Te,joiden miehet jaksaa nostaa teidäy,paljonko painatte?
Vaikkapa jos mies esileikissä nostaa teidät pöydälle tmv...:)
Kommentit (78)
90 kg, olen viimeiselläkin raskaana.
75-80 kg (165 cm) ja mies jaksaa nostaa ja kantaa, vaikka on mua kevyempi, vähän alle 70 kg (175 cm), mutta hän onkin voimakas ja käy salilla.
minulla ei ole miestä vielä! painan 73kg ja pituudeltani 157cm jaksaisitko sinä nostaa minua? (vain miehet vastaa)
minulla ei ole miestä vielä! painan 73kg ja pituudeltani 157cm jaksaisitko sinä nostaa minua? (vain miehet vastaa)
Jaksaa nostella ja kantaa ilman ongelmia. Minä 84kg / 180cm . Mies 90kg / 188cm.
88 kg. Juuri eilen kannatteli pitkään kestäneen yhdynnän ajan alusta loppuun seinää vasten.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisin mutta en haluaisi. Yli 60kg nainen on vain kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisin mutta en haluaisi. Yli 60kg nainen on vain kaveri.
Pituudesta viis?
Lähes 120 kg ja ei varmaan jaksa kantaa, ei tosin kokeiltu. Olisi pakko laihduttaa mutta ei koskaan onnistu.
N. 70kg. Mies on iso ja lihaksikas.
kyllä on tuhteja mammoja .
moni mies kyllä jaksaa nostaa,mutta kannattaako, se on erijuttu.
Tällä hetkellä 69kg (raskaana), normaalisti noin 64kg
Painoin noin 50 kg eikä mies jaksanut kantaa, pudotti minut kadulle niin että löin pääni. Itse kannoin hänet puistoon kun sammui kaupungilla nuorena.
Painan 240 kg. Mutta mieheni onkin Hulk. Hän ei haluaisi kevyempää naista, sellainen menisi rikki, ja olisi ihan liian helppo nosto. Oh, nyt hän toi minulle kokonaisen kakun, että lihoisin vähän lisää!