Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskon pystyväni aistimaan henkiä/enkeleitä.

Vierailija
11.05.2015 |

Mulla olisi monta esimerkkiä tälläisista tapauksista, kun olen aistinut jotain lähelläni. Voin kuulla, tuntea sekä joskus jopa haistaa jonkin lähelläni. Näin on ollut aina. Näen myös paljon enneunia sekä vaistoan asioita. Uskon myös voivani ennustaa. Minulla on veli joka on mulle todella läheinen ja hänellä varsinkin on erittäin hyvät vaistot. Ikinä en ole mistään ottanut oppia näissä asioissa vaan ne ovat tulleet ihan itsestään ja tosiaan vasta äsken otin ensimmäistä kertaa selvää enkeleistä. Astron foorumille ei oteta tällä hetkellä uusia käyttäjiä, joten oli pakko päästä puhumaan täällä aiheesta. Voisiko joku kertoa jos olisi muitakin suomalaisia sivustoja/foorumeita joissa keskustella näistä asioista? Haluaisin myös kysyä sinulta, voinko auttaa jotenkin? Haluaisin oikeasti tietää onko minulla kykyjä.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä minä, aistitko mitään? 47/74

Vierailija
62/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin on jätetty välistä. Ehkä mulle ei näy mitään tai liian huonoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut unohdettiin. :( -34

Vierailija
64/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:46"]

81: Katso viesti 72. Ap

[/quote]

ai oho, olihan se edellinenkin viesti siellä.

Mutta noh, jos haluat tietää osuitko oikeaan... Kopioin tähän nytensin sen analyysisi, sitten omat kommentit...

"64: Aistin susta rauhallisuuden. Olet jotenkin uskomattoman tyyni. Sellainen hento tuulahdus. Tuntuuko susta, että jokin asia painaa harteilla ja kovasti? Et löydä ratkaisua. Mua rupesi sattumaan niskaan ja pää painui alaspäin. Tuleva lupaa hyvää vaikkei siltä nyt tunnu. Tai siis vaikka tuntuisi siltä ettei ratkaisua löydy. Ap"

Okei, minulla on yleensä tapana olla rauhallinen, moni on sanonut, ettei kanssani voi riidellä. Hennosta tuulahduksesta lienen kaukana, sillä vaikka olen rauhallinen, olen kuitenkin myös kovaääninen yms. Kyllä, minua stressaa ja tuskastuttaa tällä hetkellä tulevat pääsykokeet tosi paljon, että siinä mielessä osuit oikeaan. Mutta toisaalta ei minusta  tunnu, ettei ratkaisua löydy: tämä ri ole sellainen ongelma.

tämä oli kyllä mielenkiintoista. Tavallaan ymmärrän, miksi ihmiset uskovat tällaiseen, ja haluavat uskoa. Kyllähän tästä löytää paljon nappiin osuvia juttuja, jos haluaa löytää. Toisaalta taas skeptikko sanoo, että tuo myt ei paljon osunut, ja oli ympäripyöreää lätinää. Kiitos ajastasi kuitenkin, mielenkiintosita.

Vierailija
65/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää tulevasta.... Vähän itsestä tuntuu että ei ainakaan mitään hyvää!

Vierailija
66/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:54"]91: Sua ahdistaa ihan selkeästi. Mitään kummempia ongelmia sun terveydessä ei ole, ahdistus ja stressi tekee tepposet ja laittaa etsimään diagnoosia. Ap
[/quote]
Niih.. Paitsi synnytyksestä johtuva välilevynpullistuma, joka ehkä vie leivän pöydästä..

Vierailija
67/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin uskoa, mutta siihen se sitten tyssäsi t. En muista mikä numero mulla oli..

Vierailija
68/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle? Helpottavatko lähiaikoina tietyt ongelmat, joita minulla nyt on? Tapahtuuko minulle miesrintamalla mitään pitkään aikaan? Kannattaako minun enää ollenkaan ottaa yhteyttä mieheen, jonka elämää olen viime aikoina seuraillut vain Facebookin kautta? En tiedä haluanko kyseistä miestä enää, mutta olisin halunnut jotain selvyyttä siihen, mitä välillämme aikoinaan tapahtui.

Vierailija
69/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa jotain minusta? Ja esim tulevasta vuodesta? Mites perhe?

Vierailija
70/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, Mä olen huolissani mun veljestä. On ollut nykyään hyvin vaitonainen ja emme yleensä paljon puhukaan, mutta jotenkin tuntuu että kaikki ei ole hyvin. Hän on 45 vuotias ja eronnut muutama vuosi sitten, yksi lapsi, jonka kanssa kuitenkin tapaa ja tuntuu olevaan läheinen. Osaatko kertoa mitään minulle hänestä?

Vierailija
71/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 01:03"]Haluaisin myös tietää tulevasta.... Vähän itsestä tuntuu että ei ainakaan mitään hyvää!
[/quote]

En ole ap mut pakko vastaa :)
Sä et oikeasti ole tota mieltä! Kyllä sä uskot et kaikki tuleva on ainoastaan hyvää! Ja mitä tapahtuukin se onkin sun onneksi :)

Vierailija
72/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 01:03"]Haluaisin myös tietää tulevasta.... Vähän itsestä tuntuu että ei ainakaan mitään hyvää!
[/quote]

En ole ap mut pakko vastaa :)
Sä et oikeasti ole tota mieltä! Kyllä sä uskot et kaikki tuleva on ainoastaan hyvää! Ja mitä tapahtuukin se onkin sun onneksi :)

[/quote]
Näin mä olen ajatellut että hyvää tulisi mutta tuntuu vaan että sitä itseään valuu vaan niskaan! Tosin kyllä usein osaan nauttia pienistäkin asioista! Kiitos sinulle!

Vierailija
73/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

107: Jotkut meistä tarvitsee paljon aikaa toipua. Veljesi haluaa olla yksin, mutta myös nähdä sinua. Muttei liikaa. Pieniä "annoksia" kerrallaan ja kohti suurempaa. Älä hätäile! :) ap

Vierailija
74/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaako M minua? Olemmeko koskaan yhdessä?

Vierailija
75/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 01:43"]Rakastaako M minua? Olemmeko koskaan yhdessä?
[/quote]

En ole ennustaja mut tiedän paljon!
Tee kaikkesi sen eteen että M rakastuisi sinuun, jollei vielä! Kyllä osapuolen ihastumisen tuntee ja näkee esim. Katseesta. Oletteko koskaan yhdessä? tietää ainoastaan tulevaisuus. Kuka vaikuttaa tulevaisuuteen? No sinä! Toimi ja tee kaikkesi. Mitä teet? Tietää sydämmesi. Jos kuitenkaan toinen ei ole kiinnostunut, Muista se et tässä maailmassa on paaljon ihmisiä ja se joku odottaa sua oikeana hetkenä!

Vierailija
76/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on Astron foorumi? Onko se maksullinen vai? En kyllä ainakaan sellasen vaihtoehdon takia ymmärrä, miksi sinne ei oteta uusia jäseniä?! :D

onko ne ihmiset ihan tosissaan siellä?! Miten kukaan voi uskoa HOROSKOOPPEIHIN? Se nyt ainakin on mielikuvituksen tuotetta :)

Vierailija
77/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap miltä meidän tulevaisuus näyttää?? kiitos <3

Vierailija
78/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen pelkkää mustaa tulevaisuudessasi 114 :(

Vierailija
79/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 02:09"]Näen pelkkää mustaa tulevaisuudessasi 114 :(
[/quote]
Mitä mustaa? Et tainnut olla ap

Vierailija
80/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

116: Ei ollut ap. Ja en näe pelkkää mustaa vaan kirkkaan valon joka kirkastuu päivä päivältä. Kaikkea hyvää sinulle! Ap