Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskon pystyväni aistimaan henkiä/enkeleitä.

Vierailija
11.05.2015 |

Mulla olisi monta esimerkkiä tälläisista tapauksista, kun olen aistinut jotain lähelläni. Voin kuulla, tuntea sekä joskus jopa haistaa jonkin lähelläni. Näin on ollut aina. Näen myös paljon enneunia sekä vaistoan asioita. Uskon myös voivani ennustaa. Minulla on veli joka on mulle todella läheinen ja hänellä varsinkin on erittäin hyvät vaistot. Ikinä en ole mistään ottanut oppia näissä asioissa vaan ne ovat tulleet ihan itsestään ja tosiaan vasta äsken otin ensimmäistä kertaa selvää enkeleistä. Astron foorumille ei oteta tällä hetkellä uusia käyttäjiä, joten oli pakko päästä puhumaan täällä aiheesta. Voisiko joku kertoa jos olisi muitakin suomalaisia sivustoja/foorumeita joissa keskustella näistä asioista? Haluaisin myös kysyä sinulta, voinko auttaa jotenkin? Haluaisin oikeasti tietää onko minulla kykyjä.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:34"]63: Onko sulla kikkiä tai jotain missä voitais jutella? Mulla olis sulle vaikka mitä kerrottavaa :) ap
[/quote]

Ei oo kikkiä, mietin myös spostia? :)

Vierailija
42/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

76: En tiedä miksi mutta mieleeni tuli sana alkoholi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

78: On ktllä, asunshine.jkl@gmail.com. Sieltä saa minuun yhteyden :) ap

Vierailija
44/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin äsken kommentin, mutta se taisi hävitä? No, jokatapauksessa voisitko nähdä minullekin? Olen yleensä hyvin skeptinen, mutta nyt kiinnostaa.

Vierailija
45/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä minä?:( t. 69

Vierailija
46/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut. Älä etsi enkeleitä.

Vierailija
47/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aistitko mitään kohdallani?

Vierailija
48/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

81: Katso viesti 72. Ap

Vierailija
49/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jaa. Alkoholia emme liiemmin käytä.. Mutta kiitos nyt vaivastasi ja kaikkea hyvää sulle! :)

Vierailija
50/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin uudestaan :) eli jos muuttaisin miehen perässä niin miltä tulevaisuus näyttäisi?

Vierailija
51/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

82: Voi sinua ihanaa. Sua haluaisin vain halata. Et uskokkaan kuinka kauniin kesän koet. Mieleeni tulee sinusta todella kaunis sateenkaari pellolla. Kiinnitä huomiota kaikkiin luonnon ihmeisiin, sateenkaariin, sateeseen.. Kaikkeen! Ap

Vierailija
52/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

87: Riitaisalta :( aistin ettei sinulla olisi hyvä olla. Ap

Vierailija
53/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:04"]Kerros jotain mun elämäntilanteesta? Alkoi kiinnostaa :)
[/quote]
eikö musta näkyny mittään?

Vierailija
54/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisti nyt vähän jotain tännekin.. Taustatietona; minulla on aviomies ja neljä lasta ja tulevaisuus on alkanut pelottaa. Lähinnä siis työpaikkajutut ja terveys..

Vierailija
55/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90: Mun on pakko ihan toden teolla miettiä mitä näen kohdallasi.. Stressiä, sitähän meillä kaikilla on.. Mutta siis en mitään mullistavaa. Normaaleja mielen myllerryksiä. Olen pahoillani siitä, etten enempää nähnyt! Ap

Vierailija
56/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kuulla, mitä ajattelet nyt jos luit sen toisenkin näkijän tekstin, 32? Luuletko että itse olen pienestä pitäen uskonut tämmöiseen? Ehen. Uskoni oikeastaan alkoi silloin 1,5 vuotta sitten ja se on vahvistunut, mutta en usko mitään, ennen kuin koen itse. Parikymmentä vuotta olen ollut silleen hang aroud -jäsen, mutta en uskonut tällaisiin. Sitä ennen uskoin päinvastoin. 

Voit toki ajatella vielä, että esitin sinulle väritetyn version elämästäni tai täysin keksityn. No, pakko myöntää, että kerroin noista kohdissa elämässäni, joista näkijä puhui, MUTTA ne olivat ja ovat yhä elämäni keskeisintä huttua juuri nyt ja kerroin niistä juuri niin kuvailevasti kuin osasin.

9

Vierailija
57/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

91: Sua ahdistaa ihan selkeästi. Mitään kummempia ongelmia sun terveydessä ei ole, ahdistus ja stressi tekee tepposet ja laittaa etsimään diagnoosia. Ap

Vierailija
58/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisitko minulle jotain? 

Rakkaus askarruttaa, samoin työ...

Vierailija
59/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Jos olet vielä linjoilla, niin kysyisin, miten parisuhteeni hoituu, kun edessä lienee etäsuhde. Myöskin opintojen aloittamisen ja alan suhteen on epävarma tunne. Kiitos, jos saat jotain kerrottua.

Vierailija
60/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiiii voitko kertoa minusta jotain aistikasta. Yleensä kaikki av:lla ennustavat skippaavat kysymykseni suorilta käsin ja vastailevat vain muille.