Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskon pystyväni aistimaan henkiä/enkeleitä.

Vierailija
11.05.2015 |

Mulla olisi monta esimerkkiä tälläisista tapauksista, kun olen aistinut jotain lähelläni. Voin kuulla, tuntea sekä joskus jopa haistaa jonkin lähelläni. Näin on ollut aina. Näen myös paljon enneunia sekä vaistoan asioita. Uskon myös voivani ennustaa. Minulla on veli joka on mulle todella läheinen ja hänellä varsinkin on erittäin hyvät vaistot. Ikinä en ole mistään ottanut oppia näissä asioissa vaan ne ovat tulleet ihan itsestään ja tosiaan vasta äsken otin ensimmäistä kertaa selvää enkeleistä. Astron foorumille ei oteta tällä hetkellä uusia käyttäjiä, joten oli pakko päästä puhumaan täällä aiheesta. Voisiko joku kertoa jos olisi muitakin suomalaisia sivustoja/foorumeita joissa keskustella näistä asioista? Haluaisin myös kysyä sinulta, voinko auttaa jotenkin? Haluaisin oikeasti tietää onko minulla kykyjä.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, löysin sen viestiketjun.  Olen siinä kysyjä nro 3 ja minulle on vastattu viestissä nro 20.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4385699/ketju/korteilla_ennustaminen/sivu/4

9

Vierailija
22/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aistit mun elämästä ja tulevasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muuten täällä joskus vähän vastaavanlainen aloitus :) aikaa n. 1-2kk. Jotkut saattavat muistaa :D ap

Vierailija
24/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, uskon siihen ettei näkijä.välttämättä nähnyt oikein jos et usko koko touhuun.. Hän ei voi kanavoitua tai aistia jos olet "estynyt". Ja kielenkäyttö olisi myös suositeltavaa myös anonyymina :) T 25 plus useampi muu viestin kirjoittaja

Ei se hyvänen aika minun uskostani kiinni ole jos joku "näkisi". Jos uskoisin, niin varmasti kaikki mitä joku humpuukimaakari sanoo, olisi mielestäni totta ja prikulleen oikein, niinhän se menee teillä pehmeillä. Juurikin sitä samaa fuulaa mitä kaikki horoskoopit tarjoaa ja se uppoaa heikkomielisiin kuin kusi lumeen.

Vierailija
25/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

58: En kuitenkaan tuo, mutta mahtava ketju oli! Ap

Vierailija
26/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:24"]48: Ihanaa kuulla!! Ja todella kiva että uskot näihin juttuihin ja sulla on myös tuttuja jotka aistivat. Olen aina aistinut, ihan pienestä saakka :) kun tunnet sen kylmyyden jaloissasi ja jonkun läsnäolon, niin pelottaako sinua? Pelkäätkö henkesi puolesta? Jos et niin uskoisin kyseessä olevan enkeli. Ap
[/quote]

Useimmiten minua ei pelota, saatan hetken olla että kuka tänne tuli ja ahistunut(tätä kestää 15 sekunttia ja pidän itseäni hölmönä kun ketään ei näy). Olen viimeaikoina ruvennut valmistautumaan ja olemaan rauhallinen kun tunnen kylmyyden jaloissa. Kylmyys on kuin "tuulahdus" tai ilman veto, vaikea selittää. En kuitenkaan ole ahdistunut saatika pakene kotoa poies.

Ihanaa kerrankin puhua ja avautua näistä kokemusista kanssasi ja sinulla on kyky näkeä.
-3,10,25,48 :):)

Vierailija
27/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärettömän skeptinen ihminen, mutta nyt alkoi kiinnostaa. Kerro jotain minun elämäntilanteestani ja tulevasta, näetkö mitään?

Vierailija
28/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

51: Pakko vastata sinulle. Olet surumielinen. Miksi? Aistin, että taustalla on monta eri asiaa. Tunnetko olevasi yksinäinen? Aistin, että sinulle on viimeaikoina sattunut jotain. Tai siis sinun kohdallasi. Joku vetää mieltäsi alaspäin. Usko tulevaan hyvään. Ap

Vierailija
29/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Näetkö jotain minulle? Löydänkö rakkauden? Mitään muutoksia elämässä? Kiitos.

Vierailija
30/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

63: Onko sulla kikkiä tai jotain missä voitais jutella? Mulla olis sulle vaikka mitä kerrottavaa :) ap

Vierailija
32/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko löytämään onnea koskaan?

Vierailija
33/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:31"]

58: En kuitenkaan tuo, mutta mahtava ketju oli! Ap

[/quote]

Niin oli :)

Etenkin tuo rahan näkyminen oli että whaaat. En ainakaan huomannut, että ois sanonu muille samaa :)  Aika harvinaista se onkin ja tosiaan silloin olin just kuullu et saan tuon osakesalkun ja koska mun omaisuus ei tuota enkä voi sitä vielä myydä, koska vanhemmilla hallintaoikeus, niin ollaan pienituloisina köyhiä kuin kirkonrotat, lainat lyhennysvapailla ja silleen, niin ehkä se sitten oli vielä ajatuksissani aika päällimmäisenä silloin :)

9 jne.

Vierailija
34/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, mitä näet minussa ja ehkä menneisyydest/tulevaisuudes ja nyt?:)

minua kiinnostaa kovasti sillä uskon näihin juttuihin!!

Vierailija
35/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

64: Aistin susta rauhallisuuden. Olet jotenkin uskomattoman tyyni. Sellainen hento tuulahdus. Tuntuuko susta, että jokin asia painaa harteilla ja kovasti? Et löydä ratkaisua. Mua rupesi sattumaan niskaan ja pää painui alaspäin. Tuleva lupaa hyvää vaikkei siltä nyt tunnu. Tai siis vaikka tuntuisi siltä ettei ratkaisua löydy. Ap

Vierailija
36/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

68: Hahaha!! Sain hyvät naurut! Kiitos ihana <3 ap

Vierailija
37/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:20"]Olen vaihtamassa alaa. Epävarmasta epävarmaan. Mitä tämä tuo tullessaan? Lisäksi olen ihastunut. Kannattaako?
[/quote]
Ehditkö vastata, kiinnostaa kovasti :) 47

Vierailija
38/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:34"]

Hei ap. Näetkö jotain minulle? Löydänkö rakkauden? Mitään muutoksia elämässä? Kiitos.

[/quote]

Minäkin voin "nähdä" sinulle ja kaikille muille, mutta esim. sinun tapauskessasi, kyllä löydät rakkauden, siihen vain kuluu hieman pidempään kuin ehkä odotat, mutta se palkitsee kaiken odotuksessa menetetyn. Muutoksi elämässäsi seuraa vistämättä, pienimmät muutokset ovat jo ovella, mahdollisesti juuri tapahtuneet?

Näkijä ja kokija

Vierailija
39/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappiin meni.. Aistisitko mitään avopuolisostani? t.51

Vierailija
40/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

71: Siellä on ihanan pirtsakka nainen! Aistin ihan uskomattoman pirteyden ja hyväsydämmisyyden. Menneisyydessäsi on tapahtunut kaikkea pahaa sekä hyvää. Kuitenkin uskosi hyvään on säilynyt. Ap