Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tekoblondit kutsuvat itseään blondeiksi?

Vierailija
01.06.2015 |

Minua se aina huvittaa...:D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Case Bea Toivonen, *köh*. Jep, aika koomista.

Vierailija
2/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan muut eivät edes sano niin. Jos kuulet jonkun sanovan "no mä oon tällänen blondi", niin aika varmasti näkyy juurikasvut kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoohan tekobrunetetkin itseään bruneteiksi

Vierailija
4/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoblondit ovat niitä hehkeitä blondeja. Aidot blondit jotain nyhveröitä peräkammarintyttöjä.

Vierailija
5/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mun mielestä se väri on kuitenkin se mikä on värjätty. Jos oot blondattu niin ei kai sillon voi sanoa että olen brunette. Tai jos värjää punaiseksi niin punapää se mun mielestä on. 

Vierailija
6/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:43"]Niin no mun mielestä se väri on kuitenkin se mikä on värjätty. Jos oot blondattu niin ei kai sillon voi sanoa että olen brunette. Tai jos värjää punaiseksi niin punapää se mun mielestä on. 
[/quote]

Juurikin näin.

Vierailija
7/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös "blondi" ole ennemminkin henkinen ominaisuus kuin hiustenväri. Jos on henkisesti blondi niin sitten vaalentaa hiuksetkin, jotta tämä asenne tai ominaisuus näkyisi ulospäin. Näin minä sen ymmärrän. Norma Jean oli brunetti, joka vaalensi tukkansa ja käytti nimeä Marilyn Monroe. Hänestähän tuli oikea blondiuden ikoni, jota ihaillaan vieläkin.

Vierailija
8/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:42"]Tekoblondit ovat niitä hehkeitä blondeja. Aidot blondit jotain nyhveröitä peräkammarintyttöjä.
[/quote]
Jokaisessa koululuokassa se ujoin ja hiljaisin tyttö on joku aito blondi. Ja se hurjin kovistyttö on tekoblondi.

Vierailija
9/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se huvittaa? Minun mielestä jokainen jolla on vaaleat hiukset on blondi. Onko jossain määritelty kuka saa kutsua itseään blondiksi? Ja en ole itse blondi.

Vierailija
10/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:48"]

Eikös "blondi" ole ennemminkin henkinen ominaisuus kuin hiustenväri. Jos on henkisesti blondi niin sitten vaalentaa hiuksetkin, jotta tämä asenne tai ominaisuus näkyisi ulospäin. Näin minä sen ymmärrän. Norma Jean oli brunetti, joka vaalensi tukkansa ja käytti nimeä Marilyn Monroe. Hänestähän tuli oikea blondiuden ikoni, jota ihaillaan vieläkin.

[/quote]

Enemmänkin se että mikä sopii. Kokeilemalla löytää sen mikä sopii tosin aika usein näkee niitä joille ei sovi. Toisten naama muuttuu ihan oudoksi joillain väreillä.

Vierailija
11/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se, että eronneet sanovat itseään sinkuiksi :)

Vierailija
12/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se huvittaa jos uhriudutaan ja selitetään saatua kohtelua sillä että on "blondi". Ei muuten.

Vierailija
13/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:52"]

Mua häiritsee se, että eronneet sanovat itseään sinkuiksi :)

[/quote]

Niin muakin. Sinkkuäiti sana on kamala.

Vierailija
14/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:48"]

[/quote]

Enemmänkin se että mikä sopii. Kokeilemalla löytää sen mikä sopii tosin aika usein näkee niitä joille ei sovi. Toisten naama muuttuu ihan oudoksi joillain väreillä.

[/quote]

Helpoin tie hyvään tulokseen on värjätä hiukset sen värisiksi kun ne oli alle kouluikäsenä. Ei mee pieleen.

Vierailija
15/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:36"]Case Bea Toivonen, *köh*. Jep, aika koomista.
[/quote]
kuka un bea toivonen?

Vierailija
16/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:42"]Tekoblondit ovat niitä hehkeitä blondeja. Aidot blondit jotain nyhveröitä peräkammarintyttöjä.
[/quote]
Jokaisessa koululuokassa se ujoin ja hiljaisin tyttö on joku aito blondi. Ja se hurjin kovistyttö on tekoblondi.
[/quote]

Ootko opettaja kun noin varmasti osaat sanoa? Tuskin se hiustenväri mitään tommosta korreloi, mulla on kullanvaaleat hiukset mutta olen myös blondannut ne niin vaaleaks kuin vain voi eikä mun luonne ole vaihdellut äärilaidasta toiseen :D

Vierailija
17/26 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan on paljon ongelmia kun tämmösiä mietit :D:D

Vierailija
18/26 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:36"]Case Bea Toivonen, *köh*. Jep, aika koomista.

kuka un bea toivonen?

Pasi Toivosen sisko.

Vierailija
19/26 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoohan räppäritkin itseään muusikoiksi.

Vierailija
20/26 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi on nimitys naiselle joka hakee Barbie, Marilyn Monroe-lookkia eli on vetyperoksidia päässä, fair on vaaleat hiukset ja ulkomaalaisten mielestä aito suomalainen vaalea hius on yellow. Ulkomaillakin tiedetään että suomalaiset naiset (samoin kuin ruotsalaiset) alkavat vaalentamaan hiuksiaan melko nuorina. He tietävät myös että kun kehuu suomalaiselle että "You Finnish all have so blond hair"  niin suomalaisesta saa kaverin. Mutta kun integroituu ja tulet osaksi uutta yhteiskuntaa niin ihmiset alkavat puhua suomalaisten keltaisesta hiuslaadusta. Mun tytöllä on oljenväriset hiukset (eivärjätty) ja ne ovat "yellow" . Samoin hänen rinnakkaisluokkallaan olevalla ruotsalaistytöllä on täkäläisten mielestä yellow hair. Vaikka on siis ihan vaalean oljenväriset. Olki=yellow.