Millainen ihmisryhmä on äänestänyt Arto Satosen eduskuntaan?
Kommentit (30)
Varmaan ne Sastamalan Työteekin 9 euron "työlllistetyt".
Miettinyt samaa. Noh toisaalta olen miettinyt samaa aika monenkin tyypin kohdalla.. Iiris Suomela, Teuvo Hakkarainen, Satonen, Li anderson muutamia mainitakseni.
No sitten kun tarkastellaan suomalaisia tai ihmisiä muuten vaikka keississä korona paniikki niin en ihmettelekään enää lainkaan.
Valitettavasti ollaan jonkin verran undulaatteja
Minä äänestin Olen ylpeä siitä, että saatiin suoraselkäinen oikea mies työministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ne Sastamalan Työteekin 9 euron "työlllistetyt".
Näin kunta myy työttömiä firmojen alihankkijoiksi Sastamalassa - Hikipajan hengessä voi tienata yhdeksän euroa päivässä
Sastamalan kunnan työllisyyspalveluita käytetään yritysten alihankintaan ja työttömät saavat ahertaa niissä kuntoutuksen verukkeella.
https://seura.fi/asiat/tutkivat/nain-kunta-myy-tyottomia-firmojen-aliha…
Millainen porukka maksaa tyytyväisenä AY maksuja ja istuvat kotona lakkoillessaan.
Hyi hävetkää
Kyseenalaistan, että v**lit Suomessa ovat rehellisiä. Valitettavasti on nähty etteivät ole.
On sallittuja ja ei sallittuja mielipiteitä. Vaikuttaa läpimenoon ja etenimiseen. Dem*kratialla pyyhitään lattiaa.
Kiitos Arto. Älä lopeta hyvinvoivan ja taloudellisesti kestävän Suomen puolustamista.
Arto Satonen esittelee Sastamalan liikuntapalveluja.
Minä äänestin. Enkä kadu päätöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin. Enkä kadu päätöstäni.
Onko joku äänestänyt SAK:n ökypalkkaiset pomot paikoilleen?
Luulivat että kyseessä oli Putous-hahmon äänestys.