Se jos ihmettelee jtn festaria ei tarkoita että haluaisi itse sinne
Mä olen köyhä ja käytän varani keikkoja järkevämpiin asioihin keikat ja festarit ei kiinnosta enkä ole missään vaiheessa sanonut että keikat tai festarit kiinnostaisi
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (8)
No just ja just rahasi riittää niihin kissakortteihin ja rihkamaan.
Vierailija kirjoitti:
No just ja just rahasi riittää niihin kissakortteihin ja rihkamaan.
Mistä tiedät mitä tavaraa mulla on?
Olenko kertonut?
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just ja just rahasi riittää niihin kissakortteihin ja rihkamaan.
Mistä tiedät mitä tavaraa mulla on?
Olenko kertonut?
Olet ja useasti oikein luetteloinut romusi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just ja just rahasi riittää niihin kissakortteihin ja rihkamaan.
Mistä tiedät mitä tavaraa mulla on?
Olenko kertonut?
Olet ja useasti oikein luetteloinut romusi tänne.
Niin olen mutta ne ei ole romuja
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just ja just rahasi riittää niihin kissakortteihin ja rihkamaan.
Mistä tiedät mitä tavaraa mulla on?
Olenko kertonut?
Olet ja useasti oikein luetteloinut romusi tänne.
Niin olen mutta ne ei ole romuja
On ne, kirpputorin kiinalaista rojua.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just ja just rahasi riittää niihin kissakortteihin ja rihkamaan.
Mistä tiedät mitä tavaraa mulla on?
Olenko kertonut?
Olet ja useasti oikein luetteloinut romusi tänne.
Niin olen mutta ne ei ole romuja
On ne, kirpputorin kiinalaista rojua.
Lähes mikään noista ei ole kirpparilta
Mutta suurin osa vaatteista on
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Sulla on kiva lassien kuva seinäkalenterissa.
No mene sinne Pride-festareille, mielesi kuitenkin tekee.