Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suomalaiset naiset tekevät ulkomaanreissuilla?

Vierailija
07.02.2026 |

Varsinkin nais seurassa. onko meno villiä ja estotonta?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin matkakohteesta ja siitä henkilöstä joka matkustaa. Toiset kiertelee linnoja Irlannissa ja toiset bilettää Ibizalla. 

Vierailija
2/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja asioita kuin kaikki muutkin. Kummallinen kysymys. Aistin aloittajan olevan joku ülilaudan vänkyrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyöräilen ympäriinsä. Sitten löydän jostain kivan pubin jossa tilaan oluen. :D 

Vierailija
4/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde joskus äitisi mukaan, jos hän maksaa sinulle matkan.

Vierailija
5/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin yksin matkalla Budapestissä. Kävin maailmankuulussa kylpylässä, tutustuin historiallisiin kohteisiin, tein päiväretken Slovakiaan, kävin luolakierroksella, ja kokeilin paikallisia ruokia ja ravintoloita.

Vierailija
6/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt esim. jalkapallo-ottelussa, teatterissa, syömässä hyvin. Ikinä en ole ottanut pisaraakaan alkoholia ulkomailla.

Vierailija
7/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen etsimään kuumia miehiä ja pan0seuraa. Aina on saanut tarpeeksi ja helposti.

Vierailija
8/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät kaksi naisten reissua. Vaellettiin Skotlannissa ja Pohjois-Italiassa. Kierrettiin kirkkoja ja linnoja, syötiin hyvin, nukkumassa joka ilta ennen kymmentä. 

Sitä edellinen Lontoossa. Vähän pubeiltiin, mutta aamulla kiire nähtävyyksille niin kovin myöhään ei jaksanut riekkua. Meillä on siis neljän naisen porukka. Ollaan jo keski-ikäisiä. Kiinnostuksen kohteet hyvin samat ja kaikki onnellisesti naimisissa joten yöelämä jää vähille.

Vierailija
9/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn ulkomailla aika paljon esim. konserteissa kun suosikkiartistit valitettavasti kiertävät Suomen yleensä kaukaa.

Vierailija
10/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naisporukan reissut ovat olleet aina hauskoja. Tutustumme nähtävyyksiin, shoppailemme, osallistumme retkille ja tutustumme paikalliseen ruoka ja juoma kulttuuriin. On turvallista matkustaa yhdessä ystävien kanssa ja aina olemme tulleet toimeen keskenämme. Matkan suunnittelu on jo osa reissaamista. :)

- 4:n naisen porukka

Vierailija
11/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen etsimään kuumia miehiä ja pan0seuraa. Aina on saanut tarpeeksi ja helposti.

Nainen on kyllä täys luuseri jos ei suomesta saa munaa.

Vierailija
12/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun rauhallisin naisiin. Ei ole naisporukoita, ei biletystä, olen varovainen. En käy edes ulkomailla. Olisin nuorempana mennyt varmaan äidin kanssa tai miettinyt tarkemmin. Tosin nyt olen jo keski-iässä. 

Vierailija
13/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen parin vuoden aikana mulla on ollut seuraavanlaisia lomia:

Ratsastusloma Islannissa

Kaupunkilomia: Amsterdam, Kööpenhamina, Hampuri

Rantaloma ja veneilyä Kreikassa pienellä saarella

Roadtrip USA:ssa  (San Francisco - Los Angeles) siellä asuvan ystävän kanssa 

T: N28

Vierailija
14/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään ajamassa formularataa Saksassa ja kierrellään katamaranilla Karibialla. Italiassa juodaan proseccoa ja nautitaan muuten maan antimista. Aika tavista.

Vierailija
15/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät kirkoissa ja jossain hengellisissä konserteissa, kissanäyttelyissä, joskus jopa ottavat alkoholiakin ravintoloissa, salaa tietysti polttavat tupakkaa ja sen sellaista.

Vierailija
16/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin matkakohteesta ja siitä henkilöstä joka matkustaa. Toiset kiertelee linnoja Irlannissa ja toiset bilettää Ibizalla. 

Höpö höpö menevät ulko maalaisen lenkin toivossa, jos sais ulkomaalasta peenistä pimpiin.😀🤪🤪😂

Vierailija
17/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin syyskuussa ensin 2 ystävän ja jatkoin vielä yhden kanssa reissua yht 2 viikkoa.

Käytiin viinitiloilla, toreilla, antiikkimarkkinoilla, syömässä hyvin, jäätelöllä, kahvilla, 2 kaupunkikohteessa (päivässä kävelyä 23000 askelta), shoppailemassa. Nautiskeltiin omasta pihasta, vaellettiin viiniharjuilla jne jne

Mitä vielä haluat tietää?

Vierailija
18/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naisella on mielenkiintoinen YouTube-kanava, hän on käynyt jokaisessa maailman maassa ja tuolta voi seurata mitä on missäkin maassa tehnyt.

Vierailija
19/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ulkomaalaisten rantapojujen keskuudessa suominaiset tunnetaan "sellaisina, jotka eivät koskaan sano ei". Eikö tuo kerro jo tarpeeksi? 🤭

Vierailija
20/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelen museoita, syön kivoissa paikoissa, istuskelen ja katselen ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi