Kuinka paljon Aihe Vapaa-palsta on tyhmistänyt sua, osaatko enää ajatella aivoillasi?
Onkos sun mielipiteet omia vai Halla-ahon videoista sanasta sanaan poimittuja? Asutko maaseudulla mutta esität asuvasi kaupungissa ja tietäväsi kaiken?
Kommentit (16)
Olin ennen korkeakoulutettu asiantuntija. Alettuani lukea palstaa, olen muuttunut pitkäaikaistyöttömäksi suuhengittäjäksi.
Miksi minua tyhmistyttäisi joidenkin ihmisten aivopierut ja alapäästä tehdyt aloitukset? On tämä melkoisen infantiili palsta jossa jankutetaan jotain tai veetuillaan kommentoijille. Jotkut luulevat olevansa vitsikkäitäkin. Seksi- ym. hulluutta aina enemmän. Pieniaivoiset ihan vauhdissa täällä.
Pääsääntöisesti AV-palstalaiset näyttävät elävän työvoimatoimiston peruspäivärahalla ja sosiaalitoimiston avustuksilla. "Tilillä enään 0,73 €, miten pärjään seuraaviin tukiin asti, help me pls!"
Onneksi seuraava SDP-hallitus maksaa kaikki Orpon hallituksen leikkaamat tuet takautuvasti ja kaksinkertaisina. Rahaa on! Taas!
Tämä nimenomaan kehittää itsenäistä ajattelua, kun mielessään kehittää antiteesin jokaiselle täällä esitetylle väitteelle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nimenomaan kehittää itsenäistä ajattelua, kun mielessään kehittää antiteesin jokaiselle täällä esitetylle väitteelle.
Welcome to Vauva. Tyhmimmät poistavat kommentit, eikä niin, että tyhmimmät kommentit poistuvat.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Carpe Diem!
Oumaigaad!!!!
Eihän täällä voi niinku tiätsä oikeesti miettiä tuollaisia, koska kaikki on korvattu AI-voilla.
-winner-