Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskon pystyväni aistimaan henkiä/enkeleitä.

Vierailija
11.05.2015 |

Mulla olisi monta esimerkkiä tälläisista tapauksista, kun olen aistinut jotain lähelläni. Voin kuulla, tuntea sekä joskus jopa haistaa jonkin lähelläni. Näin on ollut aina. Näen myös paljon enneunia sekä vaistoan asioita. Uskon myös voivani ennustaa. Minulla on veli joka on mulle todella läheinen ja hänellä varsinkin on erittäin hyvät vaistot. Ikinä en ole mistään ottanut oppia näissä asioissa vaan ne ovat tulleet ihan itsestään ja tosiaan vasta äsken otin ensimmäistä kertaa selvää enkeleistä. Astron foorumille ei oteta tällä hetkellä uusia käyttäjiä, joten oli pakko päästä puhumaan täällä aiheesta. Voisiko joku kertoa jos olisi muitakin suomalaisia sivustoja/foorumeita joissa keskustella näistä asioista? Haluaisin myös kysyä sinulta, voinko auttaa jotenkin? Haluaisin oikeasti tietää onko minulla kykyjä.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille teille jotka ovat kyselleet sekä varsinkin heille jotka ovat puolestani vastailleet! Sähköpostini löytää tästä keskustelusta ja sinne voi laittaa viestiä..mitä vaan! Minä rupean pian nukkumaan. Kiitos vielä kaikille! Pelastitte iltani. Ja annan itselleni vielä nimimerkin.. Hymynaama:). Tavataan pian! Ap

Vierailija
82/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta valoa ei ole, jos ei ole sitä pelkkää mustaa sen ympärillä........ Terv näkijä 115

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallonkutistajalle aikaa ja hyvät lääkkeet niin varmasti katoavat. Tsemppiä!

Vierailija
84/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää miten talous,työ/koulutus ja parisuhde asiat etenevät. :)

Terv.Kiinnostunut

Vierailija
85/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin oikeasti minua oksettava ja inhottava esimerkki jonkin hengen läsnäolosta on tämä: Heräsin aamulla todella pahaan hajuun. Haju oli aivan järkyttävä. Olin äitini luona yötä joten ajattelin hänen valmistavan jotain pahan hajuista ruokaa joten jatkoin uniani. Heräsin kuitenkin uudelleen tähän pahaan hajuun ja jonkun aikaa kun odottelin niin haju oli poissa. Menin keittiöön katsomaan mitä ruokaa siellä on tehty ja vastaus oli ei mitään. Ja mitään ei oltu tehty. Seuraavana päivänä tästä sain tietää isäpuoleni veljen joutuneen tapetuksi tuohon aikaan. Tästä on pari viikkoa. Ap

Vierailija
86/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa kannattaa olla varovainen missä näistä asioista puhuu ja kenelle. Helposti saa vaan omaa elämää hankaloittavan hullun tai omituisen maineen puhumalla liian avoimesti... 

Vierailija
87/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Aistin sinun olevan hyvinkin positiivinen ja hyväntuulinen ihminen. Hyvin tulee menemään kaikilla osa-alueilla! Jos jotain häikkää tulee mitä myös aistin, jotain pientä siis, niin asia selviää kyllä ja sinä selviät siitä hyvin. Tulethan kertomaan minulle sitten miten kävi? Ap

Vierailija
88/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Totta, mutta ne ihmiset jotka minua hulluna pitävät tai eivät näihin asioihin usko, eivät ole seurani arvoisia. Ap

Vierailija
89/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan siis että en todellakaan kuvittele olevani muiden yläpuolella, mutta ne ihmiset jotka minut hulluksi leimaa ja eivät minuun usko niin voivat häipyä elämästäni. Ap

Vierailija
90/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä näkisit minun tilanteseeni tässä hetkessä ap?

Vierailija
91/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 23:46"]3: Aistin sinun olevan hyvinkin positiivinen ja hyväntuulinen ihminen. Hyvin tulee menemään kaikilla osa-alueilla! Jos jotain häikkää tulee mitä myös aistin, jotain pientä siis, niin asia selviää kyllä ja sinä selviät siitä hyvin. Tulethan kertomaan minulle sitten miten kävi? Ap
[/quote]

Tulen kertomaan, semmoinen tutina on että kerrankin on oikea aika ja paikka. Elämä ohjaa ihmeellisesti ja rattaat rupeavat taas pyörimään.

Haluaisin vielä kysyä mieheni puolesta tuleeko hänen suureen ongelmaan ratkaisu?

Uskon itse yliluonnollisiin kykyihin, itse näen harvoin enneunia. Osaan kuitenkin aavistaa asiat ja olen hyvä ihmistuntija.

Terveisin 3 eli Kiinnostunut
:)

Vierailija
92/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Olet hyvin epävarma. Sulla on jopa paha olla. Et tiedä mitä tuleman pitää. Neuvon sua näin: Me eletään vaan kerran. Koskaan ei ole liian myöhäistä löytää aitoa rakkautta ja hyvää seuraa. Koskaan et ole liian vanha mihinkään. Miten ikinä kävikään, elämä jatkuu. Ap

Vierailija
93/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 eli 3: Miehelläsi on vaikeita ratkaisuja ja asioita vastassa lähiaikoina, mutta niistä hän selviää. :) ap

Vierailija
94/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitään henkiä ei ole olemassa on helppo todeta että niihin uskova on joko täysin kajahtanut tai hyvin tyhmä.

Olisi kannattanut kuunnella koulussa mitä opettaja puhui.

Vierailija
95/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 eli 3: Haluaisin vielä kertoa sen että aistin miehelläsi tulevan lähiaikoina jokin tärkeä puhelu. Ap

Vierailija
96/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: Tai sitten niihin ei vaan haluta uskoa koska tuntee pelkoa. Jätä pelko taaksesi ja usko. Ap

Vierailija
97/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 23:53"]10 eli 3: Miehelläsi on vaikeita ratkaisuja ja asioita vastassa lähiaikoina, mutta niistä hän selviää. :) ap
[/quote]

Hieno kuulla. Välillä on epätoivokin iskenyt ja mietitty pää puhki asioita, mieheni isä siis kuoli ja sen jälkeen on ollut rankkaa aikaa.

Onko sinulla sukulaisia joilla on samoja kykyjä kuin sinulla? käytätkö kortteja vai aistitko asiat kun keskityt?
T 3 eli 10

Vierailija
98/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä minä: minulla on paha mieli opiskelun ja valmistumisen takia, ja haluan kaiken lisäksi vaihtaa alaa. 

Vierailija
99/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mitään minulle tai minusta?

Vierailija
100/118 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 23:52"]

9: Olet hyvin epävarma. Sulla on jopa paha olla. Et tiedä mitä tuleman pitää. Neuvon sua näin: Me eletään vaan kerran. Koskaan ei ole liian myöhäistä löytää aitoa rakkautta ja hyvää seuraa. Koskaan et ole liian vanha mihinkään. Miten ikinä kävikään, elämä jatkuu. Ap

[/quote]

Pitää paikkaansa. Mä vaan oon niin huolissani ja peloissani, että jos lähtisin nykyisestä suhteesta, se olisi väärin kaikkia muita paitsi ehkä mua kohtaan, koska mua siis kohdellaan hyvin, mutta itse en voi hyvin. Mutta voihan se olla, että löydän rakkauden mieheeni ja saan vielä ystävänkin. Mulla on iiiso prosessi käynnissä tässä ollut 1,5 vuotta :( ja sitä ennen kytevä prosessi käynnissä 20 vuotta. Epävarmaksi minut sai äitini. 

Eli kiitti sulle! Sä näet asioita :)

9