ihan tarpeeksi on maailmassa eripuraa ja sotia muutenkin, tarviiko sitä vielä ehdoin tahdoin kaivaa verta nenästään.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Oletko sinä ihan uusi netin keskustelupalstoilla? Niin ja vaikuttaisit fiksummalta jos et heittelisi hataria muistikuvia faktoina tai epämääräisiä olettamuksia yleisinä totuuksina.
[/quote]
En ole uusi, mistä niin päättelit? En edelleenkään saanut oikein kiinni lainaamani kirjoittajan ajatuksen juoksusta. Mitähän heittelin faktana tai totuutena? Tein mielestäni hyvinkin selväksi sen, että tuo muistelu oli todellakin vain sitä. Jos jota kuta kiinnostaa, löytyy asiasta varmaan varmempaakin tietoa. Tai jos itse tiedät paremmin, niin korjaa ihmeessä. Kuten sanoin, en ole mikään urheilun asiantuntija.
[/quote]
Tarkoitat varmaan Noora Rätyä (maalivahti)? Kenttäpelaajilla ei ole mitään mahdollisuuksia päästä liigajoukkueeseen. Maailman paras naisjääkiekkoilija, Hayley Wickenheiser, kävi Suomessa pelaamassa, kun oli parhaassa peli-iässään, eikä peliaikaa tahtonut oikein löytyä edes Mestiksestä, vaikka hänen peluuttamisellaan hurjasti mainosarvoa olikin. Ei vain pärjännyt kaukalossa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:13"]
Silti tässä jutussa loukattiin ylivoimaisesti eniten Malkinia. Tämä siis ei tarkoita sitä, etteikö naisetkin saa loukkaantua, mutta voisi nyt jumankauta joku edes sivulauseessa mainita, että tuollainen Malkinin halveeraaminen oli mautonta ja loukkaavaa!!!
[/quote]
Malkinikin saanut huorapostia? Itsekin olin ensin sitä mieltä, että ehkä vähän kukkahattuilua. Mutta jälkikäteen ajatellen ymmärrän pointin ja varsinkin nyt vituttaa taas nämä nuoret miehet katkerassa naisvihassaan. Säälittävää sakkia.
[/quote]
Toivottavasti et liittänyt minua tuohon nuorten katkerien naisvihaisten miesten joukkoon, minä kun en todellakaan naisia vihaa, enkä todellakaan ole millään mittarilla enään nuori, mies kylläkin.
En tiedä, mitä postia Malkin on saanut, mutta se, että joku on saanut kannanotoistaan ala-arvoista postia on toinen asia, kuin mistä minä puhuin. Minusta siis tuollaisten huorapostien lähettäminen on tietenkin yksinomaan tuomittavaa ja vieläpä rikollista, siitä ei kahta sanaa.
Sitäpaitsi näitä vihaisia nuoria miehiä ei varmaankaan Malkinin kohtalo huoleta pätkääkään, vaan todennäköisesti heidän mielestä "ryssälle" kuuluukin vetää mekko päälle.
Minä siis puhuin nimenomaan siitä Koffin tekemästä kuvasta, en suinkaan niistä vihaposteista, joita tämä joku Sini on saanut. Ne siis totta kai tuomittavia, kuten mielestäni tuo Malkinin halveeraaminenkin.
Ylipäätään en ymmärrä, miksi iso olutpanimo lähtee tekemään naapurimaamme urheilutähdestä tuollaisia pilkkakuvia, kun heidän tuotteitaan siellä myydään ja taitaapa olla merkittäväkin markkina-alue Koffille. Ei varmastikaan hyvää mainosta heidän tuotteilleen Venäjällä tuo kuva.
En yleensä ymmärrä mitään piakuvia, joilla halveeraataan yhtään ketään, en siis myöskään islamista, tai mistä tahansa uskonnosta tehtyjä pilakuvia, vaikka ateisti olenkin.
Ihan tarpeeksi on maailmassa eripuraa ja sotia muutenkin, tarviiko sitä vielä ehdoin tahdoin kaivaa verta nenästään.
[/quote]Eihän sitä ymmärrä, mutta netti on valitettavasti kaikista hyvistä puolistaan huolimatta sellainen viemäri, että tuollainen Malkinin hamekuva on aika pientä mitä netistä löytyy.
Olen ihan aidosti hullujen juttuja nähnyt ja lukenut netistä, niin miesten kuin naistenkin. Youtube kommentointi on joskus niin käsittämätöntä luettavaa, että eihän sitä uskoisi mitä ihmisten päässä liikkuu ellei niitä näkisi omin silmin.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:52"]
[/quote]
En ole uusi, mistä niin päättelit? En edelleenkään saanut oikein kiinni lainaamani kirjoittajan ajatuksen juoksusta. Mitähän heittelin faktana tai totuutena? Tein mielestäni hyvinkin selväksi sen, että tuo muistelu oli todellakin vain sitä. Jos jota kuta kiinnostaa, löytyy asiasta varmaan varmempaakin tietoa. Tai jos itse tiedät paremmin, niin korjaa ihmeessä. Kuten sanoin, en ole mikään urheilun asiantuntija.
[/quote]
Laitanpa nyt linkinkin uutiseen, jota muistelin, niin ei jää asia hatarien muistikuvieni varaan:
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:27"]
Ei maailma ole niin vakava paikka. Ja se alkuperäinen Koffin manipulaatio oli ihan hauska. En usko kaikkien naisten näkevän asiassa niin kovin naista heikoksi tekevää näkökulmaa.
[/quote]
Niin. Miksi se on sinusta hauska? Analysoi ja erittele huolella.
Itse asiaan: todella surullista, että edelleen naiseus nähdään miehisyyttä huonompana asiana ja kun joku on tarpeeksi rohkea ottaakseen asian esille saa vastauksena ikiaikaista samaa vihaa ylleen.
[/quote]
Miestähän siinä kuvassa pilkattiin. Pitäisikö miesten kollektiivisesti siitä suuttua? En ymmärrä miksi kuva on käännetty siten että naiset tulkitsevat sen naisen pilkaksi.
Entä jos pelaaja olisi esitetty apinaksi puettuna? Samalla logiikallasi kuvalla olisi halvennettu apinoita.
[/quote]
Jatka analysointia edelleen, et ole vielä päässyt asian ytimeen:
Miksi miehen pukeminen hameeseen katsotaan pilkkaamiseksi, mitä hameen pukeminen miehelle edustaa, millaisia piirteitä se antaa jääkiekkoilijalle tuossa kontekstissa?
Miksi juuri naisen hame edustaa pilkkaamista, miksi esim. miehen puku jääkiekkoilijan päälle asetettuna tuossa kontekstissa ei saisi aikaan "hauskaa" lopputulosta?
[/quote]
Miesjääkiekkoilijan pukeminen naiseksi on pilkkaamista, koska naisten maajoukkue häviää poikien seurajoukkueellekin (Kärppien C-junnut) 17-0. Naiset kun ovat tuossakin lajissa miehiin verrattuna niin huonoja, ettei heitä voi edes verrata.
[/quote]
Voi luoja miten kankeaa yrittämistä. Ja mitenköhän tämä liittyy balettiin? Balettiasuunhan se jääkiekkoilija oli puettu. Jääkiekkoilijat todellakin jäävät kakkoseksi urheilijoina balettitanssijoille, 99 % ei kestäisi sitä sitoutumista, kovaa päätä ja oman kropan rääkkäämistä, mitä se laji huipputasolla vaatii.
[/quote]Niin millä perusteella? Baletti ja jääkiekko ovat ihan erilaisia lajeja ja vaativat paljon eri ominaisuuksia, mutta molemmat vaativat sitoutumista huipputasolla, sikäli kun baletissa mitään huipputasoa edes on, koska se on enemmän taidetta kuin urheilua.
En kannata huorittelua mutta vähän mamupatjamainen kommentti oli päässyt myös naiselta, kun oli selittänyt huorittelun ikään kuin suomalaisten viaksi.
-Mies 29v + 1v-
Enkä usko, että sinun "sotilasvalastasi" on mitään hyötyä rintamalla. Kuuden kuukauden palvelus on lähinnä räätälöity heikkolahjaisille.
[/quote]
Edelleen mainiota naisen logiikkaa. Lähettäisit ilmeisesti sotaan pelkästään lähinnä johtajakoulutuksen suorittaneita, etkä miehistöä lainkaan?
Muutenkin aika ironinen kommentti tähän viestiketjuun. Miksi vihaat heikkolahjaisia, hä? Soitin just Iltafeministin päätoimittajalle, tekee kuulemma jutun sun suvaitsemattomuudestasi! #heikkolahjaisuusgate
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:53"]
Siis mä olin tästä tapauksesta ihan tietämätön kun äsken television avasin ja siellä alettiin haastattelemaan jotain Siniä. Sitten näytettiin Malkinista tehty halventava kuva ja kuulemma Koff liittyi tähän jotenkin. Odotin että jossain kohtaa olisi sanottu, että kuva on mauton ja tuollaiset loukkaukset on säälittäviä. Mutta ei missään kohtaa edes mainittu, että kuva loukkaa Malkinia, vaan alettiinkin puhumaan naisten halventamisesta????
Siis mitä vittua??? Malkiniahan tossa halveerataan rankalla kädellä. Venäläisessä kulttuurissa naiseen vertaaminen on aika rankka halveeraus ja eihän siinä sillloin tietenkään mitään naisten halveksimista ajatella, vaan miestähän siinä halveerataan!!!
[/quote]
Voi jeesus sentään. Miten tällainen asia täytyy vääntää joillekin rautalangasta?
Kuvitellaan, että nimesi on Matti. Joku sanoo toiselle sinun kuullesi "Voi luoja oot paska heittämään palloa. Heität niinkuin Matti." Miksi tämä ei sinusta loukkaa sinua, eli Mattia? Kyllähän se on loukkaus sinua kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:00"]
[/quote]
Tarkoitat varmaan Noora Rätyä (maalivahti)? Kenttäpelaajilla ei ole mitään mahdollisuuksia päästä liigajoukkueeseen. Maailman paras naisjääkiekkoilija, Hayley Wickenheiser, kävi Suomessa pelaamassa, kun oli parhaassa peli-iässään, eikä peliaikaa tahtonut oikein löytyä edes Mestiksestä, vaikka hänen peluuttamisellaan hurjasti mainosarvoa olikin. Ei vain pärjännyt kaukalossa.
[/quote]Noora Rädylläkin on vaikea mahtua Mestis tason jengiin, vaikka hyvä maalivahti onkin.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:30"]
Asepalvelus ei ole aseellista puolustamista. Aseellista puolustamista on sotiminen. Nyt kysymys kuuluukin, että oletko ollut sodassa eli puolustanut aseellisesti maatasi?
Ymmärsitkö? Vai väännänkö vielä tarkemmin?
[/quote]
Ai että miesten asevelvollisuus onkin epätasa-arvoista vasta sitten, kun syttyy sota? Tää on taas naisen logiikkaa parhaimmillaan. En yhtään ihmettele että sinuakin kutsutaan vaikka kuinka typerillä ilmauksilla internetissä, olet todennäköisesti ansainnut ne.
Olen vannonut sotilasvalan, ja siten olen myös puolustamassa Suomea aseellisesti tarpeen vaatiessa.
[/quote]
Ööö, eli koska olet ollut joskus intissä 6 kk, niin naisia voi huoritella? Justiinsa.
T: sivusta seurannut