Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskon pystyväni aistimaan henkiä/enkeleitä.

Vierailija
11.05.2015 |

Mulla olisi monta esimerkkiä tälläisista tapauksista, kun olen aistinut jotain lähelläni. Voin kuulla, tuntea sekä joskus jopa haistaa jonkin lähelläni. Näin on ollut aina. Näen myös paljon enneunia sekä vaistoan asioita. Uskon myös voivani ennustaa. Minulla on veli joka on mulle todella läheinen ja hänellä varsinkin on erittäin hyvät vaistot. Ikinä en ole mistään ottanut oppia näissä asioissa vaan ne ovat tulleet ihan itsestään ja tosiaan vasta äsken otin ensimmäistä kertaa selvää enkeleistä. Astron foorumille ei oteta tällä hetkellä uusia käyttäjiä, joten oli pakko päästä puhumaan täällä aiheesta. Voisiko joku kertoa jos olisi muitakin suomalaisia sivustoja/foorumeita joissa keskustella näistä asioista? Haluaisin myös kysyä sinulta, voinko auttaa jotenkin? Haluaisin oikeasti tietää onko minulla kykyjä.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 23:55"]

13: Tai sitten niihin ei vaan haluta uskoa koska tuntee pelkoa. Jätä pelko taaksesi ja usko. Ap

[/quote]

Miksi pelkäisin olemattomia? Jos jotain kannattaa pelätä niin sydä -ja verisuonitauteja tai aivoverenvuotoa -en kyllä pelkää niitäkään.

Usko! Mihin? Johonkin joka on terveen järjen ja luonnonlakien vastaista... hmm.. katsotaanpas... en taida.

Vierailija
102/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitko kertoa minulle tulenko löytämään elämäni miehen vai onko parempi olla yksin? Entä työkuviot? Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: Olen kuullut, että suvussani olisi monellakin jotenkin erityisen hyvä vaisto. Pappaani tuli kyllä aikoinaan pyytämään hänen kaksousveljensä mukaan taivaaseen hieman kuolemansa jälkeen. Pappa ei lähtenyt. Keskityn ja mietin.. Sormeni vaan vievät kun kirjoitan. Hommaan kortit lähiaikoina :) olen myös kiinnostunut horoskoopeista ja uskon niihin! Ne kertovat ihmisestä hyvin paljon. Ap

Vierailija
104/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aistin kakin hajua vessassa

Vierailija
105/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi, testi! Aistisi pannaan koetukselle, kerro mitä aisiti minusta? Ei mitään ympäripyöreitä latteuksia, vaan jotain todellista, jos onnesta, niin mitä se on, jos murheista, mitä se on? Onko elämässäni jompaa kumpaa tällä hetkellä enemmän ja jos, kumpaa?

Vierailija
106/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 23:54"]10 eli 3: Haluaisin vielä kertoa sen että aistin miehelläsi tulevan lähiaikoina jokin tärkeä puhelu. Ap
[/quote]

Näetkö tai aistitko onko puhelu hyvää vai huonoa?

Ja vielä sellaista että pelkäätkö näitä henkiä? Tai siis että aikovatko he pahaa vai yrittävätkö kertoa sinulle jotakin?
T3 eli 10 eli erittäin monennes viesti :D

Vierailija
107/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeisin sanoisin, että vähintäänkin telepatia on todistettu. Tää on jo toinen kerta kun mulle osutaan oikeaan av:llä ilman mitään tietoa. Eli aloittaja aistii sen, mitä minussa tai mun päässä/elämässä liikkuu. Mull on vielä yks rakas mies, A. Näetkö hänestä mitään?

9

Vierailija
108/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros jotain mun elämäntilanteesta? Alkoi kiinnostaa :)

Vierailija
109/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois. Minä voin kyllä ihan aukottomasti osoittaa että näin ei ole.

Vierailija
110/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Voin tuntea stressisi. Nyt vedä syvään henkeä ja rentoudu kunnolla. Oikeasti. Vain sinä itse tiedät mitä sun tulee tehdä. Saatoit jo vastata kysymykseesi! ;) 19: Voi että, olet kyllä vaikeassa tilanteessa. Taustallasu näinkin onnea mutta edessäni jonkin onnettoman. Näen sinut tummahiuksisena ja tummissa vaatteissa, en tiedä miksi. Huolestuneisuus silmissässi on selkeä. Kiitos paljon itsellesi! Nyt vain elät elämääsi! Kaikkea hyvää! 21: Löydät miehen varmasti, et jää yksin. Töissä stressiä mutta etualalla kuitenkin aistin huolesi yksinjäämisestä. Nyt suupielet korviin! :) ap

Vierailija
111/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minullekkin jotain elämäntilanteesta, selviänkö tästä?

Vierailija
112/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:00"]16: Olen kuullut, että suvussani olisi monellakin jotenkin erityisen hyvä vaisto. Pappaani tuli kyllä aikoinaan pyytämään hänen kaksousveljensä mukaan taivaaseen hieman kuolemansa jälkeen. Pappa ei lähtenyt. Keskityn ja mietin.. Sormeni vaan vievät kun kirjoitan. Hommaan kortit lähiaikoina :) olen myös kiinnostunut horoskoopeista ja uskon niihin! Ne kertovat ihmisestä hyvin paljon. Ap
[/quote]

Tuliko siis pappasi kaksoisveli pyytämään sinun kautta pappaa taivaaseen vai tuliko hän papalta sitä kysymään?

Horoskoopit,henkiasiat ja "rajalle jääneet" henget ovat todellisia. Monesti jos kuolleella sukulaisella on jäänyt selvittämättömiä asioita tänne, he ovat tulleet äitini uniin taikka muuten huomioineet äitini kodin. Radion laitatusta(ilman että johto on seinässä) kolkuttelua, vessan istuinosa menee itsestään alas, kupit siirtyvät jne.

Itse uskon niin vahvasti näihin asioihin. T 3,10 ja 16

Vierailija
113/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:04"]

Melkeisin sanoisin, että vähintäänkin telepatia on todistettu. Tää on jo toinen kerta kun mulle osutaan oikeaan av:llä ilman mitään tietoa. Eli aloittaja aistii sen, mitä minussa tai mun päässä/elämässä liikkuu. Mull on vielä yks rakas mies, A. Näetkö hänestä mitään?

9

[/quote]

Enää sinun pitäisi kertoa missä ja miten? :D

(Kunhan kiusaan, fysikaalista mahdottomuutta kun ei voi todistaa mutta kerro nyt silti. Nolaa minut todistuksellasi!)

Vierailija
114/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin aistia enkeleitä, mutta en osaa. Miten saan yhteyden heihin?

Vierailija
115/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä haluan kuulla näetkö/aistitko mitään minulle/minusta? Tää on pakko saada kuulla..

Vierailija
116/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minussa?:) osaatko kertoa esim jotain menneisyydestä? 

Vierailija
117/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa mitään tilanteestani tällä hetkellä Ap?

Kiitos :)

Vierailija
118/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: Sinä jos kuka olet pirteä ja positiivinen ihminen. Sen aistin heti. Elämässäsi on rakkautta. Puhdasta rakkautta. Olet huolissasi menestyksestä. Se ei välttämättä ole kyse juuri sun menestyksestä. Kuitenkin olet pysynyt positiivisena. Sinun elämässäsi on onnea enemmän! 25: Kyse on puhelusta joka aiheuttaa stressiä ja turhautuneisuutta. Joitakin henkiä pelkään kyllä :( useimmat kuitenkin vaikuttavat hyviltä. Useimmat haluavat kertoa jotakin :) tämä siis 3,10 sekä 25 sinulle! :D