Katsoppa tästä syystä en käytä itsepalvelukassaa kaupassa
nimittäin, minä en ole töissä siinä kaupassa vaan asiakkaana.
Kommentit (40)
No mut valintamyymälään meneminenhän jo itsessään tarkoittaa, että sinulle on ulkoistettu kaupan töitä!
Mä käytän. Mulla on aina pienet ostokset. Ei tarvi kauan jonottaa.
Ajattele isoa kuvaa. Kunhan itsepalvelukassat yleistyy, niin kohta tarvitaan vähemmän ja vähemmän ihmisiä kassalla ja hinnat halpenee.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele isoa kuvaa. Kunhan itsepalvelukassat yleistyy, niin kohta tarvitaan vähemmän ja vähemmän ihmisiä kassalla ja hinnat halpenee.
Todellakaan ei halpene , kyllä selityksiä siihen löytyy , koneet maksaa jne.
Miksi keräät ostokset jos et ole töissä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynikon ajattelua. Mikään kone ei maksa niin paljon ku ihminen. Kilpailu pitää huolen että kyllä muuten halpenee.
En minäkään. Ei varmaan ketään kiinnosta, mutta otan osaa keskusteluun. Kun ne olivat uusia oli kivaa, kun se piippas se viivakoodi. Mutta usein ostan niin paljon että hitaampaa, sitäpaitsi ei ole pöytätilaa tarpeeksi.
Ainoastaan harkitsen, jos pari ostosta ja jonoa. Jos ei jonoa, menen ihan palvelukassalle. Kyllä vähän kassaneidin olo, tulee siitä itsepalvelukassoista.
Vaatekaupassa, kuten hm vähän outoa, joten enpä käytä ja eipä näyttänyt olevan suosiossa muutenkaan, vaikka oli pitkät jonot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynikon ajattelua. Mikään kone ei maksa niin paljon ku ihminen. Kilpailu pitää huolen että kyllä muuten halpenee.
Kerropa esimerkki milloin tuotteen hinta on pudonnut kun kone tekee tuotteen/palvelun?
Alussa nuo olivat huonoja. Oli vaakasysteemi ja jos laittoi jonkun ei skannatun pöydälle heti ongelmia niiden ostoksien asettelussa. Oli asetettu kai punnitsemaan ihan gramman tarkkuudella. Blaah muovipussin lisääminen jälkikäteen ongelma. "Ihme" että luovuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa esimerkki milloin tuotteen hinta on pudonnut kun kone tekee tuotteen/palvelun?
Kaikki tuotteet mitkä valmistetaan tehtaissa koneilla. Ei kai kukaan noin yksinkertainen voi olla.
En minäkään. Maksaminen menee paljon jouhevammin, kun voin pakata ostoksia jo kassatyöntekijän piippaillessa tuotteita. Jotkut pari tuotteen ostokset käyn itsepalvelukassalla maksamassa, mutta isompien ostosten kanssa on yksinkertaisesti helpompaa asioida ihan "oikealla" kassalla. Prismojen käsiskanneritkin tosin ovat ihan käteviä isoille ostoksille, kun ostokset saa pakata suoraan hyllystä kasseihin.
Ihmetyttää, kun jotkut menevät itsepalvelukassalle täyden ostoskärryn kanssa.
Sitten olet käyttämättä itsepalvelukassaa.
Minä käytän.
En viitsi alkaa huhuilla ja odotella että joku myyjistä, joka selvästi näkee kassalla odottavat asiakkaat jonottamassa, viitsii vaivautua paikalle palvelemaan.
Tankkaatko itse myös pelkästään palveluasemilla? Maksatko laskusi pankkikonttorissa? Ostatko matkasi matkatoimistosta?
Lakkasin käyttämästä itsepalvelukassoja kun alkoi ärsyttämään ne selän takana kuikkivat liian avuliaat myyjät.
Minä käytän kassaa, jossa on ihminen.
Niin sylettää, kun pankeista lähtien on virkailijoiden työt siirretty asiakkaille.
Hinnat sen kun nousevat.
Itsepalvelukassalla
-pääsee nopeampaa
-pystyy tarkemmin seuraamaan, että tuotteesta tulee oikea hinta
- saa tehdä omaan tahtiin
No älä käytä, ketä kiinnostaa?