Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö joillein tule koskaan mitään häpeän tunnetta?

Vierailija
29.06.2015 |

Minulla on tuttava, joka on AINA myöhässä, eikä ilmoita myöhästymisestään tai siitä, tuleeko ylipäätään paikalle ollenkaan.

Muuten heivaisin tuollaisen tutun mäkeen, mutta lapsemme ovat parhaat kaverit keskenään. Tänään piti lähteä retkelle toiseen kaupunkiin. Piti lähteä klo 9 meiltä meidän autolla. Ja takaisin piti tulla klo 12, jotta ehditään syödä lounasta ennen meidän taaperon päiväunia.

Eipä heitä näkynyt yhdeksältä, eikä vieläkään. Kello on kohta varttia yli 10 ja jos siellä toisessa kaupungissa meinaa jotain ehtiä tehdä, pitäisi lähteä NYT. 

Olen laittanut kaksi viestiä ja soittanut. Ei vastaa, ei puheluihin, eikä viesteihin.

Ajattelin lähteä omien lasten kanssa nyt sinne retkelle. Tuttava joko tulee myöhässä ja ihmettelee oven takana, kun olemme jo lähteneet tai sitten ei tule ollenkaan.

RAIVOSTUTTAVAA!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä pihasta autolla 10.30, kun tämä tuttava tulee lapsen kanssa. Ihmetteli hirveästi, että oltiinko me lähdössä ilman heitä. Sanoin, että sovittiin lähtö klo 9. Tuttava tokaisi, että "mutta kun me herättiin vasta yhdeksältä!"

Aargh. No, en viitsinyt alkaa riidellä lasten kuullen siinä. Lapsilla oli hauskaa retkellä. Lyhyeksihän se jäi, kun piti tulla tuon 2-vuotiaan takia takaisin lounaalle ja päiväunille.

Ei mitään anteeksipyytöä. Ihmettelyä vain siitä, että aikataulut on niin minuutin päälle.

ap

Vierailija
2/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillasi on ehkä elämänhallinta hakusessa muutenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tulee aina vähintään 15 min. myöhässä. Syyksi se sanoi, että ei pidä odottelusta. (?)

Jotkut on loogisempia, kuin toiset. :)

Vierailija
4/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:15"]Mun kaveri tulee aina vähintään 15 min. myöhässä. Syyksi se sanoi, että ei pidä odottelusta. (?)

Jotkut on loogisempia, kuin toiset. :)
[/quote]
No musta toi kaverisi selitys on kyllä ihan looginen.

Vierailija
5/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looginen ehkä, mutta samalla itsekäs.

Vierailija
6/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:15"]Mun kaveri tulee aina vähintään 15 min. myöhässä. Syyksi se sanoi, että ei pidä odottelusta. (?) Jotkut on loogisempia, kuin toiset. :) [/quote] No musta toi kaverisi selitys on kyllä ihan looginen.

[/quote]

No niin on. Sitähän mä just meinasinkin. Itse ei vaan osaa tuolla tavalla olla looginen ja on aina ajoissa... ja turhautuu odottamiseen.

Vierailija
7/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on krooninen myöhästelijä ja siihen ei ole mikään auttanut. Paras vaan sopia hänen kanssaan kaikki n. tuntia aikaisemmin, kun on oikeasti ajatellut.

Vierailija
8/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen pariskunnan, joka on aina myöhässä joka paikasta. Kumpikin on ihan käsittämättömän huono tulemaan mihinkään sovittuna aikana. Kun kumpikin on tuollainen, niillä on oikeasti todella hankalia tilanteita, kun eivät millään ehdi lasten vanhempainvartteihin, lääkäriaikoihin, lomalennoille, kauppaan, töihin, hakemaan lapsia päiväkodista. Mikään ei suju. 

Myöhästyivät meidän häistäkin. Oltiin juuri itku silmässä sanomassa 'tahdon' toisillemme, kun kirkon ovi narahtaa ja tuo pariskunta hipsii takariviin. Liikutus häipyi samantein. 

Ihan käsittämätön pariskunta. He kyllä ymmärtävät olevansa myöhässä, mutta eivät vain osu ajoissa paikalle koskaan. Siis oikeasti ikinä.

Vierailija
9/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:31"]Looginen ehkä, mutta samalla itsekäs.
[/quote]
No vähän joo.. Mutta jos kaveri on muuten kiva, niin tuo odottaminen ei olisi mulle ongelma, jos kaveri on kuitenkin kertonut, mistä se johtuu. Ehkä se odottaminen on toiselle ihan tosissaan ahdistavaa. Ja kun se mulle on vain odottamista, niin mieluummin meistä kahdesta sitten minä olen se odottaja.

Vierailija
10/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hittooko sä sitä odatat? Olisin lähtenyt yhdeksän jälkeen, varsinkaan jos ei vaivaudu vastaamaan puheluihin.

Vierailija
11/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä voi olla jotakin isoja ongelmia. Oksentaa vaikka aina ennen lähtöä.

Tai sitten olet vain antanut tilanteen mennä hiljalleen tuollaiseksi, kun et ole pitänyt puoliasi itsekkään kaverisi kanssa.

Tai sitten kaverisi on vain tyhmä, eikä ymmärrä miksi aikatauluja pitää noudattaa.